Wie is wie? (16)

Gestart door Doefie, 05 maart 2008 - 17:23:44

« vorige - volgende »

Doefie

1. Wie is Supersteven?
Ik ben Steven Van Der vloet. Ik woon in de prachtige stad Antwerpen in het fantastische land Belgiƫ. Ik ben 21 jaar en autistisch. Ik ben afgestudeeerd als receptiemedewerker met deelkwalificatie algemene kennis/talen en ben vrijgezel.

2. Wat doe je van werk/hobby's ?
Ik zit in de Chiro van Noorderwijk als fourier en doe ook vrijwilligerswerk in de Eeuwfeestkliniek van Antwerpen. Kijk tv, computer, fiets, probeer iedere week 1 keer te zwemmen en zit regelmatig in de outpost een gamecenter.

3. Hoe lang kijk je al Formule 1?
Dat moet ongeveer van mijn 6-7 jaar zijn dat ik voor het eerst een F1 zag op Eurosport. Alhoewel het ook een Dragster/Indycar/LeManswagen kon zijn. Ik was al tevreden als het een snelle wagen was met vanachter een plat ding dat groot of laag zat. Ik ben pas bewust beginnen volgen dankij mijn kozijnen bij wie ik moest gaan logeren en ben pas vorig jaar GP beginnen opnemen en ik ben ook Schumacherfan en hou nu van ieder coureur en team buiten Alonso en Renault de eerste omdat het een kwal is en de tweede door persoonlijke ervaringen van hun bedenkelijk productiewagens na de renault 19 tijdperk.
Wat niet wil zeggen dat die twee ongetalenteerd zijn zoels sommigen hun minst favoriete teams of rijders laten zien. Niemand kan zomaar 2 keer wereldkampioen worden en zonder Renault was er geen turbotijdperk

4. Hoe ben je op F1Pits terechtgekomen?
Dat moet in 2001 zijn toen ik in de bibliotheek op het internet naar een nederlandstalige f1 site aan het zoeken was. ik las eerst de nieuwsberichten en toen we thuis internet kregen ging ik ook het forum op en ben pas in 2005 ingeschreven voor de webstrijd.

5. Kijk je nog andere autosport of interesseert het je niet zo?
Ik probeerde de a1gp te zien maar ze zenden dat alleen nog uit aan de landen die deelnemen. de indy 500  en champcar en nascar moet ik naar eurosport kijken maar kan dat niet ontvangen in Noorderwijk maar ik probeer zeker de start van le mans te zien. enkel de aankomst gaat niet vanwege de Chiro.

meatball

toch iemand gevonden?
Trouwens tof om nog iemand die Schumacherfan was zonder daarom perse Ferrarifan te zijn :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

supersteven

soory voor u meatball, maar Ferrari heeft ook een speciaal plaatsje in mijn hart
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Citaat van: supersteven op 07 maart 2008 - 13:00:28
soory voor u meatball, maar Ferrari heeft ook een speciaal plaatsje in mijn hart
Muhahahahaaaa ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Maakt mij niet uit hoor :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat