GP Australië: Man van de Race

Gestart door Doefie, 16 maart 2008 - 07:11:30

« vorige - volgende »

De welgekende

Hamilton
8 (21.6%)
Heidfeld
0 (0%)
Rosberg
12 (32.4%)
Alonso
11 (29.7%)
Kovalainen
1 (2.7%)
Barrichello
3 (8.1%)
Nakajima
0 (0%)
Bourdais
2 (5.4%)
Andere (en vertel wie)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Jasper

Kovalainen, die ik overigens wel degelijk vond rijden maar te tam. Lang achter Kubica gezeten en ik had inderdaad verwacht dat hij sneller voorbij Alonso zou gaan.

scho0634

Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 09:31:39
Kovalainen, die ik overigens wel degelijk vond rijden maar te tam. Lang achter Kubica gezeten en ik had inderdaad verwacht dat hij sneller voorbij Alonso zou gaan.
Had ik ook verwacht, maar inhalen blijft lastig. Dat bewees Kimi ook achter Rubens. Duurde ook erg lang.

bogief1

Rosberg, haalt terug het allerbeste uit de wagen.
Bourdais op een verdienstelijke 2e plaats.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Forza F1

Barrichello. Mooie race gereden, vooral met dat kreng van een Honda toch Raikkonen kunnen afhouden. Jammer van de pech met de pit-stops... maar toen hij binnen kwam onder safety-car is waarschijnlijk eerder een fout die aan het team te wijten valt. Ook het incident met de brandstofslang was niet zijn schuld, maar wel die van de lollipop man.

2de plaats: Bourdais: knappe race gereden en bezweek op't einde ook niet onder de druk van Alonso.

bogief1

Het was binnen komen of stil vallen. Z'n wagen had dorst ;).

In feite moeten teams telkens zorgen dat er nog genoeg benzine zit voor een paar ronden. Zoals ze zo'n zaken als nu kunnen voorkomen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

McChouffe

Citaat van: bogief1 op 16 maart 2008 - 10:38:00
Het was binnen komen of stil vallen. Z'n wagen had dorst ;).

In feite moeten teams telkens zorgen dat er nog genoeg benzine zit voor een paar ronden. Zoals ze zo'n zaken als nu kunnen voorkomen.

Of de FIA moet gewoon die belachelijke regel van het sluiten van de pitstraat afschaffen...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: McChouffe op 16 maart 2008 - 11:22:10

Of de FIA moet gewoon die belachelijke regel van het sluiten van de pitstraat afschaffen...
[/quote
De taak van de FIA is natuurlijk om belachelijke regels te bedenken, niet om ze af te schaffen ;)]

ivan_

moeilijke keuze dit keer, maar mijn stem gaat uit naar Bourdais, had ik echt niet verwacht, knap gereden ontzettend jammer dat de moter het moest begeven

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 16 maart 2008 - 11:22:10
Citaat van: bogief1 op 16 maart 2008 - 10:38:00
Het was binnen komen of stil vallen. Z'n wagen had dorst ;).

In feite moeten teams telkens zorgen dat er nog genoeg benzine zit voor een paar ronden. Zoals ze zo'n zaken als nu kunnen voorkomen.

Of de FIA moet gewoon die belachelijke regel van het sluiten van de pitstraat afschaffen...
Inderdaad, ik begrijp overigens niet waarom ze die regel verzonnen hebben. Wat wasd er mis met de situatie van vroeger, dat iedereen spontaan de pits indook? Niets toch? Wie nu moet pitten heeft de keuze tussen stilvallen of de regels overtreden, wie in de SC periode moet pitten staat na zen stop gegarandeerd achteraan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover


meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Blue Shadow

iceman 4 world champion

alonsolover



razzle_dazzle

Denk dat je wel meerdere namen kunt noemen na die vreemde race.

Hamilton reed als enige een foutloze race en won met twee vingers in de neus. Kovalainen kon aanvankelijk het tempo van z'n jonge teamgenoot niet volgen, maar had toch even uitzicht op de overwinning. Rosberg behaalt z'n eerste podium! Heidfeld, onopvallend efficient. Alonso, knap in deze Renault, mooiste inhaalmanoeuvre ook. Bourdais als grootste verrassing, jammer van de pech.

Toch ga ik voor Alonso, omdat hij terug sympathiek is nu hij niet meer kan winnen  ;)...