Seizoen 2007

Gestart door scho0634, 27 oktober 2007 - 12:12:06

« vorige - volgende »

Welk rapportcijferverdient het F1 siezoen 2007?

4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
1 (5.3%)
7
3 (15.8%)
8
10 (52.6%)
9
5 (26.3%)
10
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 03 november 2007 - 11:12:06

scho0634

Het eerste post Schumacher seizoen. Leuk of niet? Drie titelcontenders tot aan de finish van de laatste race, een geweldige rookie, veel controverse, prachtige regenraces, vier regelmatige GP winnaars, twee aan elkaar gewaagde teams, rechtzaken, Kimi eindelijk kampioen, een zware crash (Kubica), blunders (Albers, Nakajima, Ferraris banden in de regen e.d.).

Al met al; een dikke 9!

Ferrari 2010

De GP's waren misschien nooit echt spannend wanneer het droog was, maar het kampioenschap was het alvast wel. Leuker zou zijn als je 2 écht aan elkaar geweegde teams hebt, nu had je een deel circuits waar Ferrari sterker was, en een ander deel waar McLaren de betere was. Nooit hebben we eigenlijk echte duels mogen aanschouwen tussen die teams. (Wat wel grotendeels zal komen omdat men tegenwoordig niets meer riskeert, wat zeer spijtig is)

Edit: dit seizoen krijgt een 9 van mij ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Een zes, en dat alleen maar omdat het in cijfers spannend bleef. De schandalen doorheen het seizoen en erna, plus de extreem saaie races die we te zien krijgen verdienen geen hoog cijfer.

Jasper

Ik vraag mij af of een seizoen met zulke spionnageschandalen wel een 9 verdient. Maar ik geef toch nog een 8 omdat het één van de spannendste seizoenen ooit was.

Edit: lol, misklikt en op 9 gestemd. :(

Karre

Citaat van: 0634 op 27 oktober 2007 - 12:12:06
Heet eerste pro Scumacher seizoen.

Bedoel je niet post schumacher seizoen

volgens mij is "pro" een synoniem voor voorstander zijn van iets (pro of anti)
pre = voor een bepaalde gebeurtenis
post = na een bepaalde gebeurtenis

FerrariMan

Een 7. Niet meer. En dan alleen nog dankzij de spannende en onverwachte ontknoping.
Zoals Tim zei, kwa cijfers was het interessant maar voor de rest was het meestal na de kwali's al gebakken.

meatball

Een7 ik zie liever wat spannendere race's,het einde van het seizoen was ok.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: Karre op 27 oktober 2007 - 13:33:48
Citaat van: 0634 op 27 oktober 2007 - 12:12:06
Heet eerste pro Scumacher seizoen.

Bedoel je niet post schumacher seizoen

volgens mij is "pro" een synoniem voor voorstander zijn van iets (pro of anti)
pre = voor een bepaalde gebeurtenis
post = na een bepaalde gebeurtenis

Klopt, foutje. Inmiddels hersteld ;)

Supermariobros

Spannend seizoen, de beslissing viel pas in de laatste race: vandaar een 8.

QMaverick

Toch voor de 8 gegaan, laatste race maakte heel veel goed...  8)
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

amp

De races van Europa en Canada, en natuurlijk de 3 laatste races maakten het voor mij een goed seizoen, spannender dan de voorbije seizoenen.

voor mij ook een 8.

The REAL BUTTON Freak

Een 8, de races ban dit jaar waren niet minder boeiend dan die van de afgelopen 8 jaar. Maar een spannede ontknoping die mij tot op de laatste seconde op het puntje van men stoel hield.

Er waren wat controverse en minuskule schandalen, maar die zijn er in elke sport tak in elk seizoen.

Kijk naar de Tour.