Mol weg bij Spyker

Gestart door bigpat, 14 augustus 2007 - 20:54:33

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Ferrari 2007 op 16 augustus 2007 - 13:11:01
Citaat van: Jasper op 16 augustus 2007 - 12:44:28
Citaat van: janke op 15 augustus 2007 - 20:57:53
Dagblad Trouw verkoopt geen fantasietjes. En dat aandelen kelderen heeft ermee te maken dat een heleboel mensen hun aandelen verkopen. Ze hebben geen vertrouwen meer in het bedrijf, zie bijvoorbeeld Getronics en Ahold na hun trammelant. Trouwens de halfjaar cijfers worden eind augustus bekend gemaakt van Spyker N.V. Maar ik wens ze het aller beste. ;)

Als we nog 358 keer zeggen dat het einde van het merk Spyker niet het einde betekent van het F1-team, ga je het dan begrijpen?

Kzou die moeite niet doen Jasper, hij wilt het gewoon niet vatten. Spyker heeft ten eerste al niet alle aandelen in handen, zelfs als Spyker N.V. failliet gaat, blijft spyker F1 gewoon leven. Het zal misschien van naam veranderen, maar de aandelen die spyker N.V. in zen bezit had worden gewoon doorverkocht.
Ik vraag mij af of jij het wel vat. Maar we zullen het wel zien en lezen.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Janke ... hier ben je écht verkeerd. Ik weet dat je de achterhoedeteams maar niets vind maar Spyker gaat niet nu en ook niet volgend jaar verdwijnen!!
Als je wil speculeren over een team dat het loodje legt doe dat dan over Super Aguri !!

Op dit moment gaat het enkel om een financiële injectie te krijgen maar er is wel een héél interessante investeerder/teameigenaar die niet van plan zal zijn gewoon maar te betalen en in de VIP-lounge te gaan zitten. Soit, we zien wel wat Carlos doet. Maar ik zou er niet van verschieten dat aan het eind van het seizoen bekend wordt gemaakt dat het roer aan hem gegeven wordt om de boel te runnen mits behouden van bepaalde spelers die nu binnen het Super Aguri team zitten.

Even ontopic:
Spyker F1 zit écht niet in slechte papieren!
Mol heeft zich teruggetrokken om een meerderheid in de aandelen te kunnen kopen om conflictvermenging te vermijden. (omdat het team financieel er zo goed voor staat trouwens  ::))

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 16 augustus 2007 - 20:14:13
Citaat van: Ferrari 2007 op 16 augustus 2007 - 17:53:03
Het team dat vroeger Midland heette bestaat nog, het noemt nu gewoonweg spyker.

Dan is honda, vroeger BAR en daarvoor Tyrrell nog altijd Tyrrell. Dan is RedBull nog altijd Stewart, hoewel het intussentijd al Jaguar geheten heeft. Je ziet toch dat deze stelling niet opgaat. Eens een team verkocht is het team weg.

Tis gewoon hoe je het beziet, Honda is het vroegere Turrell en RedBull is het vroegere Stewart. Het noemt niet zo, maar daar liggen wel de grondvesten van het team.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: KVDracer op 16 augustus 2007 - 20:14:13
Citaat van: Ferrari 2007 op 16 augustus 2007 - 17:53:03
Het team dat vroeger Midland heette bestaat nog, het noemt nu gewoonweg spyker.

Dan is honda, vroeger BAR en daarvoor Tyrrell nog altijd Tyrrell. Dan is RedBull nog altijd Stewart, hoewel het intussentijd al Jaguar geheten heeft. Je ziet toch dat deze stelling niet opgaat. Eens een team verkocht is het team weg.

De stelling is ook niet dat Honda Tyrrell is. De stelling is dat Tyrrell niet verdwenen is.

Er wordt een grote commotie gemaakt dat het Spyker-team zal verdwijnen. Er is echter geen enkel teken dat het Spyker-team zal verdwijnen, het zal gewoon van eigenaar en mogelijk ook van naam veranderen.

Trouwens: het Ferrari van 1950 is ook niet meer te zien. Is Ferrari verdwenen?

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 17 augustus 2007 - 15:11:18Trouwens: het Ferrari van 1950 is ook niet meer te zien.
Dat zal wel ergens in een McLaren garage liggen.  :)