God, laat het niet waar zijn!

Gestart door Tim C, 20 september 2007 - 14:53:08

« vorige - volgende »

alonsolover

Citaat van: jandr op 02 oktober 2007 - 12:15:08
Citaat van: Ferrari 2007 op 02 oktober 2007 - 07:44:18
Citaat van: 0634 op 01 oktober 2007 - 22:39:56
Als Ferrari fan zou ik denken dat je een topcoureur in de auto zou willen, ipv een coureur die je aardig vind...
Uiteraard, maar Massa is dan misschien geen topcoureur, hij is ook geen gewone middenmoter hé...

Ik ben ook een harde Ferrari fan,  en in 1995 was ik ook niet gelukkig dat Schumacher naar Ferrari kwam in 96. Maar kijk wat er gebeurd is...

Dus voor mijn part is Alonso zeker welkom. Ik ben pro Massa, maar hij kan niet wat een Schumacher of een Alonso kan. Zo eenvoudig is dat.

Ik zie Alonso ook graag staan in een rijtje van 7 * WK
Maar dit zie ik niet meteen gebeuren als hij gaat naar ferarri dan ms wel...

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 02 oktober 2007 - 07:44:18
Citaat van: 0634 op 01 oktober 2007 - 22:39:56
Als Ferrari fan zou ik denken dat je een topcoureur in de auto zou willen, ipv een coureur die je aardig vind...
Uiteraard, maar Massa is dan misschien geen topcoureur, hij is ook geen gewone middenmoter hé...

Subtopper,niks meer, maar idd ook niks minder.

meatball

Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 18:18:49
Citaat van: Ferrari 2007 op 02 oktober 2007 - 07:44:18
Citaat van: 0634 op 01 oktober 2007 - 22:39:56
Als Ferrari fan zou ik denken dat je een topcoureur in de auto zou willen, ipv een coureur die je aardig vind...
Uiteraard, maar Massa is dan misschien geen topcoureur, hij is ook geen gewone middenmoter hé...

Subtopper,niks meer, maar idd ook niks minder.
Net als Kimi ,dus waarom hij wel en Massa niet zou mogen blijven is mij niet duidelijk.
Trouwens als je de beste wil moet je nu voor Hamilton gaan.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 20:02:23
Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 18:18:49
Citaat van: Ferrari 2007 op 02 oktober 2007 - 07:44:18
Citaat van: 0634 op 01 oktober 2007 - 22:39:56
Als Ferrari fan zou ik denken dat je een topcoureur in de auto zou willen, ipv een coureur die je aardig vind...
Uiteraard, maar Massa is dan misschien geen topcoureur, hij is ook geen gewone middenmoter hé...

Subtopper,niks meer, maar idd ook niks minder.
Net als Kimi ,dus waarom hij wel en Massa niet zou mogen blijven is mij niet duidelijk.
Trouwens als je de beste wil moet je nu voor Hamilton gaan.

Die komt niet. Die heeft Mclaren eeuwige trouw beloofd.

Enne....dat van Kimi is jouw mening, he. Die discussie blijven we niet voeren. ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 20:23:24
Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 20:02:23
Citaat van: 0634 op 02 oktober 2007 - 18:18:49
Citaat van: Ferrari 2007 op 02 oktober 2007 - 07:44:18
Citaat van: 0634 op 01 oktober 2007 - 22:39:56
Als Ferrari fan zou ik denken dat je een topcoureur in de auto zou willen, ipv een coureur die je aardig vind...
Uiteraard, maar Massa is dan misschien geen topcoureur, hij is ook geen gewone middenmoter hé...

Subtopper,niks meer, maar idd ook niks minder.
Net als Kimi ,dus waarom hij wel en Massa niet zou mogen blijven is mij niet duidelijk.
Trouwens als je de beste wil moet je nu voor Hamilton gaan.

Die komt niet. Die heeft Mclaren eeuwige trouw beloofd.

Enne....dat van Kimi is jouw mening, he. Die discussie blijven we niet voeren. ;)
En we weten allemaal wat eeuwige trouw betekent in de f1 ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Häkkinen en Schumacher zijn slechts twee voorbeelden van coureurs die bij een topteam terecht kwamen en zeiden dat ze er de rest van hun carrière zouden blijven, en het ook deden.

meatball

Citaat van: Jasper op 02 oktober 2007 - 21:11:12
Häkkinen en Schumacher zijn slechts twee voorbeelden van coureurs die bij een topteam terecht kwamen en zeiden dat ze er de rest van hun carrière zouden blijven, en het ook deden.
Ferrari was geen topteam toen Schumacher kwam ,samen hebben ze dat opgebouwd,dan gaa je niet weg als het succes eindelijk komt.
Nadien was hij niet meer genoeg gemotiveerd om helemaal opnieuw te beginnen.
Schumacher bij Ferrari dus voor Hakkinen was er niet veel keuze toen als hij wk wou worden.
Maar ik weet zeker dat als de McLaren de volgende jaren wat minder goed ,is men een jonge kerel als Hamilton niet zal houden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Gods Gift

Nou ik weet het niet hoor..........Lewis lijkt flink gemclareneraliseerd!!
Die leeft nu in een soort droomwereld en heeft volgens mij geen flauw idee wat hem overkomt.
Deze jonge coureur moet goed begeleid worden. anders gaat hij misschien ten onder aan zijn eigen succes.
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

FerrariMan

Citaat van: Gods Gift op 03 oktober 2007 - 01:46:22
Nou ik weet het niet hoor..........Lewis lijkt flink gemclareneraliseerd!!
Die leeft nu in een soort droomwereld en heeft volgens mij geen flauw idee wat hem overkomt.
Deze jonge coureur moet goed begeleid worden. anders gaat hij misschien ten onder aan zijn eigen succes.

Pas op, NU gaat alles goed bij McLaren. (ja dit is relatief)
Ik wil Hamilton ook wel eens bezig zien als het allemaal wat minder gaat met de wagen.

FerrariMan

Citaat van: jandr op 02 oktober 2007 - 12:15:08Ik ben pro Massa, maar hij kan niet wat een Schumacher of een Alonso kan. Zo eenvoudig is dat.
True. Maar dat kon een Alesi bijvoorbeeld ook niet. En toch was het een geweldig piloot en waren de Tifosi er gek van. Met andere woorden, ik heb graag zo'n soort piloot in mijn favoriet team. Zeker naast zo'n koude killer als Kimi. Het zorgt voor afwisseling.

alonsolover

Citaat van: FerrariMan op 03 oktober 2007 - 09:30:10
Citaat van: Gods Gift op 03 oktober 2007 - 01:46:22
Nou ik weet het niet hoor..........Lewis lijkt flink gemclareneraliseerd!!
Die leeft nu in een soort droomwereld en heeft volgens mij geen flauw idee wat hem overkomt.
Deze jonge coureur moet goed begeleid worden. anders gaat hij misschien ten onder aan zijn eigen succes.

Pas op, NU gaat alles goed bij McLaren. (ja dit is relatief)
Ik wil Hamilton ook wel eens bezig zien als het allemaal wat minder gaat met de wagen.

Ik ook,
Hij zit in een goede en competieve auto dit jaar,
Natuurlijk wint hij dan,
Steek Rosberg in een Mclaren en hij wint dan ook hoor

Jasper

Wat je er dan altijd gemakkelijk vergeet bij te zeggen, is dat Hamilton Alonso verslaat...

alonsolover


scho0634

Citaat van: Jasper op 03 oktober 2007 - 18:05:50
Wat je er dan altijd gemakkelijk vergeet bij te zeggen, is dat Hamilton Alonso verslaat...

Dat dacht ik ook, ja. Allemaal willen ze zien hoe hij reageert als het minder gaat...Tja, vroeg of laat komen we daar vanzelf achter.

Deze man heeft gewoon iets unieks gepresteerd. Natuurlijk doet ie dat in een goede auto, maar het is me te makkelijk om ff te zeggen dat anderen hem dat ook wel even na zouden doen als ze in een Mac zouden rijden. Ik waag dat te betwijfelen.

Al moet ik zeggen dat Rosberg een meer dan goede indruk op me maakt, en Kova, na een moeizaam begin, inmiddels ook.

anouk


Denk niet dat alonso naar Ferrari gaat... Ferrari houdt niet zo van 2 dominante in een team, denk ik tenminste. Want dan kunnen ze niet makkelijk team-orders geven. Nu geen discussie over team-orders.. MAAR ze willen gewoon touwtjes in handen (gelijk hebben ze, is een teamsport)