Brawn nr Honda?

Gestart door Karre, 12 november 2007 - 10:07:12

« vorige - volgende »

bmwracing

Citaat van: FerrariMan op 12 november 2007 - 17:26:29
Spijtig maar opent dit misschien ook een deur voor Alonso naar Honda? Of is dat té vergezocht...
wie weet??? onlangs was er sprake dat ze rubens gingen verplaatsen (het zal de reservebank zijn als testrijder)en wie weet komt alonso...dat zou pas nieuws zijn.

janke

Ik denk niet dat Brawn dat tegenover Barrichello kan flikken en volgens mij gebeurt dat ook niet. Barrichello is dan wel geen topcoureur maar zo maak je de F1 wel helemaal ongeloofwaardig. Wordt tijd dat Alonso zijn stekkie krijgt of thuis blijft. Dan wordt er ook niet meer zo gespeculeerd.
Some things are too important to be left in the past.

alonsolover

Wanneer is er duidelijkheid over alonso??
Het is lang wachten.

Ferrari 2010

Dat vraag jij aan ons ;D ;D Ik veronderstel dat hij aan het onderhandelen is met renault.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: amp op 12 november 2007 - 22:49:02
er wordt ook overal gemeld dat Domenicali Jean Todt opvolgt, maar nergens vermeldt men wat Jean Todt dan precies gaat doen ? Krijgt hij een andere functie of verlaat hij Ferrari ? Iemand die hier meer over weet ?

Todt is CEO van Ferrari, ik denk dat hij zich dan meer gaat toeleggen op die rol.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

janke

#20
Citaat van: McChouffe op 13 november 2007 - 21:10:35
Citaat van: amp op 12 november 2007 - 22:49:02
er wordt ook overal gemeld dat Domenicali Jean Todt opvolgt, maar nergens vermeldt men wat Jean Todt dan precies gaat doen ? Krijgt hij een andere functie of verlaat hij Ferrari ? Iemand die hier meer over weet ?

Todt is CEO van Ferrari, ik denk dat hij zich dan meer gaat toeleggen op die rol.
En Todt was ook maar interim teammanager van Ferrari F1, tenminste het laatste seizoen sowieso. Het was bekend dat er een ander op zijn plaats zou komen. Niks nieuws en schokkends.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Citaat van: janke op 13 november 2007 - 19:24:04
Ik denk niet dat Brawn dat tegenover Barrichello kan flikken en volgens mij gebeurt dat ook niet. Barrichello is dan wel geen topcoureur maar zo maak je de F1 wel helemaal ongeloofwaardig. Wordt tijd dat Alonso zijn stekkie krijgt of thuis blijft. Dan wordt er ook niet meer zo gespeculeerd.
Wat is er ongeloofwaardig aan het afdanken van iemand die niet voldoet?
Barrichello is al enkele jaren op zijn retour dat is toch wel duidelijk,dus als je die kan vervangen door Alonso dan moet je gek zijn om dat niet te doen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Zie Alonso gaat niet naar Honda omdat hij de absolute nummer 1 wil zijn, en aangezien Honda's nummler 1 Button is, is er geen plek voor Alonso. Vergeet het maar dat Button Alonso zal dienen ;) Alonso heeft zichzelf in de shit gewerkt, er is maar 1 plek waar hij heen kan, en dat is Renault. Terug naar af, want daar zullen de mecaniciens hem niet graag zien komen denk ik. Enfin, das dus mijn gedacht erover :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Er is nog steeds sprake dat hij naar Red Bull gaat.
Ofwel gaat Webber dan naar Renault, ofwel DC naar Toro Rosso ten spijt van Bourdais.
Silly season é :)

Wat Brawn betreft, ik weet niet of het zo slim is om bij een japans team te gaan.
Naar het schijnt geven die japanners niet zoveel vrijheid en ik denk wel dat Brawn iemand is die graag de touwtjes zelf in handen heeft?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Brawn zal zelf wel de touwtjes in handen nemen. Ze hebben Brawn daar nodig, en hij komt van een Ferrari. Ze kunnen hem weinig weigeren denk ik ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: meatball op 14 november 2007 - 20:04:56
Citaat van: janke op 13 november 2007 - 19:24:04
Ik denk niet dat Brawn dat tegenover Barrichello kan flikken en volgens mij gebeurt dat ook niet. Barrichello is dan wel geen topcoureur maar zo maak je de F1 wel helemaal ongeloofwaardig. Wordt tijd dat Alonso zijn stekkie krijgt of thuis blijft. Dan wordt er ook niet meer zo gespeculeerd.
Wat is er ongeloofwaardig aan het afdanken van iemand die niet voldoet?
Barrichello is al enkele jaren op zijn retour dat is toch wel duidelijk,dus als je die kan vervangen door Alonso dan moet je gek zijn om dat niet te doen.
Zoals ik zelf al poste vind ik Barrichello geen topcoureur.Maar als je iemands contract verlengd moet je een maand of wat later die persoon niet aan de kant schuiven. Ook niet voor ene Alonso. F1 is net als voetbal, contracten zijn papiertjes waar ze hun reet mee afvegen. Daarom ongeloofwaardig. De kwaliteiten van Barrichello staan hier helemaal buiten.
Some things are too important to be left in the past.