GP van Australië

Gestart door alonsolover, 05 maart 2008 - 19:39:42

« vorige - volgende »

wie zal er winnen?

Raikonnen
Massa
Hamilton
Kovalainen
Alonso

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 15 maart 2008 - 17:30:20
Citaat van: Supermariobros op 15 maart 2008 - 14:36:48
Citaat van: bogief1 op 15 maart 2008 - 13:50:55
Citaat van: Tim op 15 maart 2008 - 13:44:15
Het gaat toch niet een heel jaar zo zijn?

Hoe bedoel je?

Dat jullie doen zoals in de kleuterklas. Rijder x is gestraft en rijder y niet. Dat is niet eerlijk. Dat bedoelt Tim.  ;)

Waarom bestaan er dan regels? Ofwel straf je niemand ofwel iedereen die dezelfde regel overtreed...
Er moet een klacht zijn vooraleer er gestraft wordt als ik me niet vergis. En bovendien, als je iemand hinderd in zen snelle ronde, in Q1, en die persoon kan door naar Q2, waarom moet je dan gaan straffen? Men moet ook niet gaan overdrijven hé.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Dit weet ik nu ook niet of er een klacht moet zijn.
Webber crashte, dus kon hij ook niet meer verder...

Of je nu supporter bent voor de 1 of de andere, de stewards tonen nog maar eens aan dat niet alles op een faire manier verloopt.

Nu dit, McLaren en hun toewijzing van box, de kopiën van wagens, Renault met de betrokkenheid van het spionageschandaal, enz enz.

Was er dit seizoen geen verandering omtrent de groep van stewards?

Als je alles neutraal en objectief bekijkt weet je dat dit niet juist is. Het zal wel nooit veranderen zeker.

Morgen een spannende race? Glock die blijkbaar een snelle toyota heeft, idem voor Webber en Kimi. Een trio die een gevecht naar voren zal voeren.
Voor de overwinningen vechten er morgen dan toch 3 teams? Mclaren-BMW en Massa.
Voor mij mag het een 1ste overwinning worden van BMW maar ik gok op Lewis.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Ik denk ook dat de zege naar Lewis gaat, ook al valt Kubica niet te onderschatten. Zoals de zaken er nu voor liggen belooft het een mooie race te worden. Een onverwachte startgrid en Kimi en Webber die een inhaalrace in het vooruitzicht hebben.

En oh, wat is het mooi om weer een F1 wagen in actie te zien zonder tractiecontrole, wat was het fijn om weer de nerveusiteit van de wagens te zien.

meatball

Ik blijf hopen op Massa,de Ferrari moet toch sneller kunnen dan B.M.W.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

we zullen mooie inhaalmaneuvres zien

meatball

Citaat van: alonsolover op 15 maart 2008 - 19:37:31
we zullen mooie inhaalmaneuvres zien
Van Massa bedoel je ? Bedankt :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

dj Peter

Tja, als fan ben ik wel enigzins teleurgesteld met de gridplaatsen van Ferrari ,die van Kimi in het bijzonder. Maar ach, een race is pas afgelopen als de vlag valt dus is er nog altijd hoop ,dat hebben we wel gezien in de laatste race van vorig seizoen  ;) 'k Hoop wel de dat jongens van Ferrari hun problemen oplossen tegen morgenvroeg  want de auto is echt bloedsnel.

Ik heb vanochtend ook die "nerveuze"  wagens zonder electronische rommel zien rijden in de kwalificatie en het was mooi om te zien,ik ben er zeker van dat we in de races nog rare dingen gaan zien want nu word elk miniem foutje direct afgestraft, de auto's rijden niet meer als een trein op een spoor.

dj Peter

Citaat van: bogief1 op 15 maart 2008 - 19:05:15
Dit weet ik nu ook niet of er een klacht moet zijn.
Webber crashte, dus kon hij ook niet meer verder...

Of je nu supporter bent voor de 1 of de andere, de stewards tonen nog maar eens aan dat niet alles op een faire manier verloopt.

Nu dit, McLaren en hun toewijzing van box, de kopiën van wagens, Renault met de betrokkenheid van het spionageschandaal, enz enz.

Was er dit seizoen geen verandering omtrent de groep van stewards?

Als je alles neutraal en objectief bekijkt weet je dat dit niet juist is. Het zal wel nooit veranderen zeker.

Morgen een spannende race? Glock die blijkbaar een snelle toyota heeft, idem voor Webber en Kimi. Een trio die een gevecht naar voren zal voeren.
Voor de overwinningen vechten er morgen dan toch 3 teams? Mclaren-BMW en Massa. Voor mij mag het een 1ste overwinning worden van BMW maar ik gok op Lewis.
En waarom zou Kimi zich niet naar voor kunnen werken en meestrijden aan de top ?

bogief1

Citaat van: dj Peter op 15 maart 2008 - 21:51:24
Citaat van: bogief1 op 15 maart 2008 - 19:05:15
Dit weet ik nu ook niet of er een klacht moet zijn.
Webber crashte, dus kon hij ook niet meer verder...

Of je nu supporter bent voor de 1 of de andere, de stewards tonen nog maar eens aan dat niet alles op een faire manier verloopt.

Nu dit, McLaren en hun toewijzing van box, de kopiën van wagens, Renault met de betrokkenheid van het spionageschandaal, enz enz.

Was er dit seizoen geen verandering omtrent de groep van stewards?

Als je alles neutraal en objectief bekijkt weet je dat dit niet juist is. Het zal wel nooit veranderen zeker.

Morgen een spannende race? Glock die blijkbaar een snelle toyota heeft, idem voor Webber en Kimi. Een trio die een gevecht naar voren zal voeren.
Voor de overwinningen vechten er morgen dan toch 3 teams? Mclaren-BMW en Massa. Voor mij mag het een 1ste overwinning worden van BMW maar ik gok op Lewis.
En waarom zou Kimi zich niet naar voor kunnen werken en meestrijden aan de top ?
Laten we hopen, maar ik vrees dat het voor een overwinning of een podium moeilijk zal worden.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

_Makke_

Straks om 5 uur er uit se  :-\. Ook alleen maar omdat het F1 is, anders was het geen waar geweest 8)

Alan Blues

Ik heb er gewoon de hik van gekregen.... Ik ga slapen en hoor straks wel dat Lewis heeft gewonnen.....;)

TheIceman

Ik ben vanaf 02:00 wakker!

meatball

Ik ben er helemaal klaar voor :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover


Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 16 maart 2008 - 03:51:29
Ik ben vanaf 02:00 wakker!
5u was vroeg genoeg leek mij  :)

Citaat van: bogief1 op 15 maart 2008 - 19:05:15
Als je alles neutraal en objectief bekijkt weet je dat dit niet juist is. Het zal wel nooit veranderen zeker.
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven...

Enfin, ik ben er klaar voor, nog een kwartier :) Ik gok dat Massa met de overwinning gaat lopen als hij geen problemen kent, het gat met de BMW zal in het begin klein zijn maar ik veronderste dat Kubica relatief vroeg zal pitten. Massa gaat in bocht 1 over Heikki, de volgende lap over Kubica en bij de pitstops heeft Lewis het genoegen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.