Fernando Alonso en McLaren-Mercedes

Gestart door QMaverick, 07 augustus 2007 - 11:07:28

« vorige - volgende »

Waar rijdt Alonso volgens jou in 2008? -- Poll augustus

Mclaren
13 (32.5%)
Ferrari
3 (7.5%)
BMW Sauber
3 (7.5%)
Renault
14 (35%)
Williams
0 (0%)
Red Bull Racing
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Super Aguri
0 (0%)
Honda
0 (0%)
Scuderia Toro Rosso
0 (0%)
Spyker
2 (5%)
Prodrive
2 (5%)
Werkloos
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 31 augustus 2007 - 21:08:10

scho0634

Citaat van: red76 op 08 augustus 2007 - 18:43:45
Citaat van: alonsolover op 08 augustus 2007 - 17:53:30
Op een andere site dat Ferrari ook Alonso zou overnemen en Massa buiten wippen,
Maar ik denk dat hij naar renault zal terug keren

Massa buiten wippen om Alonso binnen te halen. ;D

Dat gaat zeker niet gebeuren.

Ik denk dat de meesten Alonso, als rijder, toch wel hoger aanslaan als Massa.

Jasper

Citaat van: Magic Senna op 08 augustus 2007 - 20:43:31
Heel deze situatie doet me denken aan de periode van Senna en Prost  bij McLaren, Ron Dennis zal waarschijnlijk ook denken dat hij een déjà vu heeft. Volgens mij gaan we het dit seizoen nog wel te zien krijgen dat ze elkaar van de baan rammen, zoals Senna en Prost om de wereldtitel binnen te halen. Dat Alonso volgend jaar niet meer voor McLaren rijdt is volgens mij een al uitgemaakte zaak, Ron Dennis zal zeker Hamilton steunen. Alonso keert volgens mij terug naar Renault, naar Ferrari zal Alonso zeker niet trekken want dan halen ze zich ook een hoop misère op hun kop zoals Ron Dennis heeft gedaan, Alonso en Räikkönen in één team dat komt helemaal niet goed.
Wat ik echt zou willen weten is of Alonso uit zichzelf is blijven staan of orders heeft gekregen, maar dat is iets wat alleen hij en het team weten en wij nooit zullen weten.

Magic Senna is alive! Lang geleden dat we je nog gezien hebben hier. Krijg jij ook een déjà-vu bij dit alles?

Racerke007

Citaat van: 0634 op 08 augustus 2007 - 21:18:26
Citaat van: red76 op 08 augustus 2007 - 18:43:45
Citaat van: alonsolover op 08 augustus 2007 - 17:53:30
Op een andere site dat Ferrari ook Alonso zou overnemen en Massa buiten wippen,
Maar ik denk dat hij naar renault zal terug keren

Massa buiten wippen om Alonso binnen te halen. ;D

Dat gaat zeker niet gebeuren.

Uiteraard!!

Ehmmm en tja zeker na vorige race ...  ;D
Maar dan nog: Massa is geen rauw talent.
Ik denk dat de meesten Alonso, als rijder, toch wel hoger aanslaan als Massa.

QMaverick

weer bron: NU.NL

WOKING - De storm binnen het McLaren-team is weer even gaan liggen. Dat meldt WK-leider Lewis Hamilton. Teamgenoot Fernando Alonso negeert hem niet langer.

"Het is niet mijn gewoonte om via persberichten te communiceren, maar ik wil even een aantal zaken rechtzetten. Het is waar dat we elkaar negeerden na afloop van de race in Hongarije, maar sindsdien hebben we al opnieuw met elkaar gepraat. Het is zelfs zo dat Fernando en ik elkaar gaan onmoeten tijdens de vakantieperiode", maakte Hamilton duidelijk.

Strijdbijl



Mercedes-Baas Norbert Haug gaf eerder al aan dat er een ontmoeting tussen het duo zat aan te komen. De Duitser wil op dat moment graag de strijdbijl begraven. Volgens Hamilton hoeft het team echter niet bang te zijn dat de situatie helemaal uit de hand zal lopen.

"Fernando en ik zijn beiden heel competitief ingesteld. We willen beiden heel graag winnen, maar hebben wel respect voor elkaar. We zijn dus geen rijders in oorlog zoals de voorbije dagen werd gezegd. Ik vind het overigens heel jammer dat er zoveel leugens worden verteld die onze reputatie schaden."

Spijt

Alonso hinderde zijn jonge teamgenoot in Hongarije, maar de Brit ging ook zelf niet helemaal vrijuit. De WK-leider negeerde herhaaldelijk de teamorders en haalde zich zo even de wraak van McLaren en Alonso op de hals.

"Dit is mijn eerste seizoen in de Formule 1 en ik probeer me zo professioneel mogelijk te gedragen. In Hongarije maakte ik echter een fout. Ik ben me daar van bewust, heb er spijt van en zal de gevolgen van die actie dragen."

F*

De plooien met teambaas Ron Dennis zijn alvast weer helemaal glad gestreken. De Brit kreeg in Hongarije enkele keren het F* woord naar zijn hoofd geslingerd door Hamilton, maar dat kan (of wil) Dennis zich intussen al niet meer herinneren.

QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Magic Senna

Citaat van: Jasper op 08 augustus 2007 - 21:22:54Magic Senna is alive! Lang geleden dat we je nog gezien hebben hier. Krijg jij ook een déjà-vu bij dit alles?
Magic Senna is inderdaad nog alive and kicking Jasper.
Ik heb al enkele jaren geen F1 meer gevolgd wegens te saai, maar vooral voor de belachelijke regeltjes die de teams krijgen opgelegd door Bernie. De F1 is spijtig genoeg niet meer wat hij geweest is, misschien dat het ooit nog veranderd als dictator Ecclestone verdwijnt.Dit jaar heb ik enkele races proberen te bekijken, en het duel Alonso vs Hamilton vind ik wel intregerend maar voor de rest blijft de F1 wel saai tegenover de Moto gp. Laat ons hopen dat Alonso en Hamilton teamates blijven dan is er toch nog een beetje spanning  ;)

scho0634

Citaat van: Magic Senna op 10 augustus 2007 - 19:21:56
Citaat van: Jasper op 08 augustus 2007 - 21:22:54Magic Senna is alive! Lang geleden dat we je nog gezien hebben hier. Krijg jij ook een déjà-vu bij dit alles?
Magic Senna is inderdaad nog alive and kicking Jasper.
Ik heb al enkele jaren geen F1 meer gevolgd wegens te saai, maar vooral voor de belachelijke regeltjes die de teams krijgen opgelegd door Bernie. De F1 is spijtig genoeg niet meer wat hij geweest is, misschien dat het ooit nog veranderd als dictator Ecclestone verdwijnt.Dit jaar heb ik enkele races proberen te bekijken, en het duel Alonso vs Hamilton vind ik wel intregerend maar voor de rest blijft de F1 wel saai tegenover de Moto gp. Laat ons hopen dat Alonso en Hamilton teamates blijven dan is er toch nog een beetje spanning  ;)

Helemaal mee eens. Ik vind de tweestrijd tussen die 2 ook wel leuk. En een relletje op zijn tijd maakt het alleen maar smeuiger!

Racerke007

Of is Alonso zijn nieuwe werkgever vanaf volgend jaar QPR ???  :)
Time will tell....

Ferrari 2010

Citaat van: Racerke007 op 17 augustus 2007 - 18:15:13
Of is Alonso zijn nieuwe werkgever vanaf volgend jaar QPR ???  :)
Time will tell....

QPR?!? Welk team mag dat wezen, of is het een persoon? Ik dacht ff dat er iets mis was met men geheugen, maar ik kn momenteel geen enkel F1 team met zo'n initialen. Kan je je ff nader verklaren?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Magic Senna

Citaat van: Ferrari 2007 op 17 augustus 2007 - 21:00:34

QPR?!? Welk team mag dat wezen, of is het een persoon? Ik dacht ff dat er iets mis was met men geheugen, maar ik kn momenteel geen enkel F1 team met zo'n initialen. Kan je je ff nader verklaren?
QPR staat voor Queens Park Rangers, Flavio Briatore is in onderhandeling om de club over te nemen en de deal zou zo goed als rond zijn  ;)

Racerke007

Idd, is voor al Flavio de F1 verlaat...

janke

Citaat van: QMaverick op 07 augustus 2007 - 16:37:29
En weer de bron NU.

Dat doet ook BMW-Sauber. Teambaas Mario Theissen beweert dat een samenwerking met Alonso niet aan de orde is, maar toch brengen een aantal insiders de Spanjaard nadrukkelijk in verband met het zitje van Nick Heidfeld.
Nou die zgn.insiders hebben het dus helemaal fout, gelukkig maar. Ik zelf heb er niet aan getwijfeld dat Heidfeld en Kubica zouden (mogen) blijven. Misschien dat ze Alonso onder contract nemen als testcoureur. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Karre

alonso zou beter terugkeren nr renault bij z'n maatje briatorré. 2 dikke nekken samen

Ike Racing

Zelfs als Alonso weg wil, laat McLaren hem niet gaan.Zij gaan niet het risico lopen dat hij met een ander team opnieuw een grote concurent zou worden.
Leeg persen die citroen en dan wegsmijten ;D

bmwracing

wie weet gaat hij voor prodrive uitkomen alonso in
  :)

dj Peter