Hamilton

Gestart door Spencer, 01 oktober 2007 - 20:39:36

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Doefie op 02 oktober 2007 - 20:57:10
Ik blijf er nog altijd bij dat Hamilton zijn verafgoding helemaal niet moet, zoals ze het tegenwoordig allemaal doen. Hij heeft talent, maar zo rijden er nog genoeg rond. Had Nico Rosberg in dezelfde situatie gedebuteerd had hij minstens even goed kunnen doen.
Ik verafgod hem zeker niet en er zijn inderdaad nog andere,ik vraag me meer af of er nog echte toppers zijn op dit moment.
Ik kan mij niet voorstellen dat een nieuweling naast Schumacher,Senna ,Prost ,enz had kunnen winnen,dus vrees ik dat het ook aan de tegenstand ligt
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

jammer dat we dat niet mogen meemaken, ik vraag me af wat hamilton had kunnen presteren tegen een Michael schumacher

Jasper

Citaat van: Doefie op 02 oktober 2007 - 20:57:10
Ik blijf er nog altijd bij dat Hamilton zijn verafgoding helemaal niet moet, zoals ze het tegenwoordig allemaal doen. Hij heeft talent, maar zo rijden er nog genoeg rond. Had Nico Rosberg in dezelfde situatie gedebuteerd had hij minstens even goed kunnen doen.

Als Rosberg... Hamilton DOET het gewoon! Het is de EERSTE keer in 57 jaar Formule 1 dat er iemand in slaagt om te doen wat Hamilton nu doet (of op het punt staat te doen). Zo rijden er genoeg rond?? Dat zou dan wel héél toevallig zijn, dat er in 57 jaar nog nooit iemand in deze situatie heeft gezeten, ook al zou iedereen op die manier wereldkampioen kunnen worden volgens jou.

meatball

Citaat van: Karre op 02 oktober 2007 - 21:08:42
jammer dat we dat niet mogen meemaken, ik vraag me af wat hamilton had kunnen presteren tegen een Michael schumacher
In dezelfde wagen in Schumachers topjaren ? Afgaan als een gieter had onze Hamilton gedaan.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

mss wel, mss niet, wie zal het kunnen zeggen?

meatball

Citaat van: Karre op 02 oktober 2007 - 21:16:57
mss wel, mss niet, wie zal het kunnen zeggen?
Schumacher won ook met een mindere auto race's,dat moet hij eerst maar eens bewijzen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

kan hij voor de moment nog even niet, hij zit al in de beste... ;)

scho0634

Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 21:20:38
Citaat van: Karre op 02 oktober 2007 - 21:16:57
mss wel, mss niet, wie zal het kunnen zeggen?
Schumacher won ook met een mindere auto race's,dat moet hij eerst maar eens bewijzen.

Welke dan ?

De Benetton of de Ferrari?

Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 21:10:47
Citaat van: Karre op 02 oktober 2007 - 21:08:42
jammer dat we dat niet mogen meemaken, ik vraag me af wat hamilton had kunnen presteren tegen een Michael schumacher

In dezelfde wagen in Schumachers topjaren ? Afgaan als een gieter had onze Hamilton gedaan.

Hij zou het zeker beter hebben gedaan dan de mannen die MS naast zich wenstte; Irvine, Rubinho en Massa.

Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 21:05:28
Citaat van: Doefie op 02 oktober 2007 - 20:57:10
Ik blijf er nog altijd bij dat Hamilton zijn verafgoding helemaal niet moet, zoals ze het tegenwoordig allemaal doen. Hij heeft talent, maar zo rijden er nog genoeg rond. Had Nico Rosberg in dezelfde situatie gedebuteerd had hij minstens even goed kunnen doen.

Ik verafgod hem zeker niet en er zijn inderdaad nog andere,ik vraag me meer af of er nog echte toppers zijn op dit moment.
Ik kan mij niet voorstellen dat een nieuweling naast Schumacher,Senna ,Prost ,enz had kunnen winnen,dus vrees ik dat het ook aan de tegenstand ligt

De afgelopen 2 jaar was Alonso nog beter dan MS in de Ferrari, maar nu is hij een zwakke tegenstander?

Is trouwens ook grappig; Een tijdje geleden postte ik dat MS tijdens zijn 5 titels op rij regelmatig weinig tot geen tegenstand had maar toen was dat onzin, maar als Hamilton nu de titel pakt ligt dat ineens weer wel aan de zwakke tegenstand  ???.

Neem dan als excuus dat de McLaren wel enigzins dubieus tot stand is gekomen dit jaar, dan heb je tenminste een goed punt.

Doefie

Citaat van: Jasper op 02 oktober 2007 - 21:09:22
Citaat van: Doefie op 02 oktober 2007 - 20:57:10
Ik blijf er nog altijd bij dat Hamilton zijn verafgoding helemaal niet moet, zoals ze het tegenwoordig allemaal doen. Hij heeft talent, maar zo rijden er nog genoeg rond. Had Nico Rosberg in dezelfde situatie gedebuteerd had hij minstens even goed kunnen doen.

Als Rosberg... Hamilton DOET het gewoon! Het is de EERSTE keer in 57 jaar Formule 1 dat er iemand in slaagt om te doen wat Hamilton nu doet (of op het punt staat te doen). Zo rijden er genoeg rond?? Dat zou dan wel héél toevallig zijn, dat er in 57 jaar nog nooit iemand in deze situatie heeft gezeten, ook al zou iedereen op die manier wereldkampioen kunnen worden volgens jou.

Heb ik iedereen gezegd? Maar vergeet niet dat de meesten debuteren in de kleinere teams en die kans dat Hamilton nu wel krijgt nooit krijgen. Coureurs die in topwagens debuteren doen het in het algemeen zeker niet slecht.

basje

Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 22:06:01
Welke dan ?

De Benetton of de Ferrari?
De Ferrari F310 in 96/97, volgens Eddy Irvine, z'n teammaat.


Jasper

Citaat van: Doefie op 02 oktober 2007 - 22:15:19
Citaat van: Jasper op 02 oktober 2007 - 21:09:22
Citaat van: Doefie op 02 oktober 2007 - 20:57:10
Ik blijf er nog altijd bij dat Hamilton zijn verafgoding helemaal niet moet, zoals ze het tegenwoordig allemaal doen. Hij heeft talent, maar zo rijden er nog genoeg rond. Had Nico Rosberg in dezelfde situatie gedebuteerd had hij minstens even goed kunnen doen.

Als Rosberg... Hamilton DOET het gewoon! Het is de EERSTE keer in 57 jaar Formule 1 dat er iemand in slaagt om te doen wat Hamilton nu doet (of op het punt staat te doen). Zo rijden er genoeg rond?? Dat zou dan wel héél toevallig zijn, dat er in 57 jaar nog nooit iemand in deze situatie heeft gezeten, ook al zou iedereen op die manier wereldkampioen kunnen worden volgens jou.

Heb ik iedereen gezegd? Maar vergeet niet dat de meesten debuteren in de kleinere teams en die kans dat Hamilton nu wel krijgt nooit krijgen. Coureurs die in topwagens debuteren doen het in het algemeen zeker niet slecht.

Natuurlijk niet, want je moet het eerst verdienen om in een topwagen te debuteren. Het is niet de eerste keer dat iemand in een topwagen debuteert, maar het is wel de eerste keer dat een debutant op het punt staat wereldkampioen te worden. Al degenen die niet in een topwagen konden debuteren, hebben blijkbaar in de lagere raceklasses niet genoeg indruk gemaakt om dat wel te mogen.

scho0634

Citaat van: basje op 02 oktober 2007 - 22:18:04
Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 22:06:01
Welke dan ?

De Benetton of de Ferrari?
De Ferrari F310 in 96/97, volgens Eddy Irvine, z'n teammaat.



Dat zijn dus 3 races van de 89 overwinningen of zoiets ;). Ook Schumacher won 98% van zijn races in de beste auto.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 22:44:20
Citaat van: basje op 02 oktober 2007 - 22:18:04
Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 22:06:01
Welke dan ?

De Benetton of de Ferrari?
De Ferrari F310 in 96/97, volgens Eddy Irvine, z'n teammaat.



Dat zijn dus 3 races van de 89 overwinningen of zoiets ;). Ook Schumacher won 98% van zijn races in de beste auto.

Hoe kan je 98% van je races in de beste auto hebben gewonnen als je er minstens 3 van de 89 in een relatief slechte hebt gewonnen? :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

You know what l mean.

Buiten dat, niet de beste auto is wat anders dan een relatief slechte.

Maar eigenlijk gaat het daar niet eens om. Mijn punt is eigenlijk dat een heleboel mensen er weer alles bij halen om de titel van LH neer te halen. Vooral Michael Schumacher moet er weer eens bij gehaald worden, wat die er mee te maken heeft weet geen hond.

Wat Hamilton doet is gewoon razend knap. Prestaties van Schumacher hebben daar geen drol mee te maken.


Tim C

Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 23:04:21
Wat Hamilton doet is gewoon razend knap. Prestaties van Schumacher hebben daar geen drol mee te maken.
Amen!