Jean Todt weg als CEO bij Ferrari

Gestart door scho0634, 18 maart 2008 - 22:08:01

« vorige - volgende »

amp

#15
Ik had het enkel op McLaren die de titel niet wou winnen, om hun naam nog iet of wat proper te houden.. dus Bernie jean en max hoeven er niet bij in mijn theorie  ;)  McLaren die geen banden wisselden.. dan het knopje waar Hamilton zoveel tijd mee verloor.. het leek me gewoon zo raar om plots al die pech te hebben..

Ik zeg ook maar dat het gedachten zijn hé, ik kan best begrijpen dat het voor velen klinkt als pure onzin.. maar dat was gewoon wat in mijn hoofd soms speelde.

Je hoeft je niet op te winden hoor 0634  ;) no offence

edit ofwel zoek ik een reden die er niet is om mijn teleurstelling te verwerken  :)

scho0634

Citaat van: amp op 19 maart 2008 - 23:26:31

Je hoeft je niet op te winden hoor 0634  ;) no offence

Uh, het was ook niet boos bedoeld ofzo, ieder zijn mening. Maar ik geloof nooit zo in complottheorieen, die niet gebaseerd zijn op feiten maar op gevoelens.


McChouffe

Citaat van: 0634 op 19 maart 2008 - 23:33:40
Citaat van: amp op 19 maart 2008 - 23:26:31

Je hoeft je niet op te winden hoor 0634  ;) no offence

Uh, het was ook niet boos bedoeld ofzo, ieder zijn mening. Maar ik geloof nooit zo in complottheorieen, die niet gebaseerd zijn op feiten maar op gevoelens.



Het verklaart natuurlijk ook waarom Ferrari in 2005 & 2006 geen WK geworden is. Jean zal op een mooie winterdag gedacht hebben: "Hé, het zou goed zijn voor de sport als wij eens geen WK zouden worden..."  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Inderdaad. Daarom liet Schumi in de finale van '98 ook zijn motor afslaan voor de start. Hij zal gedacht hebben "Het zou goed zijn voor de sport moest Mika eens een titel winnen."
En dan hebben we het nog niet over Silverstone '99 gehad. "Het zou goed zijn voor de sport zou ik mijn been breken en de titel uit handen geven."

Sommigen kijken toch net wat teveel films.

Verder ben ik wel van mening dat Ferrari vorig jaar de titels niet gewonnen heeft. Eerder dat McLaren ze heeft verloren.

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2008 - 09:24:08
Eerder dat McLaren ze heeft verloren.

En dan zitten we weer terug bij wat amp denkt.
Het klopt gewoon ... het is één groot complot van Ron Dennis!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

In mijn bedoeling hebben ze het wel niet met opzet verloren. Eerder door het betere prutswerk.  :)

bogief1

Mclaren krijgt een boete, maar mogen wel deelnemen in 2008 en krijgen toch een grotere pitbox.
Klonk voor velen ongeloofwaardig en te licht.

Mclaren liet de titel aan zich voorbij gaan en kreeg deze straf.

Het kan een theorie zijn, toch?

In ieder bedrijf of gebeurtenis waar veel geld mee gemoeid is gebeuren zaken die de "kleine mens" niet mag weten.

Is geen afbreuk aan Ferrari of ik leg de schuld niet bij hen.
Misschien zijn het allemaal gedachten die bij me opspelen omdat de FIA er zo'n zootje van maakt de laatste jaren.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Citaat van: Doefie op 18 maart 2008 - 23:09:02
Luca di Montezemolo is al eeuwen voorzitter van het team, sinds Enzo Ferrari er niet meer was of niet meer toe in staat was, hij was voordien al actief binnen het team. Hij is zowat de enige van het hele huidige team die alle successen en mindere successen van Ferrari hefet meegemaakt.
Is Di Montezemolo niet de algemeen directeur van het merk Ferrari?

scho0634

Citaat van: bogief1 op 20 maart 2008 - 18:02:07
Mclaren krijgt een boete, maar mogen wel deelnemen in 2008 en krijgen toch een grotere pitbox.
Klonk voor velen ongeloofwaardig en te licht.

Mclaren liet de titel aan zich voorbij gaan en kreeg deze straf.

Het kan een theorie zijn, toch?

In ieder bedrijf of gebeurtenis waar veel geld mee gemoeid is gebeuren zaken die de "kleine mens" niet mag weten.

Is geen afbreuk aan Ferrari of ik leg de schuld niet bij hen.
Misschien zijn het allemaal gedachten die bij me opspelen omdat de FIA er zo'n zootje van maakt de laatste jaren.
En jij denkt dat zoiets geheim blijft in de F1?

Dan had Alonso trouwens toch gelijk en is de F1 geen sport meer. Maar ik denk dat je teveel films kijkt ;)

Ike Racing

Citaat van: 0634 op 19 maart 2008 - 23:20:14
Citaat van: amp op 19 maart 2008 - 22:56:24
ieder zijn mening hé, ik zeg ook niet dat het zo IS he, en als het zo is, zullen we het nooit weten.
Hoe zie je dat dan voor je?

Bernie, Max, Jean en Ronnie zitten gezamelijk aan een dinertje te keuvelen over hoe ze de sport een beter imago kunnen geven. En dan zegt Ronnie, 'weet je wat, ik vraag wel of Lewie zijn banden aan gort wil rijden, niet tijdig deze laat wisselen en hem dan, heel knullig zo dat ie voor lul staat voor 100 miljoen mensen, vlak voor de ingang van de piststraat van de baan schiet"...

Kom nou toch zeg. In dat soort rare theorieen geloof ik niet.
klinkt toch geloofwaardig, niet???
lol