Kazuki Nakajima

Gestart door TheIceman, 07 november 2007 - 19:23:11

« vorige - volgende »

Wat gaat Kazuki Nakajima laten zien in 2008?

Meevechten om de titel
0 (0%)
Goede sub-topper
2 (10%)
Middenveld
12 (60%)
Kansloos in de achterhoede
0 (0%)
Onzichtbare rijder
4 (20%)
Hij maakt het seizoen niet af
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 11 maart 2008 - 19:23:11

TheIceman

Williams heeft Nico Rosberg en Kazuki Nakajima bevestigt voor 2008. De vraag is: Wat gaat Nakajima doen in 2008!

scho0634

Ik verwacht er niet heel veel van, moet ik zeggen. Af en toe een puntje of 2. Plekje in het middenveld. Zal voornamelijk een halve tot een hele seconde achter Rosberg aantuffen.

Doefie

Ik verwacht er ook niet veel van. In de GP2 reed hij ook net in de top 10, op een podium of twee na, dus ja.

Ferrari 2010

Middenveld, zoals het hoort met een Williams. Anders is hij het zitje niet waard.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Ik denk dat er betere rijders op de markt waren,zal weer wel een geldkwestie zijn.
Kleurloze figuur denk ik
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Ergens in het middenveld, Nico Rosberg gaat hem alle hoeken van het circuit laten zien.

_Makke_

Citaat van: Supermariobros op 07 november 2007 - 20:41:12
Ergens in het middenveld, Nico Rosberg gaat hem alle hoeken van het circuit laten zien.

²

Het is volgens mij geen pretje om de teamgenoot van Nico te zijn...

alonsolover


supersteven

subtopper maar ik kan dan ook blindgestaard hebben op zijn tijden
let the sunshine shine in your heart

KVDracer

Onzichtbare rijder. Zowat zoals Wurz dit jaar, dikwijls afgetroefd door Rosberg en ik denk wat weinig talent. Hebben hem aangesteld om Toyota tevreden te houden.

alonsolover

Weet iemand hoe je een afbeelding naast je naam zet?
Dank U

bmwracing

#11
veel geld mee pakken naar het team maar iets laten zien? ik denk van niet...het gaat geen sato worden.

Ferrari 2010

Nogtans, hij begon al goed met een kamikaze aanval, op zen eigen team dan nogwel!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Williams had beter Walfie aangenomen! Hij kende er zijn beste jaren en ondanks de mening van meerdere forumleden denk ik dat Ralf de betere keuze ging geweest zijn aangezien ze zeggen dat ze weer op weg zijn nr de top ... nu, nakajima is een betere 2de rijder dan Ralf. ik denk dat Williams Rosberg (logischerwijs) 1ste rijder maakt en Nakajima maar een beetje zal laten rondbollen...

Ferrari 2010

Williams heeft Nakajima aangenomen voor de gratis motoren, dat is een flink verschil in hun budget dus logisch dat ze hem hebben aangenomen. Zolang er zich geen Alonso ofzo bij Williams zou hebben aangeboden, is het begrijpbaar dat Frank voor de gratis motoren kiest.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.