GP van China

Gestart door Tim C, 01 oktober 2007 - 14:31:36

« vorige - volgende »

lieven


FerrariMan

#46
Lewis heeft goed opgelet tijdens de Schumacher lessen. Handjes geven in slechte tijden... :)

Edit: Kimi blijft hard pushen met die slechte band...is dat wel nodig?

scho0634

jaja Lewie is een brave Hendrik en dat blijft ie ;).

Wel leuk zo. Wordt fantatisch in Brazilie.

meatball

Citaat van: lieven op 07 oktober 2007 - 08:57:07
@lewis: :o
Stom stom stom,wie komt er nu niet binnen als je 3 sec per ronden aan het verliezen bent.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

tja, en dan ook nog te hard naar binnen glijden....

Maar ja, zijn eerste foutje...kan gebeuren.

meatball

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 09:49:06
tja, en dan ook nog te hard naar binnen glijden....

Maar ja, zijn eerste foutje...kan gebeuren.
Het was natuurlijk niet alleen zijn fout,het team had hem veel sneller moeten binnenroepen,het ging toch al enkele ronden fout.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Hamilton krijgt naast de titel "Rookie van het jaar" ook die van "Oen van het jaar"...


Beetje teveel gefrustreerd door die vergadering met de rest op vrijdag?

meatball

Die Chinesen hadden in elk geval niet veel zin om te duwen.
Het leken wel kippen zonder kop,er duwde er zelfs aan de zijkant ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 07 oktober 2007 - 10:01:18
Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 09:49:06
tja, en dan ook nog te hard naar binnen glijden....

Maar ja, zijn eerste foutje...kan gebeuren.
Het was natuurlijk niet alleen zijn fout,het team had hem veel sneller moeten binnenroepen,het ging toch al enkele ronden fout.

Dat is zo. Maar ik bedoelde met fout eigenlijk dat hij te hard, voor die banden, de bocht voor de pit in reed. Had hij het ietsjes rustiger aan gedaan hadden we nu een Engelse Kampioen gehad.

Maar gelukkig voor ons blijft het spannend. Ik sluit een vrolijk eind voor Ferrari en Kimi zeker niet uit.

Supermariobros

Spanning verzekerd over twee weken in Braziliƫ!

Hamilton had vandaag WK kunnen worden als hij vroeger gaan pitten was, ook jammer voor Kubica, hij had de race kunnen winnen. Verder prachtige prestaties van beide Toro Rosso rijders, de vijfde plaats zal Button deugd doen en ook The Real Button freak.  ;)

Schumi nr1

Volgens mij heeft vooral McLaren hier "gekwakkeld" vandaag. Hamilton was duidelijk al enkele rondes een strijd aan't leveren met zijn wagen om die op de  baan te houden. Ze hadden al veel vroeger moeten ingrijpen. Het viel me trouwens op dat er enorm veel vibraties waren in zijn rechter achterband in de laatste ronde die hij reed. Misschien zat hij wel met een leegloper en verloor zo de grip op de voorkant van de wagen bij het indraaien van de pits. De snelheid waarmee hij de pitingang aansneedt leek mij zeker niet over dreven. En inderdaad, die chinamensjes stonden te duwen als kiekens zonder kop. Ook mooi van Lewis om niet met de vinger te wijzen naar het team, een mooie sportieve geest.

scho0634

Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 10:19:04
Hamilton krijgt naast de titel "Rookie van het jaar" ook die van "Oen van het jaar"...



Nee, nou doe je Albers te kort. Wegrijden met de slang erin blijft een garantie voor de titel 'oen van het jaar'. Daar komt LH niet bij in de buurt ;)

Karre

och ja, krijgen we toch nog een gedroomde situatie waar de titel pas in de laatste race wordt beslist...
het maakt me eigenlijk niet uit wie WK wordt, zolang het Alonso niet is!

Ferrari 2010

Vettel laat nu toch wel duidelijk zien dat hij in de regen met die STR goed overweg kan, hij heeft laten zien dat het vorige week toch geen toeval was, hoewel het jammer blijft want door zijn fout verleden week verloor RBR veel punten en geld.
Wat Hamilton betreft en het eruit duwen, ik geloof niet dat die wagen nog weg te duwen was. Zijn achterwielen hadden geen grip meer, en de voorwielen al evenmin (want die hebben ze even rond gedraaid), mat andere woorden: de wagen zat met zen bodemplaat op het grind. Hoe wil je in godsnaam die wagen dan nog wegduwen. En aan de zijkant van de wagen gaan duwen, ik denk dat vele het zouden doen, je kan ook moeilijk met zen allen achter die wagen gaan staan, en ik zou zelf ook niet met veel vertrouwen op die vleugel gaan duwen; Ten eerste is dat maar een dun ding, dat duwt dus niet handig. Ik zou zelf ook maar met een bang hard op die vleugel gaan duwen, je verstand zegt je gewoonweg dat zoiets afbreekt als je daar met 5 man tegen duwt, het ziet er immers allemaal maar zwak uit (wat het uiteraard helemaal niet is).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 10:46:55
Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 10:19:04
Hamilton krijgt naast de titel "Rookie van het jaar" ook die van "Oen van het jaar"...



Nee, nou doe je Albers te kort. Wegrijden met de slang erin blijft een garantie voor de titel 'oen van het jaar'. Daar komt LH niet bij in de buurt ;)
Het feit dat ik die al vergeten was spreekt boekdelen over Albers ;)