Wie is wie? (15)

Gestart door Doefie, 25 februari 2008 - 23:06:21

« vorige - volgende »

Doefie

Geen van de drie namen die Razzle Dazzle opgaf reageerde, de twee die hij daarna opgaf zijn hier al anderhalf jaar niet meer gekomen... toen mocht ik één van de nieuwelingen nemen. Nieuw is hij niet, maar is wel een naam die al vaak is voorgekomen, vandaar dat hij dan ook een voorkeur krijgt.

Prood to present thy oor official website headmaster:

1. Wie is Ramses?
Ik ben Ramses, 22 jaar en woon in Gent op kot en anders in Brugge.

2. Wat doe je voor werk / hobby's?
Ik ben laatstejaarsstudent Journalistiek en binnenkort doe ik mijn stage bij Autogids. Volgend jaar duik ik dus het werkveld binnen en ik ben al hier en daar naar interessante vacatures aan het uitkijken. Daarnaast sport ik veel, hecht ik veel belang aan mijn vrienden, ga zeer graag eten. Ik ben ook vrijwilliger bij Kazou, waar ik jeugdvakanties begeleid en vorming geef aan animatoren in het jeugdwerk.

3. Hoelang kijk je al Formule 1 en wat betekent het voor u?
1998 was het eerste seizoen dat ik volledig volgde, toen begon ik magazines en jaaroverzichten te kopen. Ik had in die tijd een voorliefde voor Alesi en Jordan. Vorig jaar heb ik voor het eerst niet alle races bekeken, wegens tijdsgebrek en minder 'goesting' om de F1 van echt dichtbij te volgen.

4. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Er zat in 2000 bij Knack eens een boekje met nuttige links, waar F1pits bij stond. In 2002 vroeg ik Geert of hij nog iemand bij de redactie kon gebruiken, en daar zit ik nu nog altijd. Toen Geert begon te werken vroeg hij of ik F1pits verder wou runnen en dat doe ik nog steeds graag. Ik ben nooit een grote poster op het forum geweest, maar volgde en volg wel alle discussies.

5.  Kijk je nog andere autosport of interesseert het je niet zo?
Ik was een grote fan van Jean Alesi dus toen hij in de DTM reed probeerde ik ook die races mee te pikken. Momenteel beperk ik mij tot F1.

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 25 februari 2008 - 23:06:21
1. Wie is Ramses?
Ik ben Ramses, 22 jaar en woon in Gent op kot en anders in Brugge.

Geen schrik van de NGA, Ramses? ;)

http://www.gentonafhankelijk.org/

meatball

Verdorie nog een Alesifan ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Misschien was Alesi dan toch beter als dat ge denkt he ;)

Citaat van: Alan Blues op 26 februari 2008 - 14:28:43
Geen schrik van de NGA, Ramses? ;)

http://www.gentonafhankelijk.org/

En dan te denken dat het een uit de hand gelopen studentengrap is op totaal niks gebaseerd ;D

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 27 februari 2008 - 00:01:47
Misschien was Alesi dan toch beter als dat ge denkt he ;)

Citaat van: Alan Blues op 26 februari 2008 - 14:28:43
Geen schrik van de NGA, Ramses? ;)

http://www.gentonafhankelijk.org/

En dan te denken dat het een uit de hand gelopen studentengrap is op totaal niks gebaseerd ;D

Dat lag er van in het begin al dik op... :)
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen in de media op 30 maart.

Ferrari 2010

Neeeext? Of wordt het pas verdergezet in de volgende winterstop?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Als iedereen het vertikt om te antwoorden of niemand doorgeeft waardoor ik zelf nog mensen kan contacteren, die op hun beurt dan ook niet antwoorden, kan ik er ook niet veel aan doen dat het effe wachten is op de volgende.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 04 maart 2008 - 11:52:22
Als iedereen het vertikt om te antwoorden of niemand doorgeeft waardoor ik zelf nog mensen kan contacteren, die op hun beurt dan ook niet antwoorden, kan ik er ook niet veel aan doen dat het effe wachten is op de volgende.
Spijtig, succes met je verdere zoektocht ;) Nuja, ik denk dat 75% van de actieve leden toch wel aan beurt is geweest :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Iemand die zich geroepen voelt kan Doefie steeds contacteren  :)

Supermariobros

Viperke82 weet wat hem te doen staat.  ;)

Doefie

Citaat van: Supermariobros op 05 maart 2008 - 10:30:38
Viperke82 weet wat hem te doen staat.  ;)

Yep, eerst zijn blokkade kraken ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 05 maart 2008 - 12:42:48
Citaat van: Supermariobros op 05 maart 2008 - 10:30:38
Viperke82 weet wat hem te doen staat.  ;)

Yep, eerst zijn blokkade kraken ;)
Das nu geen moeite hé, eerste beste internetcafé binnengaan en registreren onder een nieuwe nickname. Volgens mij zit hij trouwens onder ons, ik ben er zeker van, hij is under cover!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 05 maart 2008 - 13:20:59
Citaat van: Doefie op 05 maart 2008 - 12:42:48
Citaat van: Supermariobros op 05 maart 2008 - 10:30:38
Viperke82 weet wat hem te doen staat.  ;)

Yep, eerst zijn blokkade kraken ;)
Das nu geen moeite hé, eerste beste internetcafé binnengaan en registreren onder een nieuwe nickname. Volgens mij zit hij trouwens onder ons, ik ben er zeker van, hij is under cover!

Iets op te biechten? ;)