Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

janke

Met een paar toevalstreffers kun je ook wereldkampioen worden. :P :P
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: janke op 22 augustus 2008 - 20:12:42
Citaat van: Jasper op 22 augustus 2008 - 16:57:17
Ik denk dat het team dat zondag wint, de wereldtitel wint (bij de rijders, want bij de constructeurs heeft Ferrari al iets meer voorsprong). De pauze van 3 weken is geweest (de enige lange pauze dit seizoen) dus nu is het één sprint naar Interlagos. Wie nu de beste wagen heeft, staat er ook voor de rest van het seizoen beter voor...
Dus als BMW 1 en 2 wordt?? ;D

Op eigen kracht zullen ze dat alleen worden in je stoutste dromen. ;)

janke

Ik hoop het maar, ik hou wel van stoute dromen. ;) Maar realistisch, nee natuurlijk niet.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Ik gun het ze wel, vooral Heiddi. ;)

leproffesseur

En ik gun ze het alle 3 maar als het aan mij ligt nog eens Raikonnen want Hamilton heeft nog meer dan
tijd genoeg voor de titel en Kimmi misschien wat minder.

meatball

Op dit moment gok ik op Hamilton,gewoon dik in de punten blijven rijden,hier en daar zal er nog wel eens een overwinning uit de bus komen en de buit is binnen.De betrouwbaarheid van Ferrari baart men zorgen dus ik vrees dat Massa,al is hij de beste op dit moment,er nog wel eens mee te maken gaat krijgen.Kimi is wat op de dool,als hij zich niet herpakt is het over.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Ik tip Massa. Ik heb wel het gevoel dat McLaren op de circuits waar de motor belangrijk is (Spa en Monza) sterk zal zijn. In Spa zie ik Hamilton dus winnen maar op Monza zal Massa met het verse motorblok misschien eerder favoriet zijn. Het lijkt er alleszins op dat het weer in de laatste race(s) pas beslist zal worden.

Folkert

Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 17:05:55
Op dit moment gok ik op Hamilton,gewoon dik in de punten blijven rijden,hier en daar zal er nog wel eens een overwinning uit de bus komen en de buit is binnen.De betrouwbaarheid van Ferrari baart men zorgen dus ik vrees dat Massa,al is hij de beste op dit moment,er nog wel eens mee te maken gaat krijgen.Kimi is wat op de dool,als hij zich niet herpakt is het over.
Denk ik ook ja. Massa heeft zich laatste 2 races echt laten zien. Strak en snel. Kimi lijkt het kwijt te zijn en zijn kansen voor de Titel zullen bij aanhoudende vorm snel verdwijnen. Al hielp het uitvallen nu ook niet, want ik denk dat hij Glock wel had ku nnen pakken.
Maar goed, weer een als verhaal.
Maar was het niet dat Massa zich wel thuisvoelde op echte straten circuits als Monaco?

@Jasper: Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar op Spa zie ik Kimi wel winnen. Als ik me niet vergis, heeft hij er sinds 2004 gewonnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 17:12:56
Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 17:05:55
Op dit moment gok ik op Hamilton,gewoon dik in de punten blijven rijden,hier en daar zal er nog wel eens een overwinning uit de bus komen en de buit is binnen.De betrouwbaarheid van Ferrari baart men zorgen dus ik vrees dat Massa,al is hij de beste op dit moment,er nog wel eens mee te maken gaat krijgen.Kimi is wat op de dool,als hij zich niet herpakt is het over.
Denk ik ook ja. Massa heeft zich laatste 2 races echt laten zien. Strak en snel. Kimi lijkt het kwijt te zijn en zijn kansen voor de Titel zullen bij aanhoudende vorm snel verdwijnen. Al hielp het uitvallen nu ook niet, want ik denk dat hij Glock wel had ku nnen pakken.
Maar goed, weer een als verhaal.
Maar was het niet dat Massa zich wel thuisvoelde op echte straten circuits als Monaco?

@Jasper: Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar op Spa zie ik Kimi wel winnen. Als ik me niet vergis, heeft hij er sinds 2004 gewonnen.
Ik mag hopen van niet,ik zal daar langs de kant zitten met mij Massapetje op en dan wil je echt geen overwinning van de ijsjesman.Massa moet er gewoon winnen om de titelstrijd open te houden,dus daar duim ik voor 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 17:12:56
@Jasper: Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar op Spa zie ik Kimi wel winnen. Als ik me niet vergis, heeft hij er sinds 2004 gewonnen.

Ja en? Prestaties in het verleden geven geen garanties voor de toekomst. Massa was eveneens snel op Spa en momenteel heeft hij iets wat de overhand, dus het kan alle kanten ut.

Folkert

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 17:18:52
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 17:12:56
@Jasper: Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar op Spa zie ik Kimi wel winnen. Als ik me niet vergis, heeft hij er sinds 2004 gewonnen.

Ja en? Prestaties in het verleden geven geen garanties voor de toekomst. Massa was eveneens snel op Spa en momenteel heeft hij iets wat de overhand, dus het kan alle kanten ut.
Daarom zeg ik ook: Ik zie Kimi daar wel Winnen.
In andere woorden een voorgevoel.
Snap je?
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 17:10:33
Ik tip Massa. Ik heb wel het gevoel dat McLaren op de circuits waar de motor belangrijk is (Spa en Monza) sterk zal zijn. In Spa zie ik Hamilton dus winnen maar op Monza zal Massa met het verse motorblok misschien eerder favoriet zijn. Het lijkt er alleszins op dat het weer in de laatste race(s) pas beslist zal worden.

Nu dat je het hebt over die verse motorblok, dat kan nog in Hamilton's voordeel spelen. In de voorlaatste race rijd hij met een nieuwe motor. Als hij gebruik maakt van de joker (of mag je die enkel gebruiken als er effectief iets mis is aan de motor?) kan hij in Brazilië ook aantreden met een nieuwe motor.

Wat de titel betreft heb ik hoegenaamd geen gedacht wie het zal worden, wel heb ik Kimi zijn naam al bijna doorstreept. Al moeten we daarmee oppassen, vorig jaar werd dit andermaal bewezen. Ik zie Ferrari aan de haal gaan met de Waalse bloemen. En dan komt Massa natuurlijk akelig dicht bij Hamilton. De details zullen belangrijk zijn (nuja die zijn in sport vol extremen als de F1 altijd belangrijk) want die gaan het volgens mij beslissen.

Jasper

De joker telt niet voor de laatste race van het seizoen, zelfs niet als er wél iets kapot is.

_Makke_


Jan Dijkstra

Ik hoop Massa, en ik stiekum denk ik het ook steeds meer. Ik hoop alleen dat het in zijn thuisrace beslist moet worden.. dat zou echt gaaf zijn.

Ik denk toch sowieso dat het tussen hamilton en massa gaat, aangezien kimi nergens is de laatste paar races..
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.