Autosalon 2008

Gestart door amp, 22 januari 2008 - 00:08:48

« vorige - volgende »

amp

Hoi, ik ben dit weekend naar het autosalon te Brussel geweest. Daar stonden dan oa de Renault f1, die van Toyota, BMW-Sauber, Honda, Ferrari maar in het paleis van Mercedes geen Mclaren te bespeuren ? Ik denk dat ik 2 jaar geleden ook nog eens geweest ben, en toen stond die er wel.

Heb ik die nu over het hoofd gezien, of stond die er nu echt niet ? Of heeft het misschien met het spionage schandaal te maken, dat ze die niet ten toon wouden stellen ? Het is misschien een domme denkpiste maar 'k weet het echt niet.


Jasper

Of een andere tentoonstelling waar ze het belangrijker vonden om een F1-wagen te zetten? Want de wereld is meer dan Brussel alleen. :P

amp

Citaat van: Jasper op 22 januari 2008 - 00:34:54
Of een andere tentoonstelling waar ze het belangrijker vonden om een F1-wagen te zetten? Want de wereld is meer dan Brussel alleen. :P

Best jammer, had er zo graag nog wa foto'kes van genomen  :'(

supersteven

ik heb ook gaan zien ieder merk dat een wagen op het circuit heeft staan heeft hun wagen ergen gestald buiten mercedes.
let the sunshine shine in your heart

alonsolover

hebben julie al een poster gekregen?
dehene die een foto bij de ferarri van massa hebben getroken?

amp

Ik heb niets van poster gekregen.. heb er wel niet om gevraagd of gezocht. Lag dat bij die stand ?