wie is dit??

Gestart door eroelse, 13 augustus 2007 - 17:14:47

« vorige - volgende »

eroelse

Ik was een paar weken geleden in maranello en heb daar wat foto's geschoten op het circuit. Daar was een Ferrari formule 1 wagen aan het rijden. Volgens mijn info was het de F1 die gebruikt is in 2001 tijdens de Gran Prix van Amerika.
Graag jullie aanvullingen of verbeteringen!

Racerke007

Wanneer was het juist? (datum)
Dan moet ik niet té ver zoeken ...  ;)

eroelse

De foto(s) is genomen op 1 augustus van dit jaar op het Ferrari testcircuit in Maranello om 16:38 uur om precies te zijn.
Volgens een vriend van me heeft elke rijder zijn eigen helm, dus dat zou volgens hem niet moeilijk moeten zijn. Mij is het via Internet nog niet gelukt.

suiss

Valentino Rossi (honda moto GP rijder) doet testritten bij ferrari de laatste jaar of jaren. Heeft niet echt een helm voor ferrari, dus mss een nieuwe helm voor F1

Mikacouli

Volgens mij is dat die rijke brit die de f2001 gekocht heeft en er wat mee testte op het circuit. Die helm doet me ook denken aan hem. Denk niet dat het vanuit het Ferrari team zelf kwam. Waarom zouden ze nog met een f2001willen testen? Ben er bijna van overtuigd...

FerrariMan

Volgens mijn bronnen is het iemand met de naam Nemu Obudami... Heb er nog niets meer over gevonden...