naar de cinema

Gestart door meatball, 11 februari 2008 - 21:09:00

« vorige - volgende »

Volgens Het Nieuwsblad gaan ze in Nederland f1 race's live uitzenden in de bioskoop ben jij daar voor te vinden ?

Nee ik kijk liever thuis
4 (19%)
Ja lijkt mij wel tof
17 (81%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 12 maart 2008 - 21:09:00

meatball

Ik ben wel gevonden voor dit idee,het lijkt mij tof om de f1 te bekijken op een groot scherm en topgeluid.
Als de zaal dan ook nog gevuld is met echte f1 fans is dit volgens mij echt wel de max,buiten live naar een race gaan natuurlijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Ik heb het even geleden al gelezen, en blijkbaar is het niet gewoon uitzenden maar dus echt wel op de F1 gemaakt, extra goede beelden enzo. Ik denk, dat als je de auto's precies echt hoort voorbij komen enzo, en dat je er precies bij zit, dat het echt wel interessant is. Of ik er zelf heen zou gaan, enkel als het echt de moeite is :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Het lijkt mij een zeer leuk idee, maar als het geld gaat kosten, en dat denk ik wel, zou ik het alleen voor de echt leuke/beslissende races doen.

amp

Lijkt me wel een leuk idee, zeker als je zo een spannende seizoensfinale als 2007 hebt. Maar voor de gewone doorsnee races zit ik toch liever thuis in mijn zetel, met een hapje en een drankje, en thuis lul ik zoveel tegen mezelf als ik wil.

Supermariobros

Mij lijkt het een leuk dee, ik zou zeker eens gaan kijken.

fawlty

het geluid zou in ieder geval top zijn, hopelijk wordt er dan geen commentator constant tussengegooid??
Ja sluw is die Hamilton

Alan Blues

Lijkt me wel een leuk idee en het zal wel succes hebben, maar zelf kijk ik toch liever thuis of in mijn stamkroeg... :)

Schumi nr1

Lijkt me wel leuk om eens uit te proberen, als het meevalt zal het zeker de moeite zijn om het over te doen. Moet ook leuk zijn om de reacties van anderen te horen wanneer er iets gebeurt.

alonsolover

Ik zou meteen gaan naar de cinema

Jasper

Woooow, ik hoop dat er een cinema is in Delft die dit zou doen, dan zou ik met plezier een weekendje hier blijven! :)

meatball

De meest reactie's zijn positief,dus misschien een ideetje om in Belgie ook eens te proberen ?
Liefst in Antwerpen dan moet ik al niet te ver.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Citaat van: meatball op 16 februari 2008 - 22:25:53
De meest reactie's zijn positief,dus misschien een ideetje om in Belgie ook eens te proberen ?
Liefst in Antwerpen dan moet ik al niet te ver.

Voor mij mag het Gent zijn.  ;)

TimoGlockfan

Citaat van: Supermariobros op 17 februari 2008 - 09:20:10
Citaat van: meatball op 16 februari 2008 - 22:25:53
De meest reactie's zijn positief,dus misschien een ideetje om in Belgie ook eens te proberen ?
Liefst in Antwerpen dan moet ik al niet te ver.

Voor mij mag het Gent zijn.  ;)
Absoluut :D
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Doe maar gewoon in de Metropolis. Anders moetek in het weekend ook noges in Gent gaan blijven :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Noem me een ouwe lul, maar toch kijk ik liever thuis. Eigenlijk denk ik dat ik het dan veel beter kan volgen. De sfeer van het cicuit vind je toch niet in de bioscoop. En er zullen vast wel weer allemaal van die schreeuwers zitten die iedere keer blerren en springen als ik wat wil zien >:(.  Ik ben toch meer iemand die het gewoon goed wil volgen.