F1 verslaggeving in België

Gestart door Racerke007, 28 augustus 2007 - 21:45:53

« vorige - volgende »

Ben je tevreden met Sporza's verslaggeving of niet?

Ja
7 (19.4%)
Nee, maar ik zie tenminste F1 zonder reclame
14 (38.9%)
Absoluut niet, kijk liever naar Franse, Duitse, ... verslaggeving
15 (41.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 16 december 2007 - 20:45:53

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2007 op 22 oktober 2007 - 09:36:01
Citaat van: robbert op 21 oktober 2007 - 21:19:45
oew!!! een zware crash!!!!!!!! oei nee srry, het is barrichello zijn motor die opgeblazen is ;D ;D

Kom, dat kan je hen nu niet kwalijk nemen hé ;) De verslaggeving was best goed deze laatste GP vond ik!

Het viel inderdaad goed mee, ookal trokken ze nogal snel conclusies. Maar het viel wel mee. Kheb al slechter gehoord van onze Stefaan.

Supermariobros

Gert Vermeersch, de co-commentator zou het makkelijk alleen aan kunnen. Wat voor vragen Stefaan daar gisteren weer aan stelde is een bewijs dat hijzelf het gewoon niet weet. 

De races kijk ik op Sporza omdat ik het Frans niet goed onder de knie heb, ik heb nu zes maanden om er iets aan te doen.  ;)

_Makke_

Citaat van: Supermariobros op 22 oktober 2007 - 11:01:10
Gert Vermeersch, de co-commentator zou het makkelijk alleen aan kunnen. Wat voor vragen Stefaan daar gisteren weer aan stelde is een bewijs dat hijzelf het gewoon niet weet. 

De races kijk ik op Sporza omdat ik het Frans niet goed onder de knie heb, ik heb nu zes maanden om er iets aan te doen.  ;)

Klopt, maar dat zal ijdele hoop zijn. Al zou ik Gert wel graag als commentator zien, met dan iemand als Bas ernaast.

Tim C

Ik heb gisteren genoten van de co-commentaar van Franck Montagny ;)

FerrariMan

Citaat van: Tim op 22 oktober 2007 - 11:22:05
Ik heb gisteren genoten van de co-commentaar van Franck Montagny ;)
Ik ook. Daar hebben ze veel sneller dingen door. Dat Hamilton bijvoorbeeld nog een derde stop zou doen hadden ze daar al enorm snel opgemerkt. Kleine details maar voor mij als kijker bijzonder interessant om het verloop van de race te volgen. En Vigneron lag een aantal keer bijna zonder adem volgens mij. Je voelde gewoon dat hij evenzeer gek is van de sport als de kijkers.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 22 oktober 2007 - 11:27:48
Citaat van: Tim op 22 oktober 2007 - 11:22:05
Ik heb gisteren genoten van de co-commentaar van Franck Montagny ;)
Ik ook. Daar hebben ze veel sneller dingen door. Dat Hamilton bijvoorbeeld nog een derde stop zou doen hadden ze daar al enorm snel opgemerkt. Kleine details maar voor mij als kijker bijzonder interessant om het verloop van de race te volgen. En Vigneron lag een aantal keer bijna zonder adem volgens mij. Je voelde gewoon dat hij evenzeer gek is van de sport als de kijkers.

Stefaan had dat dus niet snel door, die dacht dat Hamilton wel eens binnen zou zijn kunnen gekomen met nog benzine voor 12 rondjes, en zo waren er nog dingen bij die hij fout zei. Gelukkig heeft Gert hem daar regelmatig op gecorrigeerd. Maar het enthousiasme zat er (zeker bij Gert) goed in, daarom, gooi Stefaan buiten, die houdt zich met 1001 sporten tegelijk bezig, logisch dat je het dan niet kan, hetgeen hij gewend is, is samenvattingkjes maken van de volleybal etc., live is niet zijn sterkste kant. Gooi Stefaan eruit, behoudt Gert en vraag dan mensen zoals Bas.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Wel er komt vast en zeker een spannend f1 seizoen op ons af, jammer dat die ouwe sok van canvas ons tijdens de race in slaap zal wiegen. Ik kies voortaan voor la deux. en nu k toch dit topic nieuw leven heb ingeblazen, heeft iemand racerke 007 nog gehoord sinds Baert hem voor schut heeft gezet? ;D op zijn profiel staat dat hij voor het laatst vandaag rond 11.45 u nog actief is geweest op dit forum?

Ferrari 2010

Ach, wat is actief, misschien toevallig het forum gepasseerd en dat wordt die tijd al opgenomen, niet bepaald relevant dus :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Overigens ben ik ook terug van weg geweest.
Timo's nieuwe helm.

Supermariobros


TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

Eric

Citaat van: Karre op 09 januari 2008 - 15:00:26
Wel er komt vast en zeker een spannend f1 seizoen op ons af, jammer dat die ouwe sok van canvas ons tijdens de race in slaap zal wiegen. Ik kies voortaan voor la deux. en nu k toch dit topic nieuw leven heb ingeblazen, heeft iemand racerke 007 nog gehoord sinds Baert hem voor schut heeft gezet? ;D op zijn profiel staat dat hij voor het laatst vandaag rond 11.45 u nog actief is geweest op dit forum?

racerke is druk bezig zijn USA reis voor te bereiden...

alonsolover


Eric

Citaat van: alonsolover op 11 januari 2008 - 18:19:19
USA?

Inderdaad, Racerke gaat dit jaar (zoals ik, maar samen :) ) de States bezoeken, hij is op een ander forum actief info aan het verzamelen.

meatball

Citaat van: Eric op 11 januari 2008 - 19:55:35
Citaat van: alonsolover op 11 januari 2008 - 18:19:19
USA?

Inderdaad, Racerke gaat dit jaar (zoals ik, maar samen :) ) de States bezoeken, hij is op een ander forum actief info aan het verzamelen.

Welk forum, U.S.A. voor beginners ? ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat