Brawn nr Honda?

Gestart door Karre, 12 november 2007 - 10:07:12

« vorige - volgende »

Karre

Ik lees net dat Brawn mss nr Honda gaat... waarheidsgetrouw of larie?

lieven



bmwracing

het zou nu officeel zijn dat hij naar honda trekt.

TheIceman

www.formule1.nl meldt het nu ook. In de bus op de schermen las ik dat Domenicali Todt opvolgt bij Ferrari, maar dat is Veolia, moet je niet te veel vertrouwen!

FerrariMan

Spijtig maar opent dit misschien ook een deur voor Alonso naar Honda? Of is dat té vergezocht...

KVDracer

Dit zou wel een deur kunnen openen voorAlonso, alleen hoop ik dat dit niet gebeurt. Ik hoop gewoon dat Button en Barrichello bij Honda blijven en dat ze terug vooraan kunnen meedoen.

alonsolover

Zwijg maar  ;)
Kmag er nog niet op denken

scho0634

De grootste uitdaging van Brawns leven....

meatball

Brawn,Alonso en Button dat zou zomaar een topteam kunnen zijn.
Geld is er,en tot voor dit seizoen stonden ze er kort bij.
Dus waarom niet ?
Als ik Alonso was zou ik hier meer op durven gokken dan op Red Bull.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Nou, er zijn 8 teams boven Honda geeindigd dit jaar. Zomaar ff alleen al 4 of 5 daarvan inhalen in de winter is al een heidens karwei.

Het aantrekken van Brawn is een goede zet, maar het proces naar de top zal toch echt jaren gaan duren.


amp

er wordt ook overal gemeld dat Domenicali Jean Todt opvolgt, maar nergens vermeldt men wat Jean Todt dan precies gaat doen ? Krijgt hij een andere functie of verlaat hij Ferrari ? Iemand die hier meer over weet ?

Jasper

Kan Brawn met Honda wat hij ongeveer 10 jaar geleden met Ferrari kon? Ik ben echt wel benieuwd. :)

Ferrari 2010

Ik denk het niet, daar was hij immers niet alleen. En dan nog, veel van de last rust op de schouders van de ontwerpers, een teambaas kan iedereen wel goed organiseren, maar alszijn personeel niet op de juiste dingen komt om het zo maar te zeggen, dan leidt dat niet steeds tot succes. Ik hoop het voor Honda, en vooral eigenlijk voor hun rijders. Het spelletje heeft daar immers lang genoeg geduurd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Na Benetton en Ferrari is dit zekers een uitdaging voor Brawn. Maar het grote succes van Ferrari is niet alleen te danken aan hem. Door beleid, structuur en de juiste mensen op de goede plaats te zetten kun je succes afdwingen. En deze 3 items zal hij eerst bij Honda maar eens moeten neerzetten. Dan ben je algauw een seizoen verder. En dan wordt het naar mijn mening ook tijd om eens rond te kijken naar een goede topcoureur. Zoals we allen weten lopen eind 2008 een heleboel contracten af en daar zal Honda ook mee aan de slag moeten. Om minimaal Barrichello te vervangen. Een goed coureur maar niet meer dan dat, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.