Wie is er al eens op Zolder geweest? Welke tribunes zijn goed?

Gestart door yuui, 25 juli 2007 - 21:13:34

« vorige - volgende »

yuui

Bedankt Racerke007 voor de info. Ook anderen bedankt voor hun reacties. Bellen naar het circuit lijkt mij nu inderdaad de beste oplossing.

Racerke007


Racerke007

CitaatEn natuurlijk kijken of ik Doornbos nog ff tegenkom 

Dat zal geen enkel probleem zijn, enkel wordt het wel druk op vrijdag met die gratis paddock ... .



Spannend of de race in Assen door zal gaan trouwens...
Daar gaat toch niemand naartoe hoop ik?

Sinister -D-

Citaat van: Racerke007 op 02 augustus 2007 - 22:50:23
CitaatEn natuurlijk kijken of ik Doornbos nog ff tegenkom 

Dat zal geen enkel probleem zijn, enkel wordt het wel druk op vrijdag met die gratis paddock ... .



Spannend of de race in Assen door zal gaan trouwens...
Daar gaat toch niemand naartoe hoop ik?
Zou je denken, Hoeveel mensen in Belgie en  kennen de Champcar? Denk dat zo iets wel minimaal is, hollanders zullen er idd ook wel aanwezig zijn, en natuurlijk ook wat buitenlanders zoals de fransozen, en misschiens wat duitsers.

Maar als ik het zou moeten vergelijken met wat op Spa rondloopt op de vrijdag dan, dan denk ik toch niet dat er heel erg veel mensen zijn. Van de andere kant, als het zo druk gaat zijn met de gratis weekenden van Renault en de Worldseries, dan mag je je ook eens achter de oren krabben :P

Racerke007

BREAKING NEWS

Morgen én zondag zal men in het tankstation op het circuit kaarten verkopen voor de Champcar.
Zo moet je niet angstvallig elke dag de postbode in het oog houden !!  ;)

9-12u -- 13-18u

Racerke007

ALLE tribunes zijn trouwens ongenummerd !!
Dus als je een kaartje koopt, of he nu maanden geleden was of dit weekend: het is hetzelfde 'waard' .

Gevolg: zo vroeg mogelijk naar Zolder vertrekken zodat je, voor jou, de beste plaatsjes kan innemen.

Racerke007


Racerke007

Trouwens voor zij die liever niet naar Zolder gaan, op het circuit van Assen vindt de week na de GP van België de GP van Nederland plaats.
Uiteindelijk hebben de groenen daar op hun doos gekregen...  ;D

Schumi forever

ik heb nog twee weekend tickets voor de champcar in zolder. section general ongenummerde staanplaatsen. ze kosten 72.50€ het stuk en heb er twee liggen. want wegens andere verplichtingen moet ik de champcar laten schieten. alhoewel ik ook liever was gaan kijken.
tickets zijn geldig op 24-25-26/08/2007.

enkel bellen. 0478/327142

Racerke007

Citaat van: Racerke007 op 02 augustus 2007 - 22:48:38
Tribune G3 zal niet geplaatst worden

Deze tribune wordt alsnog geplaatst door de superligging én doordat er een kleinere geplaatst wordt dan voorzien.