God, laat het niet waar zijn!

Gestart door Tim C, 20 september 2007 - 14:53:08

« vorige - volgende »

fawlty

Citaat van: alonsolover op 21 september 2007 - 16:53:50
Alonso is wel de hene die heel veel die rode ferarri van schumacher achter zich gehouden heeft ;)

omdat hamilton twee jaar te laat kwam  ;)
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

En Kimi is wel diegene die heel vaak Én die rode Ferrari van MS achter zich liet, Én die blauwgele renault van FA achter zich liet ;) Iemand achter je laten betekend niets wanneer je team de snelste wagen heeft.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: FerrariMan op 21 september 2007 - 09:21:13
Alonso heeft de voorbije jaren laten zien geen teamspeler te zijn. Waarom zou Ferrari zichzelf in de voet schieten door hem aan te nemen? Dat is vragen om problemen.
Ja net nu ze met Kimmi het grote voorbeeld van een teamrijder in huis hebben ;D
Een f1 piloot moet een killer zijn en niet iemand die te veel naar andermans pijpen danst.
Begrijp me niet verkeerd ik ben niet plots een Alonsofan geworden,maar noem mij een grote f1 piloot die een goede teamspeler was en ik zwijg.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 21 september 2007 - 09:21:13
Alonso heeft de voorbije jaren laten zien geen teamspeler te zijn. Waarom zou Ferrari zichzelf in de voet schieten door hem aan te nemen? Dat is vragen om problemen.

Alsof Schumacher een teamplayer was. Als iemand graag 1e rijder wilde zijn....

Citaat van: Ike Racing op 21 september 2007 - 10:55:14
waarom zou eender welk team Alonso nog te werk stellen? Voor de helft van dat geld kun je zonder probleem een rijder van zijn kwaliteit vinden.

Doe niet zo raar. Je kan hem een vreselijke kwal vinden maar het is een heel erg goede rijder die vreselijk veel bereikt heeft op zijn 26e al. Dan kan je heel erg goed rijden.Volgens mij zijn hier nog al wat mensen actief die hun persoonlijke sympathieen voor iemand laten doorschemeren in hun mening over diens kwaliteit. Beetje jammer.

Citaat van: meatball op 21 september 2007 - 19:39:29
Ja net nu ze met Kimmi het grote voorbeeld van een teamrijder in huis hebben ;D
Een f1 piloot moet een killer zijn en niet iemand die te veel naar andermans pijpen danst.
Begrijp me niet verkeerd ik ben niet plots een Alonsofan geworden,maar noem mij een grote f1 piloot die een goede teamspeler was en ik zwijg.

Mika Hakkinen.



bogief1

Alonso is top

... maar dan als rijder, niet als mens.

Velen bekritiseren z'n stijl, maar ik vind hem een slimme rijder.
Hij pusht wanneer het moet en rijd voor de punten om niet het risico te lopen punten te verliezen.
Geen mooie stijl misschien, maar hij heeft er wel 2 titels mee behaald. Hoeveel van die goeie rijders van vroeger hebben geen kampioenschappen verloren door (te)veel risico te nemen?

Als mens is het dan wel stukken minder. Hetgeen hij McLaren gelapt heeft betuigt van een laag niveau.

Hoe dan ook is hij de enige F1-rijder die Schumacher op z'n waarde geklopt heeft. Dat getuigt van talent.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

damo

Citaat van: bogief1 op 21 september 2007 - 22:36:06
Alonso is top

... maar dan als rijder, niet als mens.

Velen bekritiseren z'n stijl, maar ik vind hem een slimme rijder.
Hij pusht wanneer het moet en rijd voor de punten om niet het risico te lopen punten te verliezen.
Geen mooie stijl misschien, maar hij heeft er wel 2 titels mee behaald. Hoeveel van die goeie rijders van vroeger hebben geen kampioenschappen verloren door (te)veel risico te nemen?

Als mens is het dan wel stukken minder. Hetgeen hij McLaren gelapt heeft betuigt van een laag niveau.

Hoe dan ook is hij de enige F1-rijder die Schumacher op z'n waarde geklopt heeft. Dat getuigt van talent.

Het verschil tussen de Renault en de Ferrari was groter dan de eindstand tussen beide rijders.  Ik ben er dus niet mee akkoord dat FA Schumi heeft geklopt op z'n waarde.  Zo kan je zeggen dat toen FA nog voor Minardi reed, iedereen buiten z'n teammaat hém toen geklopt heeft op zijn waarde hetgeen ook niet waar is.

Juan

Citaat van: damo op 21 september 2007 - 23:48:04

Het verschil tussen de Renault en de Ferrari was groter dan de eindstand tussen beide rijders.  Ik ben er dus niet mee akkoord dat FA Schumi heeft geklopt op z'n waarde.
Ik dacht nochtans dat er vorig jaar pas in de laatste race beslist werd wie kampioen werd...
Het verschil tussen Renault en Ferrari was enkel groot bij de start van het seizoen. Dat was de grote sterkte van Renault, maar als het aankwam op het verdere ontwikkelen van de wagen krijgt Renault een onvoldoende. In beide kampioenschapsjaren was Renault op het einde van het seizoen gewoon niet meer de sterkste.
Juan

DJ Arno

Opmerkelijk nieuws dit. Overigens denk ik niet dat dit gaat gebeuren. Massa en Raikkonen vormen het perfecte team en zijn erg aan elkaar gewaagt.  :). Alonso eist gewoon een voorkeursbehandeling en daarvoor moet je eerst als beste presteren. Hamilton is op dit moment beter en stel dat hij naar Ferrari zou gaan en  zou achter Raikkonen in de rijderstand staan dat heeft hij echt dikke pech.

Maar dat terzijde... Ik denk eerder dat Raikkonen naar een ander team gaat want als je namelijk Alonso naast hem in het team zet krijg je pas echt elende. Kijk nog maar eens hoe dat met Montoya verging. Was een goede rijder, maar werd compleet zoekgereden door zijn teamgenoot. Die frustratie kunnen ze Alonso beter besparen. ;D

Ferrari 2010

Citaat van: DJ Arno op 23 september 2007 - 10:59:51
Opmerkelijk nieuws dit. Overigens denk ik niet dat dit gaat gebeuren. Massa en Raikkonen vormen het perfecte team en zijn erg aan elkaar gewaagt.  :). Alonso eist gewoon een voorkeursbehandeling en daarvoor moet je eerst als beste presteren. Hamilton is op dit moment beter en stel dat hij naar Ferrari zou gaan en  zou achter Raikkonen in de rijderstand staan dat heeft hij echt dikke pech.

Maar dat terzijde... Ik denk eerder dat Raikkonen naar een ander team gaat want als je namelijk Alonso naast hem in het team zet krijg je pas echt elende. Kijk nog maar eens hoe dat met Montoya verging. Was een goede rijder, maar werd compleet zoekgereden door zijn teamgenoot. Die frustratie kunnen ze Alonso beter besparen. ;D
Hmm, 3 dingen
1)Räikkönen is wel degelijk beter dan Massa, dit zal volgend seizoen wel duidelijk worden
2)Alonso presteert de laatste races duidelijk beter dan Hamilton, maar ook dat zal hem geen voorkeusbehandeling opleveren, Ik dacht dat ze duidelijk hebben gezegd beide hoe dan ook steeds gelijk te behandelen.
3)Hier spreek je jezelf tegen, FM en KR zouden even goed zijn, maar KR zou wel FA naar huis rijden? Iedereen weet dat Massa niet uit het wereldkampioenenhout is gesneden, volgens jouw KR ook niet (dat spreek ik uiteraard ten zeerste tegen) en volgens jouw redenatie zou dus ook FA, ook niet uit dat goede hout gesneden zijn. Vreemd, wetende dat de man wel degelijk 2 wereldtitels op zen naam heeft staan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Komt nog eens bij dat de vergelijking Montoya-Alonso ook een beetje mank gaat, aangezien JPM een leuke vent was maar veel te grillig. Terwijl Alonso op vrijwel ieder circuit goed uit de voeten kan. Alonso zal veel dichter bij Kimi zitten dan JPM.

meatball

Citaat van: 0634 op 23 september 2007 - 11:15:00
Komt nog eens bij dat de vergelijking Montoya-Alonso ook een beetje mank gaat, aangezien JPM een leuke vent was maar veel te grillig. Terwijl Alonso op vrijwel ieder circuit goed uit de voeten kan. Alonso zal veel dichter bij Kimi zitten dan JPM.
Alonso zal voor Kimmi zitten,die is dan immers nog maar aan zijn tweede seizoen bij Ferrari bezig en zal nog wat aanpassingsproblemen hebben.
Ook het rijden met andere banden dan de Michellins zal hem nog wat tijd kosten ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634


jandr

CitaatIt was told that during the Belgian Grand Prix, Alonso talked to Aguri Suzuki.
It's a realistic possibility that Alonso will move to Super Aguri next year and that Takuma Sato will be Hamilton's team mate at Mc Laren


En zo kan ik er nog een aantal verzinnen  :D

meatball

Citaat van: jandr op 26 september 2007 - 20:15:35
CitaatIt was told that during the Belgian Grand Prix, Alonso talked to Aguri Suzuki.
It's a realistic possibility that Alonso will move to Super Aguri next year and that Takuma Sato will be Hamilton's team mate at Mc Laren


En zo kan ik er nog een aantal verzinnen  :D
Klinkt niet slecht nogthans,tof idee ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

Met wat dat jullie inzitten ;) Als Alonso vertrekt van Mclaren gaat hij zeker naar renault