hogere cockpitranden

Gestart door Karre, 27 september 2007 - 16:15:16

« vorige - volgende »

Tim C

Ik heb een vraag: als de GPDA (maw de rijders zelf) smeken achter zo'n hogere rand, waarom hebben we dan nu nog een nutteloze discussie over hoe dit minder is voor de rijders omdat ze zus en zo?

Ferrari 2010

shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhht
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Tim C op 30 september 2007 - 09:56:00
Ik heb een vraag: als de GPDA (maw de rijders zelf) smeken achter zo'n hogere rand, waarom hebben we dan nu nog een nutteloze discussie over hoe dit minder is voor de rijders omdat ze zus en zo?

Om het feit dat het allemaal een bende sissi's zijn die niet meer de echte Formule 1 durven te rijden? :)

Tim C

Het soort volk dat Jasper graag in de wagen wil ;)

Grapje Jasper, grapje ;)

scho0634

Tja, het lijkt mij als de rijders het willen en het aantoonbaar veiliger is er weinigen er echt een probleem van kunnen maken. Zolang we die helmpies nog maar van elkaar kunnen onderscheiden vind ik het best.

Doefie

Veiliger wordt het niet volgens mij. Er kan nog altijd een vogel de cockpit worden ingezogen aan 300/uur. Of een steentje, kan ook pijn doen. Gaan ze de cockpitrand aan de voorkant dan ook verhogen?

Jasper

Er kan ook nog altijd een betonblok van 30 ton uit de lucht vallen... Waarom begin je over gevaren aan de voorkant terwijl het gaat over de cockpitranden aan de zijkant?

Karre

Man, als je in of rond het circuit tijdens de GP, 1 vogel voor mij kan vinden, dan betaal ik volgend seizoen jouw ticket voor spa francorchamps! (ofja, mss...)

Jasper

Nu gaat Daan zeggen dat er eens iemand gestorven is omdat er een vogel tegen zijn vizier vloog. ;) Maar deze maatregelen hebben helemaal niets met vogels te maken, dus dat is gewoon het punt niet.