Silly season

Gestart door bogief1, 29 september 2007 - 13:37:04

« vorige - volgende »

supersteven

Voeg citaat toe
Citaat van: janke op Gisteren om 21:14:32
Geen supertalent. Nou nee in de Minardi niet. Maar in Amerika scoren is ook niet niks. Wat hebben we eigenlijk gezien van Doornbos in de F1 met een goede auto?? Weinig, toch?? Minardi en RB???


Wel, eerlijk gezegd... Voorbeelden genoeg van toptalenten uit Amerika die in de F1 naar huis gereden werden. Zanardi, Bourdais, in mindere mate ook Montoya. Het minste wat je kan zeggen is datgoed presteren in Amerika geen garantie is voor goede prestaties in de F1.

Sorry maar ik dacht toch wel dat bourdais pas in 2008 startte.
of heb ik iets gemist in 2007
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Bourdais heeft vorige jaren al meermaals getest in de F1 en is altijd te licht bevonden.

scho0634

en Michael Andretti was in 93 natuurlijk wel geweldig!

meatball

Citaat van: 0634 op 23 november 2007 - 18:01:50
en Michael Andretti was in 93 natuurlijk wel geweldig!
lol ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

En hier hebben we er een die van de F1 naar de CART (champ cars) ging. Beter kun je natuurlijk niet starten. Nigel Mansell. Altijd graag zien racen.

Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Mooi gedaan van Mansell, en degene die de benodigde brandstof heeft berekend ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bmwracing

Citaat van: supersteven op 23 november 2007 - 15:58:18
Voeg citaat toe
Citaat van: janke op Gisteren om 21:14:32
Geen supertalent. Nou nee in de Minardi niet. Maar in Amerika scoren is ook niet niks. Wat hebben we eigenlijk gezien van Doornbos in de F1 met een goede auto?? Weinig, toch?? Minardi en RB???


Wel, eerlijk gezegd... Voorbeelden genoeg van toptalenten uit Amerika die in de F1 naar huis gereden werden. Zanardi, Bourdais, in mindere mate ook Montoya. Het minste wat je kan zeggen is datgoed presteren in Amerika geen garantie is voor goede prestaties in de F1.

Sorry maar ik dacht toch wel dat bourdais pas in 2008 startte.
of heb ik iets gemist in 2007
en wat is het verschil met twee veteranen als coulthard en webber tegenover doornbos in de redbull???die laten ook niet veel zien daht ik..

Ferrari 2010

Webber veteraan? Lol! Als je vanaf je 31ste tegenwoordig al veteraan bent :-\ Overigens, zo lang rijdt hij nog geen F1 hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bmwracing

Citaat van: Ferrari 2007 op 25 november 2007 - 15:16:39
Webber veteraan? Lol! Als je vanaf je 31ste tegenwoordig al veteraan bent :-\ Overigens, zo lang rijdt hij nog geen F1 hé ;)
weet ik wel maar wil zeggen hij is ook niet meer van de jongste he. :)

TimoGlockfan

Schumacher hengelt naar vrije zitje McLaren
zo 25/11/07 - Ralf Schumacher, overbodig bij Toyota, heeft via de pers zijn diensten aangeboden bij McLaren-Mercedes.
Schumacher heeft nog geen zitje voor volgend jaar en wil naar McLaren.
(Belga)
"Iedereen weet dat het vrije zitje bij McLaren momenteel erg begeerd is."

"Elke vrije rijder droomt ervan in die snelle auto te mogen plaatsnemen."

"Ik ga ervan uit dat ik zelf snel genoeg ben om aanspraak te maken op dat zitje", liet de Duitser optekenen in het dagblad Bild.

Schumacher voegde er wel aan toe dat er nog geen enkel contact geweest is met McLaren.

Ralf Schumacher reed vorig seizoen voor Toyota, maar werd daar overbodig.
(sporza.be)
Best grappig dit...
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Citaat van: TimoGlockfan op 25 november 2007 - 21:55:06
Schumacher hengelt naar vrije zitje McLaren
zo 25/11/07 - Ralf Schumacher, overbodig bij Toyota, heeft via de pers zijn diensten aangeboden bij McLaren-Mercedes.
Schumacher heeft nog geen zitje voor volgend jaar en wil naar McLaren.
(Belga)
"Iedereen weet dat het vrije zitje bij McLaren momenteel erg begeerd is."

"Elke vrije rijder droomt ervan in die snelle auto te mogen plaatsnemen."

"Ik ga ervan uit dat ik zelf snel genoeg ben om aanspraak te maken op dat zitje", liet de Duitser optekenen in het dagblad Bild.

Schumacher voegde er wel aan toe dat er nog geen enkel contact geweest is met McLaren.

Ralf Schumacher reed vorig seizoen voor Toyota, maar werd daar overbodig.
(sporza.be)
Best grappig dit...
En hij gelooft zelf dat McLaren zijn diensten nodig heeft:o. Ik denk dat hij of uit de F1 gaat of gaat naar een rijdende chicane. Meer verdient deze middelmatige coureur ook niet.

bmwracing

Citaat van: TheIceman op 25 november 2007 - 21:59:04
Citaat van: TimoGlockfan op 25 november 2007 - 21:55:06
Schumacher hengelt naar vrije zitje McLaren
zo 25/11/07 - Ralf Schumacher, overbodig bij Toyota, heeft via de pers zijn diensten aangeboden bij McLaren-Mercedes.
Schumacher heeft nog geen zitje voor volgend jaar en wil naar McLaren.
(Belga)
"Iedereen weet dat het vrije zitje bij McLaren momenteel erg begeerd is."

"Elke vrije rijder droomt ervan in die snelle auto te mogen plaatsnemen."

"Ik ga ervan uit dat ik zelf snel genoeg ben om aanspraak te maken op dat zitje", liet de Duitser optekenen in het dagblad Bild.

Schumacher voegde er wel aan toe dat er nog geen enkel contact geweest is met McLaren.

Ralf Schumacher reed vorig seizoen voor Toyota, maar werd daar overbodig.
(sporza.be)
Best grappig dit...
En hij gelooft zelf dat McLaren zijn diensten nodig heeft:o. Ik denk dat hij of uit de F1 gaat of gaat naar een rijdende chicane. Meer verdient deze middelmatige coureur ook niet.
we zien wel waar hij volgend jaar zit he...

Karre

Ten eerste: BILD!!!
ten tweede: hij moet nog testen voor Force 1ndia

Ferrari 2010

Waar blijft Briatore met zijn nieuws? Een week geleden zou hij nog binnen de 48u bekendmaken of Alonso voor Renault gaat rijden, en nu horen we er niks meer van :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Citaat van: Ferrari 2007 op 28 november 2007 - 09:26:12
Waar blijft Briatore met zijn nieuws? Een week geleden zou hij nog binnen de 48u bekendmaken of Alonso voor Renault gaat rijden, en nu horen we er niks meer van :-\

Alonso doet weer moeilijk...