GP van Italië

Gestart door Karre, 30 augustus 2007 - 12:41:11

« vorige - volgende »

bogief1

Mclaren deelt toch wel een serieuze tik uit in de kwalificatie.
Rosberg bevestigd z'n talent.
Fisichella zal z'n ontslag krijgen dankzij weeral een goeie prestatie van Heiki.
Honda lijkt eindelijk te herstellen.

Alonso vs Hamilton morgen? Of ze rijden in de 1ste bocht elkaar al uit de GP.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper


FerrariMan

Sterk McLaren. Hopelijk voor Ferrari ligt dat aan de strategie. Sommige bronnen beweren dat Kimi voor één stop gaat. Ik twijfel eraan. Benieuwd naar de start, hopelijk heel wat vonken maar McLaren deelt hier toch al een aardige tik uit in Ferrari land.

alonsolover


Jasper

Citaat van: FerrariMan op 08 september 2007 - 15:31:32
Sterk McLaren. Hopelijk voor Ferrari ligt dat aan de strategie. Sommige bronnen beweren dat Kimi voor één stop gaat. Ik twijfel eraan. Benieuwd naar de start, hopelijk heel wat vonken maar McLaren deelt hier toch al een aardige tik uit in Ferrari land.

De strategie verklaart de tijden van Q2 nog niet... toen was Kimi ook al een seconde trager dan Alonso.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 08 september 2007 - 15:50:13
Citaat van: FerrariMan op 08 september 2007 - 15:31:32
Sterk McLaren. Hopelijk voor Ferrari ligt dat aan de strategie. Sommige bronnen beweren dat Kimi voor één stop gaat. Ik twijfel eraan. Benieuwd naar de start, hopelijk heel wat vonken maar McLaren deelt hier toch al een aardige tik uit in Ferrari land.

De strategie verklaart de tijden van Q2 nog niet... toen was Kimi ook al een seconde trager dan Alonso.
In het geval van Kimi mogen we niet vergeten dat hij in de spare zat die voor Massa afgesteld was. Maar ik denk ook dat Ferrari hier iets mankeert hoor.

Tim C

Vorige week had Ferrari het nog over hoe moeilijk het was om 2007 met 2008 te combineren, vanaf vandaag lijkt die keuze een pak makkelijker...

robbert

Het wordt dus een overwinning voor Mclaren >:(

Nu wordt het wel heel moeilijk om WK te worden

scho0634

Niet als de FIA besluit de Ferrari's te helpen en de Macs uit het WK schrapt.

alonsolover

We zijn nog niet aan de laatste race

scho0634

En er zijn ook in Monza nog geen punten verdeeld. Al lijkt McLaren erg sterk, Ferrari is niet ver weg.

janke

Maar tussen die Ferrari's zit toch weer die BMW. ;)
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 08 september 2007 - 10:04:55
Kwali:

Button
Kimi
Hamilton

Race

Button
Hamilton
Massa

Nou ja, het begin is er!! P10 is zeker een goede quali voor Jens.

Maar toch durf ik geen geld in te zetten op jouw voorspelling ;)

janke

Gaat Button morgen in de auto van Alonso van start. ???
Some things are too important to be left in the past.

scho0634