Hamilton

Gestart door Spencer, 01 oktober 2007 - 20:39:36

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Jasper op 02 oktober 2007 - 22:20:23
Natuurlijk niet, want je moet het eerst verdienen om in een topwagen te debuteren. Het is niet de eerste keer dat iemand in een topwagen debuteert, maar het is wel de eerste keer dat een debutant op het punt staat wereldkampioen te worden. Al degenen die niet in een topwagen konden debuteren, hebben blijkbaar in de lagere raceklasses niet genoeg indruk gemaakt om dat wel te mogen.

Villeneuve maakte in 1996 tot in de laatste race van het kampioenschap kans op de wereldtitel, of zijt ge dat al vergeten? Mechanische pech hield hem toen van de kroon.

En dan nog, wat the f*** maakt het uit. Het is mijn mening, die hoef ik niet constant opnieuw te moeten verdedigen tegen een bende zeikers die het per se beter moeten weten.

Jasper

#31
Citaat van: Doefie op 03 oktober 2007 - 00:23:59
Citaat van: Jasper op 02 oktober 2007 - 22:20:23
Natuurlijk niet, want je moet het eerst verdienen om in een topwagen te debuteren. Het is niet de eerste keer dat iemand in een topwagen debuteert, maar het is wel de eerste keer dat een debutant op het punt staat wereldkampioen te worden. Al degenen die niet in een topwagen konden debuteren, hebben blijkbaar in de lagere raceklasses niet genoeg indruk gemaakt om dat wel te mogen.

Villeneuve maakte in 1996 tot in de laatste race van het kampioenschap kans op de wereldtitel, of zijt ge dat al vergeten? Mechanische pech hield hem toen van de kroon.

Villeneuve verloor dat seizoen met een achterstand van 19 punten. Ik weet niet hoe de situatie toen was, maar stel dat Villeneuve de laatste race had gewonnen en Hill tweede werd in plaats van eerste, dan hield Hill nog altijd 5 punten over...

Citaat van: Doefie op 03 oktober 2007 - 00:23:59En dan nog, wat the f*** maakt het uit. Het is mijn mening, die hoef ik niet constant opnieuw te moeten verdedigen tegen een bende zeikers die het per se beter moeten weten.

Dat noemen ze dus een discussie.

...

FerrariMan

Doefie, if you can't stand the heat...

En wat dan met Heidfeld?

Reed bij het McLaren junior team in de F3000, was McLaren testpiloot en werd daar ook opgeleid. Weliswaar geen '14' jaar maar toch werd lange tijd aangenomen dat hij de plaats van Mika zou gaan innemen. Neen, ik denk dat ze bij McLaren al lang hebben ingezien dat Lewis net dat ietsje heeft dat hem nu zo goed maakt. Pas op, de wagen heeft er veel mee te maken (bedankt Ferrari) en volgend jaar kan het even snel weer een zwart gat zijn (vergeef me de beeldspraak) maar als hij dit jaar de titel neemt dan heeft hij er, in het onderlinge duel in het team, alle recht op. Ten opzichte van de Ferrari piloten niet, maar daar heb ik zo mijn eigen mening over. Laten we daar maar geen discussie over starten.  :)

Conclusie, Hamilton heeft een pak talent, mentaal erg sterk en last but not least: hij is ongelooflijk constant.

scho0634

Citaat van: Jasper op 03 oktober 2007 - 01:04:57

Villeneuve verloor dat seizoen met een achterstand van 19 punten. Ik weet niet hoe de situatie toen was, maar stel dat Villeneuve de laatste race had gewonnen en Hill tweede werd in plaats van eerste, dan hield Hill nog altijd 5 punten over...
...

Villeneuve ging Suzuka in met 9 punten achterstand op Hill destijds. JV had dus moeten winnen, en Hill had moeten uitvallen. Hij knalde er na enkele tientallen ronden af in bocht 1 na, ik meen,  een klapband. Volgens mij was hij, toen hij crashte, al op een kansloze achterstand gereden door Hill. Die won, vandaar de 19 punten.

Murray Walker kon niet meer verder gaan met zijn verslag, omdat hij door de emotie (want hij kon de Hill-familie goed) een brok in zijn keel had :). Zo vertelde hij ook letterlijk. Mooi moment. Prachtige TV op de  BBC destijds.

Maar goed, Hamilton is veel dichter bij de titel als dat JV destijds was.

meatball

Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 22:06:01
Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 21:20:38
Citaat van: Karre op 02 oktober 2007 - 21:16:57
mss wel, mss niet, wie zal het kunnen zeggen?
Schumacher won ook met een mindere auto race's,dat moet hij eerst maar eens bewijzen.

Welke dan ?

De Benetton of de Ferrari?

Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 21:10:47
Citaat van: Karre op 02 oktober 2007 - 21:08:42
jammer dat we dat niet mogen meemaken, ik vraag me af wat hamilton had kunnen presteren tegen een Michael schumacher

In dezelfde wagen in Schumachers topjaren ? Afgaan als een gieter had onze Hamilton gedaan.

Hij zou het zeker beter hebben gedaan dan de mannen die MS naast zich wenstte; Irvine, Rubinho en Massa.

Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 21:05:28
Citaat van: Doefie op 02 oktober 2007 - 20:57:10
Ik blijf er nog altijd bij dat Hamilton zijn verafgoding helemaal niet moet, zoals ze het tegenwoordig allemaal doen. Hij heeft talent, maar zo rijden er nog genoeg rond. Had Nico Rosberg in dezelfde situatie gedebuteerd had hij minstens even goed kunnen doen.

Ik verafgod hem zeker niet en er zijn inderdaad nog andere,ik vraag me meer af of er nog echte toppers zijn op dit moment.
Ik kan mij niet voorstellen dat een nieuweling naast Schumacher,Senna ,Prost ,enz had kunnen winnen,dus vrees ik dat het ook aan de tegenstand ligt

De afgelopen 2 jaar was Alonso nog beter dan MS in de Ferrari, maar nu is hij een zwakke tegenstander?

Is trouwens ook grappig; Een tijdje geleden postte ik dat MS tijdens zijn 5 titels op rij regelmatig weinig tot geen tegenstand had maar toen was dat onzin, maar als Hamilton nu de titel pakt ligt dat ineens weer wel aan de zwakke tegenstand  ???.

Neem dan als excuus dat de McLaren wel enigzins dubieus tot stand is gekomen dit jaar, dan heb je tenminste een goed punt.

1 rubens werd in de pers de nieuwe Senna genoemd tot hij bij Ferrari kwijtgereden werd.
2 Ferrari een topteam toen Schumacher kwam? Ze hadden al tientalle jaren de titel niet meer van dichtbij gezien.
3 Toen Alonso won was Schumacher al op leeftijd,iedereen die hem 16 jaar gevolgd heeft weet dat hij nog zeer goed was maar het zotte was er toch af.
4 Hoe het komt dat de McLaren dit jaar zo goed is doet er niet toe,ik weet alleen dat het dit jaar de beste wagen was en dat Hamilton ,Alonso heeft verslagen,goed gedaan maar ik ga hem toch nog niet verafgoden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Meatball, sorry hoor maar soms doe je me toch lachen.  ;)

meatball

Citaat van: FerrariMan op 03 oktober 2007 - 21:36:28
Meatball, sorry hoor maar soms doe je me toch lachen.  ;)
Graag gedaan :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 03 oktober 2007 - 20:44:15
1 rubens werd in de pers de nieuwe Senna genoemd tot hij bij Ferrari kwijtgereden werd.
2 Ferrari een topteam toen Schumacher kwam? Ze hadden al tientalle jaren de titel niet meer van dichtbij gezien.
3 Toen Alonso won was Schumacher al op leeftijd,iedereen die hem 16 jaar gevolgd heeft weet dat hij nog zeer goed was maar het zotte was er toch af.
4 Hoe het komt dat de McLaren dit jaar zo goed is doet er niet toe,ik weet alleen dat het dit jaar de beste wagen was en dat Hamilton ,Alonso heeft verslagen,goed gedaan maar ik ga hem toch nog niet verafgoden.

1 ;D  Welke debiel heeft dat gedaan? Ik niet en ik zou ook niet weten wie wel...

2 Een topteam is een topteam. Dat gaat altijd met pieken en dalen. Qua structuur, faciliteiten, team en budget was het top. Ga nou niet lopen roepen alsof hij bij een soort van Minardi binnenstapte. BLijft stijf overeind overigens, dat hij geweldig gepresteerd heeft daar, hoor.

;D. Weer zo'n topargument. Schumacher was in 2005 36 jaar oud. Minder getalenteerde coureurs als Damon Hill (36) en Nigel Mansell (39) moesten toen nog kampioen worden. Buiten dat had MS in 2004 nog een topjaar, maar in het nieuwe jaar zou hij ineens te oud zijn.... Dit is echt gewoon een onzinargument eerste klas.

4 Je hebt gelijk, moet je ook niet doen. Je moet helemaal niemand verafgoden. Maar hij heeft een unieke prestatie neergezet.Daarvoor verdiend hij alle lof. Mensen die hier aan zijn komende titel afbreuk doen, laten hun persoonlijke voorkeur waarschijnlijk spreken. En nogmaals: waarom begint iedereen toch over Schumacher? Wat heeft die met Hamilton te maken???

meatball

Citaat van: 0634 op 03 oktober 2007 - 21:50:09
Citaat van: meatball op 03 oktober 2007 - 20:44:15
1 rubens werd in de pers de nieuwe Senna genoemd tot hij bij Ferrari kwijtgereden werd.
2 Ferrari een topteam toen Schumacher kwam? Ze hadden al tientalle jaren de titel niet meer van dichtbij gezien.
3 Toen Alonso won was Schumacher al op leeftijd,iedereen die hem 16 jaar gevolgd heeft weet dat hij nog zeer goed was maar het zotte was er toch af.
4 Hoe het komt dat de McLaren dit jaar zo goed is doet er niet toe,ik weet alleen dat het dit jaar de beste wagen was en dat Hamilton ,Alonso heeft verslagen,goed gedaan maar ik ga hem toch nog niet verafgoden.

1 ;D  Welke debiel heeft dat gedaan? Ik niet en ik zou ook niet weten wie wel...

2 Een topteam is een topteam. Dat gaat altijd met pieken en dalen. Qua structuur, faciliteiten, team en budget was het top. Ga nou niet lopen roepen alsof hij bij een soort van Minardi binnenstapte. BLijft stijf overeind overigens, dat hij geweldig gepresteerd heeft daar, hoor.

;D. Weer zo'n topargument. Schumacher was in 2005 36 jaar oud. Minder getalenteerde coureurs als Damon Hill (36) en Nigel Mansell (39) moesten toen nog kampioen worden. Buiten dat had MS in 2004 nog een topjaar, maar in het nieuwe jaar zou hij ineens te oud zijn.... Dit is echt gewoon een onzinargument eerste klas.

4 Je hebt gelijk, moet je ook niet doen. Je moet helemaal niemand verafgoden. Maar hij heeft een unieke prestatie neergezet.Daarvoor verdiend hij alle lof. Mensen die hier aan zijn komende titel afbreuk doen, laten hun persoonlijke voorkeur waarschijnlijk spreken. En nogmaals: waarom begint iedereen toch over Schumacher? Wat heeft die met Hamilton te maken???
1 Welke debielen het waren weet ik niet maar dat het gebeurde weet ik nog zeer goed,zowel in de geschreven als op tv werd hij omschreven als een toptalent.
2 Een dal van 20 jaar ?
3 Hoeveel topsporters van meer dan 36 jaar zijn er,zeker als ze al alles berijkt hebben,die nog alle risico's nemen.
  En gelijk hebben ze trouwens.
4 Jij bent de hele tijd over Schumacher bezig,zie vorige .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 04 oktober 2007 - 21:25:39
1 Welke debielen het waren weet ik niet maar dat het gebeurde weet ik nog zeer goed,zowel in de geschreven als op tv werd hij omschreven als een toptalent.
2 Een dal van 20 jaar ?
3 Hoeveel topsporters van meer dan 36 jaar zijn er,zeker als ze al alles berijkt hebben,die nog alle risico's nemen.
  En gelijk hebben ze trouwens.
4 Jij bent de hele tijd over Schumacher bezig,zie vorige .

1 weet ik veel. Jij zegt dat.
2 Lezen!!! Je ziet toch wat er staat.
3 Ik noem er net een paar, volgens mij  ::). In autosport kan je nou eenmaal iets langer mee dan in voetbal of tennis.
4 Lees eerst eens even terug. Ik reageerde op anderen, vriend.


Gods Gift

Citaat van: 0634 op 03 oktober 2007 - 21:50:09
Citaat van: meatball op 03 oktober 2007 - 20:44:15
1 rubens werd in de pers de nieuwe Senna genoemd tot hij bij Ferrari kwijtgereden werd.
2 Ferrari een topteam toen Schumacher kwam? Ze hadden al tientalle jaren de titel niet meer van dichtbij gezien.
3 Toen Alonso won was Schumacher al op leeftijd,iedereen die hem 16 jaar gevolgd heeft weet dat hij nog zeer goed was maar het zotte was er toch af.
4 Hoe het komt dat de McLaren dit jaar zo goed is doet er niet toe,ik weet alleen dat het dit jaar de beste wagen was en dat Hamilton ,Alonso heeft verslagen,goed gedaan maar ik ga hem toch nog niet verafgoden.

1 ;D  Welke debiel heeft dat gedaan? Ik niet en ik zou ook niet weten wie wel...

2 Een topteam is een topteam. Dat gaat altijd met pieken en dalen. Qua structuur, faciliteiten, team en budget was het top. Ga nou niet lopen roepen alsof hij bij een soort van Minardi binnenstapte. BLijft stijf overeind overigens, dat hij geweldig gepresteerd heeft daar, hoor.

;D. Weer zo'n topargument. Schumacher was in 2005 36 jaar oud. Minder getalenteerde coureurs als Damon Hill (36) en Nigel Mansell (39) moesten toen nog kampioen worden. Buiten dat had MS in 2004 nog een topjaar, maar in het nieuwe jaar zou hij ineens te oud zijn.... Dit is echt gewoon een onzinargument eerste klas.

4 Je hebt gelijk, moet je ook niet doen. Je moet helemaal niemand verafgoden. Maar hij heeft een unieke prestatie neergezet.Daarvoor verdiend hij alle lof. Mensen die hier aan zijn komende titel afbreuk doen, laten hun persoonlijke voorkeur waarschijnlijk spreken. En nogmaals: waarom begint iedereen toch over Schumacher? Wat heeft die met Hamilton te maken???


;)
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

scho0634

hehe, die is wel leuk. ;D.

meatball

Het gaat er toch nog om spannen,die laatste race.
Hamilton maakte een foutje dat hem duur te staan kan komen.
Toch tip ik hem zeker nog als wk
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Gods Gift



De spanjaarden maken er een feestje van!! 8)
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Gods Gift

When I want your opinion, I'll remove the duct tape.