Teampresentaties

Gestart door Supermariobros, 06 januari 2008 - 11:33:56

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: _Makke_ op 24 januari 2008 - 01:10:12
Citaat van: 0634 op 23 januari 2008 - 22:25:24
Als ze die Honda eens wit zouden laten racen, is ie de mooiste van het jaar. Maar ik vermoed dat de sponsoren daar niet mee akkoord gaan....

Ik vind de Williams wel proper!

Maar die gingen nog paar keer veranderen van livery zeker?

http://www.f1pits.net/nieuws/williams_viert_met_zes_speciale_liveries/  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 23 januari 2008 - 22:25:24
Als ze die Honda eens wit zouden laten racen, is ie de mooiste van het jaar. Maar ik vermoed dat de sponsoren daar niet mee akkoord gaan....
Welke sponsoren? We hebben het over Honda hé ;)

Citaat van: Schumi nr1 op 23 januari 2008 - 15:00:31
Citaat van: Mikacouli op 23 januari 2008 - 14:38:29
Citaat van: Ferrari 2008 op 23 januari 2008 - 12:00:46
Over welke foto's heb je het nu? ik ben er vooralsnog geen foto's van tegengekomen.

Beetje rondsurfen en je vind er gemakkelijk. Het is niet toegelaten foto's van een andere site op het forum te plaatsen...

Een linkje er naar toe kan zeker geen kwaad berokkenen en mag perfect ;) :).
Dat bedoelde ik dus inderdaad :)

veel valt er inderdaad niet aan te zien, wat me wel opvalt is de hoek bovenaan de moterkap.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ik vind de Honda wel mooi. Wat mij er wel in opvalt is het hoekig design van zowel de barge boards en de voorvleugel.

lieven

same here, benieuwd of het werkt!!

Ferrari 2010

Bwa, zo mooi vindt ik hem niet. De aarde komt er nu iets beter uit, verder ... Hij is en blijft leeg hé ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2008 op 29 januari 2008 - 14:47:24
Bwa, zo mooi vindt ik hem niet. De aarde komt er nu iets beter uit, verder ... Hij is en blijft leeg hé ...

Ik vind het anders wel knap. Haal die wereldbol eraf en je hebt imo een knappe wagen. Die strepen op de neus vind ik wel mooi.

De wereldbol komt er inderdaad beter uit, ze zullen in Japan tevreden zijn.

TheIceman

Ik vind het eerlijk gezegd een foeilelijke wagen, opnieuw. Wat mij betreft kunnen ze afstappen van de earth-livery.

alonsolover

Ik vind het iets speciaal

Supermariobros

Ik vind het een beauty, ik wil er wel zo ééntje.  8)

amp

Bah, ik vind er echt niets aan.. ik had hem dan nog liever volledig in het wit gezien.. en vooral de voorvleugel en barge boards voelen raar aan, ben ook benieuwd of het deftig werkt.

alonsolover


Karre

Citaat van: Jasper op 07 januari 2008 - 16:22:21
Wat me wel opvalt: wat is dat ding dat op de motorkap vertrekt van aan de M van Mobil1 en dan schuin naar achteren loopt?

Honda heeft ook zo'n "stokje" ik weet ook nog altijd niet waarvoor het dient...

amp

Ik vind de nieuwe livery van Force India wel netjes, het wit met goud combineert mooi... de vorige (met bordeaux en wit) vond ik ook best knap.

Mikacouli

Hmmm, ik vind hem typisch een achterhoede team-livery. Ben er niet echt wild van.

alonsolover

ik vind het een mooie auto hopelijk zien we die niet meer op de laatste startrij