hoogtepunten 2007

Gestart door scho0634, 22 oktober 2007 - 20:11:57

« vorige - volgende »

scho0634

Altijd leuk;

De RTL4 jaarclip 2007.


bazza

Ik vind zulke clilps nog steeds niet echt geweldig, en Marcel Meijer overdreef wel toen hij zei dat het een 'super mooie' clip was. Hij was iniedergeval wel beter dan die uit de jaren van SBS. Hopelijk komt er aan het einde van het jaar nog een jaar OVERZICHT.

scho0634

Op oudejaarsavond meestal, toch?

Tim C

Citaat van: 0634 op 22 oktober 2007 - 20:11:57
Altijd leuk;

De RTL4 jaarclip 2007.


Die van 2005 was leuk, die van 2006 was geweldig maar deze lijkt nergens op.

TimoGlockfan

Op de Nurburgring met Winkelhock die even op kop reed, geweldig toch ::)
Timo's nieuwe helm.

alonsolover

Ja, Ik vind het nog een mooi filmpje

Tim C

SpeedTV

De grote Lewis Hamilton show ITV

scho0634

Ik blijf het gaaf vinden; F1 beelden met harde rockmuziek :).

Al moet ik zeggen dat die van ITV idd een beetje op een Hamilton show lijkt, Tim ;). Maar ach, ik kan het die Britten ook niet kwalijk nemen.


meatball

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2007 - 20:28:04
Ik blijf het gaaf vinden; F1 beelden met harde rockmuziek :).

Al moet ik zeggen dat die van ITV idd een beetje op een Hamilton show lijkt, Tim ;). Maar ach, ik kan het die Britten ook niet kwalijk nemen.


Persoonlijk ben ik blij een paar maanden van die Hamiltonmania verlost te zijn,heb er even genoeg van.
Natuurlijk is die jongen best goed,maar het blijft dom van een topteam om alles op een rookie te zetten,dus laat hem nu maar wat gerust en hopenlijk voor hem kan hij volgend jaar bevestigen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Tuurlijk gaat hij dat bevestigen. ALs ik half Engeland moet geloven wordt hij de komende 10 jaar kampioen ;D

meatball

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2007 - 20:42:24
Tuurlijk gaat hij dat bevestigen. ALs ik half Engeland moet geloven wordt hij de komende 10 jaar kampioen ;D
Was daar dit jaar ook al niet bijgeteld :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2007 - 20:42:24
Tuurlijk gaat hij dat bevestigen. ALs ik half Engeland moet geloven wordt hij de komende 10 jaar kampioen ;D

Dat vind ik niet erg. Als ik half Spanje moet geloven, dan was Fernando Alonso de enige verdiende kampioen van 2007 en zal hij de komende jaren aan de wereld laten zien dat hij nog altijd kop en schouders boven iedereen uitsteekt.

Het is maar met welke rijder je wil lachen.

Gods Gift

Ik denk dat Hamilton pas WK 's gaat pakken als hij over een paar seizoenen bij Ferrari rijd....... ;)
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Tim C

De enige echte review van de FIA zelve:

alonsolover

neen ik denk niet dat hamilton volgend jaar wk zal pakken het zal weer een ferarri zijn denk ik