Alonso naar renault

Gestart door bogief1, 07 december 2007 - 19:43:03

« vorige - volgende »

Bart VD

Blijkbaar is Kova buitengegooid omdat hij te goed is, en Alonso geen toptalent naast zich wilt.  Mooi zo, dan zit Renault met die windbuil opgescheept en kan McLaren ervoor gaan met 2 toppers. :)
This space for rent

meatball

Citaat van: amp op 11 december 2007 - 21:18:14
Citaat van: meatball op 10 december 2007 - 21:41:00
Citaat van: amp op 10 december 2007 - 18:15:12
Allé, bon, hopelijk is het dan Heikki dat naar McLaren gaat, want een Pedro de la Rosa zie ik toch niet goed zitten :s

(Natuurlijk had ik gehoopt op Rosberg, maarja, 't wordt zeker nog 2 jaartjes wachten nu).
Elke race die Pedro heeft gereden bij McLaren heeft hij toch tenminste voor spectakel en inhaalbewegen gezorgd.
Er zijn er slechtere die het langer in de f1 uithouden.

Pedro zijn resultaten konden mij nochtans niet overtuigen..
En uiteraard zijn er slechtere die het langer in de f1 uithouden, maar die rijden dan ook niet voor McLaren.
Montoya vergeten ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Montoya was toch geen slechte rijder? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Bart VD op 12 december 2007 - 19:02:17
Blijkbaar is Kova buitengegooid omdat hij te goed is, en Alonso geen toptalent naast zich wilt.  Mooi zo, dan zit Renault met die windbuil opgescheept en kan McLaren ervoor gaan met 2 toppers. :)

Klopt, want iedereen weet dat Kova een echte topper is, en Alonso natuurlijk bij lange na niet......  :P

Jasper

Trouwens... hoe lang is het geleden dat McLaren zo laat z'n rijders voor het volgende seizoen aankondigde? Alonso en Montoya waren allebei al meer dan een seizoen op voorhand bekend, hoe het met Kimi zat weet ik niet meer.

Ferrari 2010

Niet zo lang als ik me niet vergis, was Hamilton ook niet pas in januari bevestigd? ik kan er naast zitten hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Ferrari 2007 op 13 december 2007 - 07:41:03
Niet zo lang als ik me niet vergis, was Hamilton ook niet pas in januari bevestigd? ik kan er naast zitten hoor.
Midden november en hij lag al vast van eind augustus.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F1Cast

#53
ik ben wel benieuwd of Alonso nu echt verschil maakt, en hoe Renault het volgend jaar doet. Als ze weer vooraan meerijden, is zijn invloed wellicht toch wat onderschat geweest. Maar moet het eerst zien. Ik denk zelf dat Renault volgend jaar weer vooraan meerijdt. Denk zelf dat Renault volgend jaar NIET weer vooraan meerijdt (hoe belangrijk is het om de juiste woorden NIET te vergeten... ;))
F1Cast - De nr. 1 autosport podcast van NL - www.f1cast.nl

Ferrari 2010

Gezien de motorregels moet het chassis van dit jaar al echt barslecht geweest zijn om de wagen komend jaar weer vooraan te zien, Renault blijft dus mooi waar het is :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Daar ben ik nog niet zo zeker van.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

ik denk echt dat we nu en dan een renault op een podium zullen zien staan

Supermariobros

Citaat van: alonsolover op 29 december 2007 - 20:06:43
ik denk echt dat we nu en dan een renault op een podium zullen zien staan

Misschien wel, misschien niet. Het is allemaal moeilijk te voorspellen, pas in Melbourne weten we hoe de teams er werkelijk voorstaan.

Maar wat er ook gebeurt komend seizoen: het is de schuld van Schumacher en Ferrari  :D ;D

alonsolover


Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 30 december 2007 - 15:11:00
welke schuld?
Niet op letten, dat is een zin die al jaren over het forum circuleert, aangezien jij hier nog maar een half jaar bent ken je die niet ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.