God, laat het niet waar zijn!

Gestart door Tim C, 20 september 2007 - 14:53:08

« vorige - volgende »

meatball

en waarom niet Alonso en Massa bij Ferrari ?
Kan Kimmi lekker ergens in lapland gaan ontspannen van de geleverde topprestatie's,iedereen tevreden
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Ah, kwist niet dat jouw tweede naam 'iedereen' is. Dat weten we dan ook weeral.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


meatball

Citaat van: Tim C op 20 september 2007 - 21:38:20
Citaat van: meatball op 20 september 2007 - 21:31:29
iedereen tevreden
Met Alonso bij Ferrari ben ik niet tevreden ;)
Ik ook niet ,maar dat ben ik met Kimmi ook niet.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C


janke

Citaat van: Ferrari 2007 op 20 september 2007 - 20:50:28
Citaat van: janke op 20 september 2007 - 20:42:42
Och, F1 hè. Geruchtten en roddels. We zullen het wel zien. En Massa verdiend die Toyota niet. Is hij veels te goed voor. Een ruil lijkt me wel wat. Massa-Hamilton bij McLaren. En Alonso bij Ferrari de 1 status. Ik denk niet dat Kimi zich daar druk over maakt. Hij schut een keer met z'n hoofd en gaat weer verder met waar ie mee bezig is, racen en proberen wereldkampioen te worden.
Een nr. 1 status is wel iets anders dan gewoon het nummertje op de wagen hé, het is een totaal andere behandeling, een voorkeursbehandeling. Daar gaat Kimi niet mee akkoord hoor ;) Overigens, waarom Massa wegsturen? Die man is goed, hij is de perfecte om de 2de man binnen Ferrari te spelen na Kimi.
Alles is hypothetisch toch. Roddels en verhaaltjes. Kimi steld zijn wagen zelf wel af, die heeft geen info van Alonso nodig lijkt mij.Of is hun manier van rijden hetzelfde, ik geloof van niet. Maarja 20 pk minder scheelt ook. Maar als dat dan de 1status moet zijn. Strijden met dezelfde middelen dat is fair. Dan wil ik nog wel zien wie van die 2 de betere is.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Silly season in optima forma. Moet het allemaal nog maar zien.

Zou goed zijn voor Ferrari. Raikkonen en Alonso in 1 team lijkt me een sterk rijderskoppel.

Jasper

Citaat van: janke op 20 september 2007 - 20:42:42
Och, F1 hè. Geruchtten en roddels. We zullen het wel zien. En Massa verdiend die Toyota niet. Is hij veels te goed voor. Een ruil lijkt me wel wat. Massa-Hamilton bij McLaren. En Alonso bij Ferrari de 1 status.

Dan heb ik toch liever Alonso bij McLaren dan Massa hoor. Alonso is een kwal, maar hij heeft wel "the edge".

scho0634

Citaat van: Tim C op 20 september 2007 - 21:44:38
Surely is Kimi beter dan Alonso ;)


Het lijkt mij persoonlijk wel leuk om dat volgend jaar te kunnen zien als beiden in dezelfde auto rijden.

Maar ik geloof dat ik de enige ben die dat leuk lijkt ;).

Voor het team Ferrari lijkt mij het duo Kimi-Alonso het sterkst mogelijk.

FerrariMan

Alonso heeft de voorbije jaren laten zien geen teamspeler te zijn. Waarom zou Ferrari zichzelf in de voet schieten door hem aan te nemen? Dat is vragen om problemen.

Karre

Dat van die voorkeursbehandelingen binnen een team zou moeten worden afgeschaft. Er zijn al verschillen tussen de teams zelf, dat ze nu nog eens de de verschillen binnen het team gaan opentrekken is belachelijk. Iedereen jankt over de geloofwaardigheid van de sport. Maar hoe kan je de sport geloofwaardig noemen als 2 rijders binnen een team niet dezelfde middelen zouden krijgen om een worp te doen nr het WK? Je ziet toch zelf dat het dit jaar veel spannender was dan de voorbije jaren! De laatste 2 jaren was het steeds Alonso vs. Schumacher. Waarom? omdat beiden een voorkeursbehandeling kregen binnen het team. Dit jaren zijn (waren) er 4 rijders die vochten om het kampioenschap.Waarom? omdat alle 4 een gelijke behandeling kregen binnen hun team. De FIA mag er eens serieus over nadenken om, nadat ze al teamorders verboden, eens die voorkeursbehandelingen binnen het team te schrappen!

Tim C

Die voorkeursbehandeling bestaat al sinds de eerste, ok tweede, start. De piloot die beter is wordt voorgetrokken. Jammer genoeg voor Alonso...

Ike Racing

Citaat van: FerrariMan op 21 september 2007 - 09:21:13
Alonso heeft de voorbije jaren laten zien geen teamspeler te zijn. Waarom zou Ferrari zichzelf in de voet schieten door hem aan te nemen? Dat is vragen om problemen.
waarom zou eender welk team Alonso nog te werk stellen? Voor de helft van dat geld kun je zonder probleem een rijder van zijn kwaliteit vinden.

Jasper

Wat heel dikwijls gebeurt, is dat mensen twee verschillende dingen door elkaar halen. Alonso is geen teamspeler, en als het niet goed gaat, dan ligt het aan iemand anders. Maar hij kan verdorie wel snel rijden. Een rijder van zijn kwaliteiten vind je dus niet zomaar "zonder problemen".

alonsolover

Alonso is wel de hene die heel veel die rode ferarri van schumacher achter zich gehouden heeft ;)