DAKARRALLY AFGELAST

Gestart door TheIceman, 04 januari 2008 - 12:12:54

« vorige - volgende »

TheIceman

WTF :o :o De Dakar-Rally is volledig afgelast door terreurdreigingen in Mauretanië. Waarom schrappen ze niet gewoon alleen de ritten in Mauretanië?? Is dit terecht of onterecht? Jullie meningen graag

Bruno

Valt moeilijk wat over te zeggen, ik vind het persoonlijk spijtig dat de rally is afgelas. Anderzijds is het eigenlijk gewoon uberhaupt spijtig dat er evenementen afgelast moeten worden doordat er een dreiging van geweld is. (extemistisch of niet)

Op zijn antwerps gezegd -> "De wereld is naar de klo***"  :-[ :'(

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Tim C

De rally is nog steeds niet officieel afgelast, om één uur wordt er een persconferentie gegeven. ::)


Verder zitten ze van 11 tot 19 januari in Mauretanië, 8 dagen afgelasten is toch al zo goed als aflassen...

TheIceman

Citaat van: Tim op 04 januari 2008 - 12:40:19
De rally is nog steeds niet officieel afgelast, om één uur wordt er een persconferentie gegeven. ::)


Verder zitten ze van 11 tot 19 januari in Mauretanië, 8 dagen afgelasten is toch al zo goed als aflassen...
Zo lang? Was dat in andere jaren niet korter?

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

alonsolover

FAACK ik zat al heel lang te wachten op dakar en nu dit horen :-\

Schumi nr1

Jammer zeer jammer. Erg dat we opnieuw moeten afzien van wat men leuk vindt omwille van terroristische dreigingen.

bogief1

Volkomen te begrijpen. Stel je voor dat de bedreigingen uit komen.
Desondanks een grote teleurstelling voor mezelf, alle autosportfans, piloten,...

What's next? Geen olympische spelen?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

#8
Dat is waar, ze mogen geen levens op het spel zetten. Je kan alleen maar respect hebben voor die beslissing, de druk van sponsors is immers enorm groot.

Doefie

De meesten zijn gisteren naar Lissabon vertrokken, kunnen ze al terugkomen ... vliegreisje voor niets gemaakt.

bogief1

Hoeveel schade hebben die teams wel niet? Deelneming zal wel terug betaald worden waarschijnlijk, maar al de rest dan?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Jep, dat bedoel ik ook. Een ganse vrachtwagen en het reservemateriaal overvliegen naar Lissabon en dan uiteindelijk niet starten ... leuk is anders.

bogief1

#12
Blijkbaar hadden ze op satelietbeelden gezien dat men klaar stond om de karavaan tegen te houden.
Ze hadden zich al in hinderlagen ingegraven. Als dit klopt is dit dus de enige juiste beslissing.

bron: vtm-nieuws
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Huh, dus nu zouden ze in Mauritamië al hinderlagen aan het maken zijn? Zou ik wel vreemd vinden, zou iig zware actie zijn dan, en dan is het idd wel terecht. Het is overigens sowieso terecht, als de verzekering zich terugtrekt is het onverantwoord verder te doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Er zou dreiging zijn van Al Qaida, ze zouden de mensen en middelen hebben om aan te vallen (bron hln.be). Ik vrees dat dit het einde van de Dakar wordt, hopelijk kan men een volgend jaar een Dakar zonder Mauritamië ontwerpen, maar ik vrees ervoor, Mauritamië is immens groot en bijna niet te ontwijken...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.