Voetbalcompetitie 2007 - 2008

Gestart door Supermariobros, 03 augustus 2007 - 10:27:35

« vorige - volgende »

Jasper

5 gelijke spelen op 9 wedstrijden deze speeldag, dat is best veel. Slechts 2 ploegen die thuis de 3 punten konden houden.

AA Gent - Standard is een topmatch, volgens mij kan elke ploeg het zich permitteren om in het Arteveldestadion gelijk te spelen, Gent is dit seizoen gewoon een sterke ploeg dus gelijkspelen in hun stadion is geen schande.

Brugge en Anderlecht? ???

razzle_dazzle

Nu, je moet er niet aan twijfelen dat Anderlecht er uiteindelijk weer zal staan hoor. Het lijkt de laatste jaren alleen steeds moeizamer te lopen. Mo money mo problems?

Hamilton MASTER




Supermariobros

CitaatArbitrage een lachertje in Essevee-Lokeren

Man, man, man, waar de heer Clemonts gisteren met zijn gedachten zat weet ik niet, maar het trok echt nergens op.
We mogen dan nog niet klagen, want Lokeren werd maar liefst drie goals onthouden, de tackle van Reina verdiende echt wel een rode kaart, maar de fout gebeurde wel buiten het strafschopgebied. Ook Ger. Beerschot kreeg een onterechte strafschop in de slotminuut tegen Westelo, waadoor het won.

KV Mechelen stuntte bij leider Standard dat 2-2 gelijk speelde, Deluikenaars verdiende de zege, maar liet de kansen onbenut. Jovanoic mistte zelfs nog een strafscop.

Bij winst van Club op Genk komt Blauwzwart op één punt van de Luikers, Cercle kan op twee punten komen van Standard mits winst tegen Anderlecht.

Supermariobros

De racistische uitspraken van Brussels-voorzitter Johan Vermeersch komen de club nu duur te staan: hoofdsponsor Kia besliste om zijn contract met de club eenzijdig te verbreken.

Vermeersch staat bekend om zijn straffe uitspraken, maar deze keer is hij echt wel te ver gegaan.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Supermariobros op 02 november 2007 - 09:56:59
De racistische uitspraken van Brussels-voorzitter Johan Vermeersch komen de club nu duur te staan: hoofdsponsor Kia besliste om zijn contract met de club eenzijdig te verbreken.

Vermeersch staat bekend om zijn straffe uitspraken, maar deze keer is hij echt wel te ver gegaan.

Ik vind dat het fel overdreven is. Er valen wel eens meer harde woorden.

En zo grof was Vermeersh ook niet.

Jasper

Van je eigen speler zeggen dat hij in een boom bananen moet gaan eten, vind ik wel grof.

Dat die speler dan weer overweegt om een rechtszaak aan te spannen, vind ik ook wel overdeven.

Supermariobros

CitaatWe spelen nog vier keer voor de winterstop. Ik zou daarin nog graag twaalf of dertien punten pakken."

Trond Sollied  ;D ;D

Supermariobros

Anderlecht heeft zijn trainer Frank Vercauteren ontslagen, hulptrainer Ariël Jacobs neemt zijn functie tot aan het einde v/h seizoen over.

Het is er echht wel crisis bij de Brusselaars

TheIceman

In Nederland zijn dit weekend de topduels afgelast. Eigenlijk hadden we 'Super Weekend': Feyenoord - AZ & Ajax - PSV. Afgelast door politieacties.

razzle_dazzle

Je moet dat begrijpen, die mannen willen slechts een kleine € 200,00 meer gaan verdienen, netto wel te verstaan  ::).


Supermariobros

Dender blijft stunten, al was het gisteren met veel geluk tegen Standard dat de zege verdiende. Cercle Brugge blijft maar swingen, ze scoren en winnen makkelijk, ze staan terecht op de derde plaats!

Voor de topper Club - Anderlecht gok ik op een 1-1.

amp

#57
'k begin echt sympathie te krijgen voor Dender en Boskamp :) de laatste 3 wedstrijden stond er toch een glimlach op mn gezicht toen ik de uitslag zag.

En voor Anderlecht - Brugge hoop ik op 0 - 1

edit: tmoet eigenlijk Brugge - Anderlecht zijn en met nog een goed kwartier te gaan, komt mijn pronostiek nog uit ook :)

razzle_dazzle

Ja jonge gebt gelijk...alle lof voor Dender en co. Een kutploeg uit de Vlaendersch die ongestraft tijd mag rekken, zich beperkt tot pottekestamp en 0,0 intentie heeft om de match te willen winnen. Hoera voor dit soort gedrochten met hun ludiek stadion dat zelfs derde klasse onwaardig is, hoera voor de plaatselijke bakkers en slagers die de eer van het Belgisch voetbal gaan redden.

Arm arm België...

amp

Citaat van: Razzle_dazzle op 16 december 2007 - 14:50:14
Ja jonge gebt gelijk...alle lof voor Dender en co. Een kutploeg uit de Vlaendersch die ongestraft tijd mag rekken, zich beperkt tot pottekestamp en 0,0 intentie heeft om de match te willen winnen. Hoera voor dit soort gedrochten met hun ludiek stadion dat zelfs derde klasse onwaardig is, hoera voor de plaatselijke bakkers en slagers die de eer van het Belgisch voetbal gaan redden.

Arm arm België...

Ik vraag zeker niet om gelijk te krijgen hoor :) 'k Heb trouwens ook nergens beweerd dat Dender het niveau van het Belgische voetbal opkrikt. 'k Vind het gewoon grappig/fijn, dat ze nu presteren onder Boskamp.

Maar ik kan het best verstaan dat ge zo reageert, als uwe ploeg van Dender verloren heeft hoor ;)
n/o trouwens.