GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2007 - 10:33:41

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: McChouffe op 30 juli 2007 - 19:32:54
Citaat van: SaffierFM op 30 juli 2007 - 19:19:00
Raikkonen
Massa
Hamilton


Wat een ongelooflijk arrogante vent is die Dennis, hij zou is goed op zijn bek moeten gaan de komende races:
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=1941

"Een rijder uit een bestaand team zou het vergooien zijn van geld." ... niet moeilijk dat Alonso zich niet thuis voelt  ;)

Inderdaad een vrij lullige uitspraak voor Alonso.

robbert

ik hoop : 1) een ferrari
               2) een ferrari
               3) heidfeld



maar ik vrees: 1) Alonso
                        2)Hamilton
                        3) Massa
wie hier op pole staat wint, dus Mclaren is beter in de kwalificatie dan Ferrari, daardoor die pronostiek
en Raikkonen gaat uitvallen jammergenoeg


Ik vind ook dat Ron Dennis zijn mond beter kan houden, wil hem eens zien rijden, zal ook niet op veel trekken ze

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 30 juli 2007 - 22:04:34
ik hoop : 1) een ferrari
               2) een ferrari
               3) heidfeld

maar ik vrees: 1) Alonso
                        2)Hamilton
                        3) Massa
wie hier op pole staat wint, dus Mclaren is beter in de kwalificatie dan Ferrari, daardoor die pronostiek

Dat is niet correct, het is niet omdat je niet goed op de baan kunt inhalen, dat je vanaf een 2de of 3de plek niet kan winnen. McLaren is gewoonweg helemaal niet beter in de kwali, ze proberen het gewoon anders. De Mac's nemen minder benzine mee om zo te proberen een voldoende grote voorsprong op de ferrari's te hebben bij een eerste stop. Als de Ferrari's er bij die stop dicht genoeg bijzitten gaan ze er zo over, en anders dan is er nog steeds de 2de stint...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: robbert op 30 juli 2007 - 22:04:34dus Mclaren is beter in de kwalificatie dan Ferrari
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Vorige race bvb was Kimi 4 rondes zwaarder dan Alonso en zonder de laatstgenoemde zijn fout had hij P2 gepakt op de grid.
Indien Ferrari echt voor de pole wil gaan, dan zal het team die ook nemen lijkt me.

Tim C

Exit Speed!

Vettel zal hem voor de rest van het seizoen vervangen.

Eric

 kwalificatie:
1- Kimi
2-Alonso
3-Massa

Race:
1-Kimi
2-Hamilton
3-kubica

Massa en Alonso gaan brokken maken...waarschijnlijk in de eerste bocht

Tim C

Het kan geen kwaad te dromen dus ik neem die uitslag over!

Racerke007

Ik ben benieuwd wat Vettel kan laten zien ... .
In de BMW had hij ook een paar fouten gemaakt oa in de race. Maar met een goede auto is dat makkelijker goed te maken dan met een slechte natuurlijk ... .

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 31 juli 2007 - 18:26:08
Ik ben benieuwd wat Vettel kan laten zien ... .
In de BMW had hij ook een paar fouten gemaakt oa in de race. Maar met een goede auto is dat makkelijker goed te maken dan met een slechte natuurlijk ... .
Ook Alonso, Massa, Raikkonen en zelfs "God neergedaalt op Aard" Hamilton maken elke race fouten. ::)

scho0634

neeeeee, Hamilton natuurlijk niet .... ;)

alonsolover

Hamilton maakt ook veel fouten hopelijk kan Alonso 8/10 punten pakken en dat Hamilton een stuk of 2

robbert

Citaat van: Schumi till infinity op 31 juli 2007 - 09:34:21
Citaat van: robbert op 30 juli 2007 - 22:04:34
ik hoop : 1) een ferrari
               2) een ferrari
               3) heidfeld

maar ik vrees: 1) Alonso
                        2)Hamilton
                        3) Massa
wie hier op pole staat wint, dus Mclaren is beter in de kwalificatie dan Ferrari, daardoor die pronostiek

Dat is niet correct, het is niet omdat je niet goed op de baan kunt inhalen, dat je vanaf een 2de of 3de plek niet kan winnen. McLaren is gewoonweg helemaal niet beter in de kwali, ze proberen het gewoon anders. De Mac's nemen minder benzine mee om zo te proberen een voldoende grote voorsprong op de ferrari's te hebben bij een eerste stop. Als de Ferrari's er bij die stop dicht genoeg bijzitten gaan ze er zo over, en anders dan is er nog steeds de 2de stint...

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat Ferrari wraak neemt op de uitspraak van de spionagezaak

alonsolover

Citaat van: robbert op 31 juli 2007 - 21:52:45
Citaat van: Schumi till infinity op 31 juli 2007 - 09:34:21
Citaat van: robbert op 30 juli 2007 - 22:04:34
ik hoop : 1) een ferrari
               2) een ferrari
               3) heidfeld

maar ik vrees: 1) Alonso
                        2)Hamilton
                        3) Massa
wie hier op pole staat wint, dus Mclaren is beter in de kwalificatie dan Ferrari, daardoor die pronostiek

Dat is niet correct, het is niet omdat je niet goed op de baan kunt inhalen, dat je vanaf een 2de of 3de plek niet kan winnen. McLaren is gewoonweg helemaal niet beter in de kwali, ze proberen het gewoon anders. De Mac's nemen minder benzine mee om zo te proberen een voldoende grote voorsprong op de ferrari's te hebben bij een eerste stop. Als de Ferrari's er bij die stop dicht genoeg bijzitten gaan ze er zo over, en anders dan is er nog steeds de 2de stint...

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat Ferrari wraak neemt op de uitspraak van de spionagezaak

Hebben de piloten van Mc Claren iets met die spionagezaak te maken??

scho0634

Citaat van: alonsolover op 31 juli 2007 - 21:57:43
Citaat van: robbert op 31 juli 2007 - 21:52:45
Citaat van: Schumi till infinity op 31 juli 2007 - 09:34:21
Citaat van: robbert op 30 juli 2007 - 22:04:34
ik hoop : 1) een ferrari
               2) een ferrari
               3) heidfeld

maar ik vrees: 1) Alonso
                        2)Hamilton
                        3) Massa
wie hier op pole staat wint, dus Mclaren is beter in de kwalificatie dan Ferrari, daardoor die pronostiek

Dat is niet correct, het is niet omdat je niet goed op de baan kunt inhalen, dat je vanaf een 2de of 3de plek niet kan winnen. McLaren is gewoonweg helemaal niet beter in de kwali, ze proberen het gewoon anders. De Mac's nemen minder benzine mee om zo te proberen een voldoende grote voorsprong op de ferrari's te hebben bij een eerste stop. Als de Ferrari's er bij die stop dicht genoeg bijzitten gaan ze er zo over, en anders dan is er nog steeds de 2de stint...

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat Ferrari wraak neemt op de uitspraak van de spionagezaak

Hebben de piloten van Mc Claren iets met die spionagezaak te maken??

Helemaal niets. Niemand beweert dat ook op dit forum. Maar als McLaren geprofiteerd heeft van de Ferrari documenten, profiteren de coureurs natuurlijk wel mee.

Racerke007

CitaatIk hoop dat je gelijk hebt en dat Ferrari wraak neemt op de uitspraak van de spionagezaak

Moet Mclaren nu ook wraak nemen nu de zaak terug voorkomt?