Teampresentaties

Gestart door Supermariobros, 06 januari 2008 - 11:33:56

« vorige - volgende »

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 januari 2008 - 07:37:52
Ja mannen, tseizoen is afgelopen, onhaalbaar. BMW heeft een supersonische snelheid behaalt, het zal moeilijk worden om ze dit seizoen van de titel te houden.
http://f1.gpupdate.net/nl/testresults.php?testID=905
;D :D ;D :D

nou de gemiddelde snelheid zal wel rond de 50000 km/h hebben gelegen.
Prognose: Als de anderen pas in ronde 2 zitten zijn de BMW's al aan de finish.

robbert

Het wordt een saaaaaaaaaii seizoen ::) :D ;D

Karre

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/01/21/r28-beleeft-baandebuut-in-valencia/

buiten de voorvleugel en de spiegels die weer los zijn van de sidepodvleugels zie ik niet echt veel radicale veranderingen.
Williams heeft ook zijn trackdebut gemaakt, maar dit is zelfs het vernoemen niet waard, want er is dan ook bijna geen enkele verandering dat echt in het oog springt op aerodynamisch gebied.

Ferrari 2010

De renault, inderdaad de voorvleugel maar gewoon de hele neus denk ik, de neus gaat vrij laag als ik het goed zie.
Bij de williams zie ik op het eerste zicht ook niets speciaals, maar op zo een donkere wagen is het ook moeilijk om details te zien...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

BMW kwam vandaag op de proppen met een toch wel speciale nieuwe voorvleugel. Ik ben benieuwd of het zal lonen. Als het winst oplevert zullen de copycats wel weer hun werk doen.
Zie artikel voor foto's: http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6816

Ferrari 2010

Dat zit toch op de neus bevestigd ipv op de voorvleugel? of heb ik het nu mis? Inderdaad wel iets speciaals, maar, zal het weer niet geband worden wegens zogenamd belemmeren van het zicht?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Inderdaad op de nosecone bevestigd was, is mss net niet de voorvleugel.

Karre

Honda's nieuwe wagen brengt ook niet veel nieuws of revolutionairs, vooral de vleugeltjes 8er de koelingstorens (of hoe je ze ook noemt in het nederlands) zijn redelijk opvallend (ook op gebied van bevestiging). de neus staat ook redelijk hoog vind ik.

Ferrari 2010

Over welke foto's heb je het nu? ik ben er vooralsnog geen foto's van tegengekomen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 januari 2008 - 12:00:46
Over welke foto's heb je het nu? ik ben er vooralsnog geen foto's van tegengekomen.

Beetje rondsurfen en je vind er gemakkelijk. Het is niet toegelaten foto's van een andere site op het forum te plaatsen...

Schumi nr1

Citaat van: Mikacouli op 23 januari 2008 - 14:38:29
Citaat van: Ferrari 2008 op 23 januari 2008 - 12:00:46
Over welke foto's heb je het nu? ik ben er vooralsnog geen foto's van tegengekomen.

Beetje rondsurfen en je vind er gemakkelijk. Het is niet toegelaten foto's van een andere site op het forum te plaatsen...

Een linkje er naar toe kan zeker geen kwaad berokkenen en mag perfect ;) :).

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Die neus van BMW lijkt op de neus van Ferrari (niet hetzelfde, maar wel hetzelfde principe: bevestiging van vleugeltjes in de neus verwerken), zij waren er dus toch eerst mee. :P

scho0634

Als ze die Honda eens wit zouden laten racen, is ie de mooiste van het jaar. Maar ik vermoed dat de sponsoren daar niet mee akkoord gaan....

_Makke_

Citaat van: 0634 op 23 januari 2008 - 22:25:24
Als ze die Honda eens wit zouden laten racen, is ie de mooiste van het jaar. Maar ik vermoed dat de sponsoren daar niet mee akkoord gaan....

Ik vind de Williams wel proper!

Maar die gingen nog paar keer veranderen van livery zeker?