Bernie z'n mening

Gestart door Karre, 10 november 2007 - 15:59:28

« vorige - volgende »

Karre

Bernie was precies niet echt tevreden toen Kimi WK werd, hij zag ontgetwijfeld liever Hamilton WK worden. Volgens Bernie is Kimi te gesloten. maar wat is dit dan?

zeg nu zelf? opener kan toch niet?

dj Peter

Da's al een ouwe hé...    ::)

Karre

doeternietoe, hij blijft goed, mijn bedoeling met dit topic was trouwens niet dat filmpje delen, maar gewoon een discussie starten over bernie z'n uitspraken na de beslissing van het WK... ;)

bmwracing

welke fin is nu echt een prater en hoe?alles op zijn gemak dat is een fin...wat bernie zegt lewis is een engelsman en wat doet de gp van engeland verlies maken dus het zou zijn portomone goed gedaan hebben en zo de gp weer wat veilig te stellen.nu ja er gaan er nu wel meer engelsen gaan kijken naar hun thuis gp maar het blijft naar mijn mening een dure bedoening om hun thuisgp te bezoeken.

meatball

Ik ben zeker geen Kimifan,ver van zelfs,maar je word wk op de baan en niet ernaast.
Dus mag Kimi zeker wk zijn ipv Hamilton,het seizoen is voorbij en hij heeft de meeste punten,duidelijk dus
Ik ben trouwens van menig dat de meeste onder ons de sport bekijken om wat er op de baan gebeurt,en niet om de interviews achteraf.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

Bernie vindt de interviews al even belangrijk als de sport op zichzelf...

Ferrari 2010

Logisch toch? Die man moet zijn sport 'verkopen', aan de man brengen. Intervieuws zijn daarin belangrijk, want dan lijkt het voor toeschouwers dat ze dichter bij de rijders en het hele gebeuren staan. Dat klinkt misschien raar, maar hij is de eigenaar en moet er dus zorgen dat zijn product aantrekkelijk is en dan zijn intervieuws even belangrijk als de sport op zich.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Ja maar afgaande op z'n uitspraak omtrent de WK klinkt het alsof de WK alleen de sport verkoopt, zou Hamilton als WK meer kijkers hebben gelokt dan Raikonnen? ik denk eerder dat de spanning in het seizoen de kijkers trekken, niet wie WK wordt...

TheIceman

Citaat van: Karre op 12 november 2007 - 10:09:42
Ja maar afgaande op z'n uitspraak omtrent de WK klinkt het alsof de WK alleen de sport verkoopt, zou Hamilton als WK meer kijkers hebben gelokt dan Raikonnen? ik denk eerder dat de spanning in het seizoen de kijkers trekken, niet wie WK wordt...
Dat lijkt mij ook!

bmwracing

#9
nu heeft bernie gezegd als het beroep tegen bmw en williams uitgesproken is en zo kimi de titel weer moet geven hij gaat opstappen(niet met zulke woorden) als het zo is  ik kijk ook geen f1 meer ook al is het met pijn in het hart...ook heb ik al geboekt voor volgend jaar ik ga ze dan van de hand doen mijn tickets.het zou een schande zijn (ik hun het lewis wel) maar de beste wint zeg ik ...

Tim C

Hoe hypocriet kan je zijn? ::)

Ik hoop dat hij opstapt...

bmwracing

Citaat van: Tim op 14 november 2007 - 12:35:39
Hoe hypocriet kan je zijn? ::)

Ik hoop dat hij opstapt...
Hoe hypocriet ??? niet zeveren he tim wie heeft er recht op de titel denk je die heeft laten zien wie echt kon weer komen na een moeilijk begin en dan niet de eerste gp tellen he.
en wie ga je als opvolger nemen voor bernie of heb je ook zo je voorkeuren?

bmwracing

en nomaals ..wie is de hypocriet in deze forum?jij ja met je dwaze uitspraken en antwoorden.laat ons eens een poll starten wie er het beste uitkomt van de mensen die werken voor f1pits.(hoort niet bij deze poll natuurlijk)

Ferrari 2010

Ik ken Tim's gedachten niet hé, maar ik denk dat Tim die 'hoe hypocriet kan je zijn? ::)' niet op jouw bedoelde, maar op Bernie. Hij heeft je ook niet geciteert ofzo hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bmwracing

Citaat van: Ferrari 2007 op 14 november 2007 - 13:17:41
Ik ken Tim's gedachten niet hé, maar ik denk dat Tim die 'hoe hypocriet kan je zijn? ::)' niet op jouw bedoelde, maar op Bernie. Hij heeft je ook niet geciteert ofzo hé ;)
Citaat van: Tim op Vandaag om 12:35:39
Hoe hypocriet kan je zijn?

Ik hoop dat hij opstapt...
ik weet niet hoe zijn uitspraak is.maar een antwoord krijg ik niet van tim...