Hamilton in 2008 eerste rijder binnen Mclaren

Gestart door alonsolover, 26 december 2007 - 22:11:41

« vorige - volgende »

alonsolover

http://www.formule1nieuws.nl/modules/news/article.php?storyid=26486

Hamilton verwacht eerste rijder te worden,
eerst schijt hij alonso uit omdat hij eerste rijder wil worden en nu wil hij dit zelf?
Kzou mu doodlachen dat hamilton verslagen wordt door Kovalainen ;D ;D

Schumi nr1

Raar dat ik dit nog maar op 1 website, die waar jij naar verwijst, gelezen heb.

Jasper

En dan is het enige wat Hamilton zegt nog "ik word gezien als de leider binnen het team", waar volgens mij niks mis mee is. De rest van dat artikel is een hoop verdraaiingen van die woorden.

Ferrari 2010

Als dat artikkel geschreven is op basis wat daar onderaan staat wat hioj gezegd heeft, dan is dit een prachtig voorbeeld van iemands woorden verdraaien!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

McLaren zal zijn geniale strategie,geen eerste rijder,toch niet laten vallen na het succes van vorig seizoen.
Ze zijn net zo lekker bezig ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Misschien willen ze dit jaar wél kampioen worden... ;)

Karre

Was Kovalainen niet vierkant tegen het idee om 2de rijder te worden?

Ferrari 2010

De leiding hebben is niet hetzelfde als eerste rijder zijn hé ;) Ron zou overigens nooit van zijn beide rijders gelijk principe afstappen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F1Cast

Bij McLaren is het al jaren zo dat er geen voorkeursrijders zijn, de rijders bepalen het zelf. Hakkinen / Coulthard, Hamilton / Alonso, en dus zal het volgend jaar wel blijken wie het beste resultaat neer zet. Ikzelf denk dat Heiki snel is, maar hij heeft wel het nadeel dat hij een jaartje achter loopt bij Hamilton binnen het team. Die kent de mensen, de manier van werken, de auto, de techniek enzovoorts. Dat heeft wellicht wat races voordeel.

Het gaat wel een interessant seizoen worden voor die twee!
F1Cast - De nr. 1 autosport podcast van NL - www.f1cast.nl

Tim C

Citaat van: F1Cast op 29 december 2007 - 18:20:00
Bij McLaren is het al jaren zo dat er geen voorkeursrijders zijn, de rijders bepalen het zelf. Hakkinen / Coulthard, Hamilton / Alonso, en dus zal het volgend jaar wel blijken wie het beste resultaat neer zet. Ikzelf denk dat Heiki snel is, maar hij heeft wel het nadeel dat hij een jaartje achter loopt bij Hamilton binnen het team. Die kent de mensen, de manier van werken, de auto, de techniek enzovoorts. Dat heeft wellicht wat races voordeel.

Het gaat wel een interessant seizoen worden voor die twee!
Coulthard heeft al zijn races mogen winnen en is nooit maar dan ook nooit opzij moeten gaan. Ook dit jaar, toen McLaren tegen Alonso aan het racen was, was er geen voorkeursbehandeling.

Is er iemand die dat nog gelooft? ;)

alonsolover

Hamilton had zeker in de laatste races een voorkeursbehandeling

Karre

Citaat van: alonsolover op 29 december 2007 - 20:07:51
Hamilton had zeker in de laatste races een voorkeursbehandeling

wat een hoop larie! Hamilton had helemaal niet de voorkeursbehandeling. Alonso en Hamilton hadden beide dezelfde wagen.wnnr ga jij er eens mee kunnen leven dat Hamilton Alonso heeft verslaan?

Tim C

Citaat van: Karre op 30 december 2007 - 11:54:21
Alonso en Hamilton hadden beide dezelfde wagen
En ik citeer:

"We raceten niet tegen Kimi maar tegen Fernando" ;)

McChouffe

Eigenlijk kan die voorkeursbehandeling mij niks schelen. Als een rijder beter is, of er beter voor staat in het wk, is het gewoon logisch dat alles daarop ingezet wordt. Alleen het gedrag van Ron stoort mij, als hij het nu gewoon eens toegeeft, is hij van al dat gezever vanaf.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.