F1 Magazines

Gestart door amp, 05 februari 2008 - 19:07:57

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 10 februari 2008 - 15:14:31
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 februari 2008 - 13:15:30
Tis eraan te zien dat Jasper de laatste tijd veen bij onze noorderburen verblijft :P
Vind je dat nu zelf niet gigantisch veel geld voor een tijdschrift?
Jasper, autosport is een wekelijks blad. Je ontvangt dus 52 magazines en niet 26 ofzo zoals de andere dat doen om de twee weken...

Tim C

En belangrijker, je krijgt de informatie waar die andere bladen pas 4 weken later over schrijven ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 10 februari 2008 - 22:28:12
Citaat van: Jasper op 10 februari 2008 - 15:14:31
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 februari 2008 - 13:15:30
Tis eraan te zien dat Jasper de laatste tijd veen bij onze noorderburen verblijft :P
Vind je dat nu zelf niet gigantisch veel geld voor een tijdschrift?
Jasper, autosport is een wekelijks blad. Je ontvangt dus 52 magazines en niet 26 ofzo zoals de andere dat doen om de twee weken...
Voor 52 magazines ga ik het niet extreem duur vinden, het is en blijft duur tov gemiddelde tijdschriften, maar het is toch al iets redelijker :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 10 februari 2008 - 22:28:12
Citaat van: Jasper op 10 februari 2008 - 15:14:31
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 februari 2008 - 13:15:30
Tis eraan te zien dat Jasper de laatste tijd veen bij onze noorderburen verblijft :P
Vind je dat nu zelf niet gigantisch veel geld voor een tijdschrift?
Jasper, autosport is een wekelijks blad. Je ontvangt dus 52 magazines en niet 26 ofzo zoals de andere dat doen om de twee weken...
Dat blijft 3,30 euro per tijdschrift. Voor abonnementsprijzen blijft dat veel.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 11 februari 2008 - 13:25:30
Citaat van: Mikacouli op 10 februari 2008 - 22:28:12
Citaat van: Jasper op 10 februari 2008 - 15:14:31
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 februari 2008 - 13:15:30
Tis eraan te zien dat Jasper de laatste tijd veen bij onze noorderburen verblijft :P
Vind je dat nu zelf niet gigantisch veel geld voor een tijdschrift?
Jasper, autosport is een wekelijks blad. Je ontvangt dus 52 magazines en niet 26 ofzo zoals de andere dat doen om de twee weken...
Dat blijft 3,30 euro per tijdschrift. Voor abonnementsprijzen blijft dat veel.
Hangt er vanaf hoeveel ervoor gedaan wordt hé, ik veronderstel dat dit tijdschrift zijn geld wel waard is. Mijn vader ontvangt de Autogids (is geen autosporttijdschrift, maar wel een redelijk deftig en dik boekje), kost ook 3€ per stuk...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 11 februari 2008 - 13:25:30
Citaat van: Mikacouli op 10 februari 2008 - 22:28:12
Citaat van: Jasper op 10 februari 2008 - 15:14:31
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 februari 2008 - 13:15:30
Tis eraan te zien dat Jasper de laatste tijd veen bij onze noorderburen verblijft :P
Vind je dat nu zelf niet gigantisch veel geld voor een tijdschrift?
Jasper, autosport is een wekelijks blad. Je ontvangt dus 52 magazines en niet 26 ofzo zoals de andere dat doen om de twee weken...
Dat blijft 3,30 euro per tijdschrift. Voor abonnementsprijzen blijft dat veel.

Op bepaalde plaatsen kan je autosport in de winkel kopen. Mijn laatste autosport dat ik kocht kostte meer dan 6 eur dus ik vind het een redelijk schappelijke prijs. Ook de verzendkosten zit daar dan in. Vergeet niet daj je ook benzine enzo verrijdt als je om een magazine gaat. En als je dan het meest exclusieve nieuws krijgt dan vind ik dat er geen twijfel mag bestaan.
Ooit als es een autosport magazine gelezen?

Jasper

Ik zou dan ook nooit 6 euro geven voor een tijdschrift in de winkel. :) Met die verzendingskosten heb je wel een punt, maar als je het van de andere kant bekijkt: dat het tijdschrift vanuit Engeland moet komen, maakt niet dat ik er meer geld aan zou uitgeven.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 13 februari 2008 - 02:01:22
Ik zou dan ook nooit 6 euro geven voor een tijdschrift in de winkel. :) Met die verzendingskosten heb je wel een punt, maar als je het van de andere kant bekijkt: dat het tijdschrift vanuit Engeland moet komen, maakt niet dat ik er meer geld aan zou uitgeven.
Nederlandse magazines zijn dan ook niet te vergelijken met autosport qua inhoud.

Jasper

En waar heb ik dat beweerd?

Mikacouli


pieter.vrm.

Ik ben geaboneerd op f1 racing.
Het is te vergelijken met formule 1 maar voor mij leest het gemakkelijker.
je kan ook prijzen winnen zoals grote affiches van F1 legendes.

SDG

Even uppen. We zijn ondertussen meer dan vier jaar verder, hoe is de stand van zaken momenteel? Zijn er hier mensen die nog steeds plichtsgetrouw magazines kopen of halen jullie alle Formule1-info online?

Enzo

Citaat van: SDG op 25 september 2012 - 12:59:37
Even uppen. We zijn ondertussen meer dan vier jaar verder, hoe is de stand van zaken momenteel? Zijn er hier mensen die nog steeds plichtsgetrouw magazines kopen of halen jullie alle Formule1-info online?

Alles online voor mij, zodra een tijdschrift uit komt is het 9 van de 10 keer al gedateerd.
Datzelfde geldt voor een krant imo, het internet is altijd veel actueler.

Kootje

#28
Nope, heb al m'n abbonnementen, waaronder die op RTLGP en Formule1.nl, al 'n aardig tijdje geleden opgezegd. Mis wel de achtergrondartikelen, maar was lid voor het nieuws en dat haal ik nu online.

SDG

Citaat van: Kootje op 25 september 2012 - 13:06:20
Nope, heb al m'n abbonnement, waaronder die op RTLGP en Formule1.nl, al 'n aardig tijdje geleden opgezegd. Mis wel de achtergrondartikelen, maar was lid voor het nieuws en dat haal ik nu online.

RTLGP heb ik al een paar keer gekocht en ik moet zeggen dat ik die historische reportages wel kan smaken.