Teampresentaties

Gestart door Supermariobros, 06 januari 2008 - 11:33:56

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: alonsolover op 09 februari 2008 - 14:08:37
ik vind het een mooie auto hopelijk zien we die niet meer op de laatste startrij

Hoop doet leven zeggen ze altijd  ;)

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C


Much ado 'bout nothing... 3 Maanden over je geheimzinnig nieuwe livery bezig zijn en dan dezelfde als die van vorig jaar gebruiken :P

scho0634

#138
Was ie vorig jaar anders niet iets blauwer dan dat ie nu is? Lijkt nu wat donkerder.

ivan_

volgens mij is je ook wat donkerder dan vorig jaar, maar ik vind het persoonlijk de mooiste livery :)

bogief1

Het was een beetje onzinnig om een nieuw topic te openen, maar de FIA heeft ook een nieuwe wagen  :)

http://www.autoblog.nl/archive/2008/03/07/f1-2008-mercedes-c63-amg-medical-car-en-sl63-safety-car
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C


meatball

Zo eentje wil ik ook wel,daarvoor zou ik zelfs overwegen om van Audi over te stappen naar Mercedes.alhoewel ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Ze hebben nu een cabrio voor als het goed weer is ze op het gemakske kunnen rond cruisen  :)

alonsolover

Hopelijk zien we hem niet te veel

Jasper


amp

Ik wist niet goed waar dit te plaatsen, maar aangezien de rijders bevestigd werden, zet ik het maar hier.

http://www.f1pits.net/nieuws/super_aguri_verkocht_en_rijders_bevestigd/

Super Aguri is dus officieel overgenomen, en Sato en Davidson zijn bevestigd!

Ik vind het fijn dat SA in de F1 blijft, kheb ergens wel sympathie voor het team. Hopelijk is de financiële kant nu in orde en kunnen ze later op het seizoen weer leuke dingen tonen !

Ferrari 2010

Allé, dat zat eraan te komen hé. Hebben we dan nu 2 teams die jaarlijks van eigenaar zullen veranderen? Ik vrees ervoor...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Blijft de naam Super Aguri aanwezig of krijgt het team een andere naam?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna