GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2007 - 10:33:41

« vorige - volgende »

Tim C

Why can't we all just, get along?

Racerke007

CitaatWhy can't we all just, get along?

Heb ik alvast geen problemen mee: met wraakacties... .
Hoe meer actie op de baan hoe meer rijders hun talent moeten bovenhalen.

robbert

Citaat van: Racerke007 op 31 juli 2007 - 23:50:29
CitaatIk hoop dat je gelijk hebt en dat Ferrari wraak neemt op de uitspraak van de spionagezaak

Moet Mclaren nu ook wraak nemen nu de zaak terug voorkomt?

Nee ze hebben geen recht, zij zijn schuldig en Ferrari niet ;)

Kirabi

Citaat van: alonsolover op 31 juli 2007 - 21:44:46
Hamilton maakt ook veel fouten hopelijk kan Alonso 8/10 punten pakken en dat Hamilton een stuk of 2
Vertel me wanneer :o

En niet zeggen van de vorige race, want daar kon hij zelf niet veel aan doen


Jasper

Vorige race toonde wel aan dat Hamilton ook maar een mens is die ook pech kan hebben... ook in de toekomst. Maar Alonso kan ook nog pech krijgen, dat weet je niet op voorhand he. Volgens mij gaan Alonso en Hamilton elkaar geen duimbreed toegeven en zal de wereldkampioen degene zijn die de minste problemen/pech heeft.

Maar ik denk ook dat Hamilton nog eens een overwinning nodig heeft om te bevestigen dat hij er staat. Ik hoop het alvast. In Monaco was McLaren heer en meester, wat in Hongarije? (ja maar in Monaco was er waspoeder in de tank van Ferrari)

janke

Was het geen restantje coke van Stephney??
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

 ;D Zwiijg maar ... direct pakken ze hem op en steken ze hem in de bak voor drugsbezit. Dan komen we al hélemaal niks meer te weten ...  ;)

Het zou mooi voor Hamilton zijn ja om bevestiging te geven.
We shall see ... .

Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(

robbert

Als je ITV niet hebt dan zal je moeten tevreden zijn met die zenders, gewoon ff zappen als het kwart vo 2 is, dan mist je niks

Franky

Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(

Dan moet je een Digibox of digicorder van telenet kopen... Dan kan je in de gids precies kijken waar en wanneer ze het uitzenden.

Franky Reymenants

Racerke007

Citaat van: robbert op 02 augustus 2007 - 06:37:09
Als je ITV niet hebt dan zal je moeten tevreden zijn met die zenders, gewoon ff zappen als het kwart vo 2 is, dan mist je niks

Dat zappen doe ik ook wel, maar meestal kijk ik de GP niet thuis en neem ik hem op om achteraf nog eens enkele momenten te herbekijken... . Mijne video zapt niet mee hé  ???

FerrariMan

#40
Citaat van: Franky op 02 augustus 2007 - 08:05:38
Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(

Dan moet je een Digibox of digicorder van telenet kopen... Dan kan je in de gids precies kijken waar en wanneer ze het uitzenden.


Heb je daar speciaal een digibox voor nodig? Ik gebruik teletext.  :)

Edit: Ik ben trouwens benieuwd hoeveel wagens die uit de race vliegen hun motor draaiende gaan houden deze GP.  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Franky op 02 augustus 2007 - 08:05:38
Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(

Dan moet je een Digibox of digicorder van telenet kopen... Dan kan je in de gids precies kijken waar en wanneer ze het uitzenden.


Jij hebt telenet aandelen zeker? Dat staat zelfs in de simpelste gazet ::)

Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(
Maakt dat zo een verschil? Dan zap je toch gewoon over :-\~Trouwens, wat ze op voorhand vrijgeven klopt doorgaans.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Lewis Hamilton pakt de pole en probeert met en 3-stop strategie iedereen te snel af te zijn, echter herhaalt Kimi zijn prestatie van vorig jaar, op de voet gevolgd door Massa met daarachter Alonso en Hamilton.

Als dit waarheid wordt ben ik achterlijk geweest, ik heb in men webstrijd namelijk iets helemaal anders geplaatst ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi till infinity op 02 augustus 2007 - 16:44:14
Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(
Maakt dat zo een verschil? Dan zap je toch gewoon over :-\

Als je iets verder had gelezen, dan had je geweten dat het ging om instellingen voor de videorecorder en dat hij dus zelf niet thuis zal zijn.

Racerke007

#44
Citaat van: Schumi till infinity op 02 augustus 2007 - 16:44:14
Citaat van: Franky op 02 augustus 2007 - 08:05:38
Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(

Dan moet je een Digibox of digicorder van telenet kopen... Dan kan je in de gids precies kijken waar en wanneer ze het uitzenden.


Jij hebt telenet aandelen zeker? Dat staat zelfs in de simpelste gazet ::)

Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(
Maakt dat zo een verschil? Dan zap je toch gewoon over :-\~Trouwens, wat ze op voorhand vrijgeven klopt doorgaans.

Dan zap ik idd maar ik kan mijn video niet opbellen dat ie moet switchen hé ... .
edit sorry Jasper, net jouw nieuwe reactie pas gelezen  :-[

Ok in de simpelste gazet... ? Wie zend het uit van de walen en vlamingen? Kijken we achteraf even of het klopte ...  ;)