PROFICIAT!!

Gestart door Jasper, 21 oktober 2007 - 19:56:33

« vorige - volgende »

Jasper

Het ondenkbare is werkelijkheid geworden. Kimi Räikkönen heeft het WK gewonnen met 1 punt voorsprong op Lewis Hamilton en Fernando Alonso.

Ik kreeg kippenvel toen ik het Ferrari-team uit volle borst het Italiaanse volkslied zag zingen. Een voldane glimlach verscheen op mijn gezicht toen Kimi glimlachte en z'n duim omhoog stak zoals alleen hij dat kan op zo'n momenten.

Wat een prachtig team. Wat een prachtige rijder. Wat een prachtige titel.

Gefeliciteerd.

Tim C

Stap je volgend jaar over naar the light side ;)

meatball

En vergeet zijn teammaat niet.
Kimi wk en McLaren met lege handen ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

PROFICIAT!!,
Ik ben een Alonso fan maar toch een wel verdiende titel voor KR

scho0634

Mooie kampioen! Geweldig seizoen!

_Makke_

Een gemeende proficiat Kimi! Je verdiend het!

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

robbert

voila dat is nu een eerlijke wereldkampioen. Ik dacht dat ik droomde toen ik Hamilton daar zag rijden, amai.

Ben echt blij dat het Kimi is geworden, maar had wel wat schrik toen dik rosberg en kubica zag strijden, moest die2 nog uitgevallen geweest zijn dan was het geen titel voor de Fin. Maar gelukkig.

GO KIMI !!!! op naar volgend seizoen

supersteven

proficat kimi
jij bent de beste van heel het formule 1 veld 2007
jij hebt in het begin pech gehad maar je hebt je herpakt en teruggeslagen
let the sunshine shine in your heart

Doefie

Het verhaal van twee honden en het been ... wat heb ik voorspeld 8) ;D

De mooiste titel uit de jaren die ik al gezien heb (sinds 1997 dus). Een geweldige race, mag nu wel duidelijk zijn dat de Formule 1 wel degelijk spannend kan zijn zónder dat er of zoveel crashes gebeuren of regen uit de lucht valt. Formule 1 op zijn best!

Räikkönen heeft op drie races zo maar eventjes 17 punten goed gemaakt en is uiteindelijk degene die het beste presteert als hij onder druk staat. Wie zegt nu nog dat de Fin niet één van de beste is die er momenteel rondrijdt. Zo niet dé beste voor het moment.

Nu ja, volgend jaar Hamilton of Alonso zeker? Of Massa...

amp

Proficiat aan alle Kimi en Ferrari fans hier :)
Hij is het zeker waard om wereldkampioen te zijn, hij heeft ook al zijn deel pech gehad in de afgelopen jaren.
Hij is altijd kalm gebleven, ook als de pers hem afschreef.
't Is verdiend!

Volgend jaar dan maar Hamilton :)

Ferrari 2010

Geweldig, geweldig gewoon! Waar ik voor deze GP nooit aan had durven denken, is werkelijkheid geworden. Hamilton, die na de GP van Japan de titel in de schoot leek geworpen te krijgen, wordt uiteindelijk 3de. Spannendere race kan in feite niet. Ik vind het jammer voor Hamilton, maar er komen nog jaren, die man wordt nog wel wereldkampioen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

QMaverick

#12
Citaat van: Ferrari 2007 op 21 oktober 2007 - 22:48:52
Geweldig, geweldig gewoon! Waar ik voor deze GP nooit aan had durven denken, is werkelijkheid geworden. Hamilton, die na de GP van Japan de titel in de schoot leek geworpen te krijgen, wordt uiteindelijk 3de. Spannendere race kan in feite niet. Ik vind het jammer voor Hamilton, maar er komen nog jaren, die man wordt nog wel wereldkampioen!

Hamilton 2de, niet 3de, die eer is Alonso te beurt gevallen  :D :D :D
Ik had aan het begin van het seizoen verwacht dat het Massa zou zijn, maar SCHITTEREND, Kimi wereldkampioen 2007 en Ferrari, toch echt verdiend, de constructeurstitel...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Supermariobros

#13
Geweldig kampioenschap, wat een ontknoping van het seizoen en een fantastisch kampioen.

CitaatZoals we gezien hebben in Shanghai kan er nog vanalles gebeuren in de laatste race."

En gelijk heeft hij!

Een wel gemeende proficiat, Kimii!!

Ferrari 2010

Citaat van: QMaverick op 21 oktober 2007 - 23:20:33
Citaat van: Ferrari 2007 op 21 oktober 2007 - 22:48:52
Geweldig, geweldig gewoon! Waar ik voor deze GP nooit aan had durven denken, is werkelijkheid geworden. Hamilton, die na de GP van Japan de titel in de schoot leek geworpen te krijgen, wordt uiteindelijk 3de. Spannendere race kan in feite niet. Ik vind het jammer voor Hamilton, maar er komen nog jaren, die man wordt nog wel wereldkampioen!

Hamilton 2de, niet 3de, die eer is Alonso te beurt gevallen  :D :D :D
Ik had aan het begin van het seizoen verwacht dat het Massa zou zijn, maar SCHITTEREND, Kimi wereldkampioen 2007 en Ferrari, toch echt verdiend, de constructeurstitel...

Achja, 2de dan, heel de top 3 met andere woorden overhoop gegooid :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.