Grootste mislukkingen!

Gestart door TimoGlockfan, 21 oktober 2007 - 12:46:33

« vorige - volgende »

TimoGlockfan


Bruno Giacomelli in de Life-Judd in 1990 waar hij 1 van zijn beste gp's voor het team reed, en maar 13 seconden buiten de prekwalificatienorm strandde :D
Timo's nieuwe helm.

meatball

Andretti de rechtervoet van god uit America die ze hier eens rijles wou komen geven ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

De Brabham/BMW BT52. De grootste flop die Gordon Murray ontworpen heeft. Trouwens de McLaren MP4-10 ontworpen door Neil Oatley was ook niet echt vooruit te branden alsook het chassis met Peugeot motor een jaar ervoor was 10x niks.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper



De McLaren MP4/18, bloedsnelle wagen maar kampte achteraan met ontwerpfouten die nooit opgelost zijn. Het verhaal kennen we allemaal nog wel. De eerste race ervan werd altijd maar uitgesteld, en is er uiteindelijk nooit gekomen. In hetzelfde jaar dat deze wagen er had moeten zijn, kwam Kimi Räikkönen slechts twee punten tekort voor de wereldtitel. Het is slechts één van de drie titels die McLaren de voorbije 5 jaar weggooide.

Karre

Citaat van: TimoGlockfan op 22 oktober 2007 - 18:05:37

Bruno Giacomelli in de Life-Judd in 1990 waar hij 1 van zijn beste gp's voor het team reed, en maar 13 seconden buiten de prekwalificatienorm strandde :D

Om de 1 of andere reden doet die wagen me denken aan een mug...

Folkert

Citaat van: meatball op 21 oktober 2007 - 17:21:00
Citaat van: Alan Blues op 21 oktober 2007 - 17:07:12
En dit blijft (voor mij) toch nog steeds het mooiste moment... Ricardo Zonta wist toen niet goed wat er allemaal achter hem gebeurde....


Waar zit hier de mislukking??

Dat is overduidelijk Schumacher  ;D, wat een mislukkeling dat hij zich zo liet inhalen zeg :P
haha nee grapje, zie het ook niet echt eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

F1Cast

Wat dacht je van Toyota in het algemeen? het grootste budget, en nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden. Niets bereikt in al die jaren. Een redelijke mislukking lijkt me ;)
F1Cast - De nr. 1 autosport podcast van NL - www.f1cast.nl

scho0634

Geldt ook voor BAR. Haalden nog wel met veel tam tam de regerend kampioen. Zeiden ze ook niet dat het mogelijk was om de eerste race te winnen? Kansloos eerste jaar met zero punten. De jaren die volgden waren niet veel beter.

TimoGlockfan

Hakkinen ging in '99 niet naar Bar hoor :-X
Timo's nieuwe helm.

McChouffe

Of Jaguar, die hebben ook bitter weinig laten zien.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: TimoGlockfan op 03 januari 2008 - 19:30:29
Hakkinen ging in '99 niet naar Bar hoor :-X
Nee, maar in 98 ging Villeneuve wel ......

TheIceman

Ik vind Spyker de grootste mislukking die ik heb gezien, maar ik kijk ook nog niet zolang F1!

TheIceman

Nieuwe mening: David Coulthard, Jenson Button en Felipe Massa omdat ze zonder tractioncontrol in de regen rijden te gevaarlijk vinden.  >:( :( mietjes

scho0634

haha. Ja een beetje gelijk heb je wel. Dan wordt je autocoureur, bereik je de hoogste klasse die er is en dan ga je miepen dat het toch wel gevaarlijk is....

McChouffe

Citaat van: TheIceman op 03 januari 2008 - 22:24:08
Nieuwe mening: David Coulthard, Jenson Button en Felipe Massa omdat ze zonder tractioncontrol in de regen rijden te gevaarlijk vinden.  >:( :( mietjes

Je hebt gelijk. Maar anderzijds is het wel een vreemde zet van de FIA (de zoveelste). Al jaren zijn ze aan het memmen over veiligheid dit, veiligheid dat. Alles moet trager, steviger, breder, ... allemaal voor de veiligheid.
Langs de andere kant gaan ze wel TC verbieden, wat recht tegenover die drang naar meer veiligheid staat (zeker als het nat is). In dat opzicht, snap ik de reactie van de piloten wel. 

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.