Main Menu

2008

Gestart door Racerke007, 25 juli 2007 - 00:02:36

« vorige - volgende »

Racerke007

Nu ze officiëel het circuit opgaan om data voor volgend jaar te verzamelen kunnen we hier ook over beginnen te tobben.
Badoer reed 50 ronden in een F2007, beste tijd 1.24.633
Doel: de electronica voor volgend jaar testen
Gaat men nu al opzoek naar info om de standaard 'boc' te pimpen...  :o

Doefie


Racerke007

Citaat van: Doefie op 25 juli 2007 - 01:54:29
Point is ?

Ehm een overzichtje maken van wat er voor volgend jaar gebeurd. Wat men niet op de fabriek doet... .
En hierover wat speculeren. Of mag dat van redactielid Doefie niet?

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 25 juli 2007 - 12:55:59
Citaat van: Doefie op 25 juli 2007 - 01:54:29
Point is ?

Ehm een overzichtje maken van wat er voor volgend jaar gebeurd. Wat men niet op de fabriek doet... .
En hierover wat speculeren. Of mag dat van redactielid Doefie niet?
Als kenner had je toch moeten weten dat er nu weinig gebeurt voor 2008. Af en toe zullen we mensen voor het eerst zien testen met de nieuwe standaardcomponenten. Voor de rest zijn de wagens voor volgend jaar enkel nog in de planningsfase en zullen we de eerste echte nieuwe dingen ten vroegste in oktober kunnen bewonderen, al zal dat eerder eind dit jaar begin volgend jaar zijn.

Misschien kan je inderdaad fantaseren over de ideale F1 wereld, maar voorlopig is dit topic even nuttig als een spiegel op een vampierfuif...

Racerke007

 ::)
Heeft niks met fantaseren over een ideale F1-wereld.

Het is gewoon straf dat er hiervoor nu al zaken getest worden, zeker het ding dat in principe niet aangepast mag worden.
Het idee was om zaken erin te laten komen die mensen opvallen of die ze te weten komen om dit te groeperen.
Als jullie dan écht dat topic maar niets vinden sluit het en verwijder het dan maar!

janke

Je bent wel snel op je voeten getrapt zeg. Als iemand zijn mening daarover heeft mag hij dat er toch neerzetten. Ook al is het de redactie. Ik lees in topic's ook wel eens een mening en een visie van redactieleden en daar ben ik het ook wel eens niet mee eens. Geen probleem toch. We hoeven toch niet allemaal de zelfde kant op te kijken. Maar voor mij hoeft dit topic niet weg hoor. Ik zou zeggen zoek naar de nieuwtjes voor 2008. En ik zal het lezen. Met alle plezier. ;)
Some things are too important to be left in the past.

alonsolover

Ik denk dat we eind het f1 seizoen van 2007 de plannen zullen weten van de rijders

janke

Is het belangrijk nu al te weten hoe het allemaal in 2008 eruit gaat zien, terwijl we volop in een spannend (want dat wordt het toch?) 2007 bezig zijn. De teams die om het WK strijden die zullen volgend jaar wel hetzelfde blijven, denk ik. Maar wint Alonso dit WK niet, kan hij altijd nog terug naar Renault. Daar kunnen ze hem goed gebruiken. Ik denk als een Nico Rosberg of Mark Webber in de auto reed van Alonso ze echt niet veel langzamer waren. Alonso heeft een air over zich van, hier ben ik en kom maar. Hij is een groot coureur, maar vergeet dat er altijd wel een betere komt. Hij is nog lang geen Senna. Trouwens dat zal hij nooit worden.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Citaat van: janke op 25 juli 2007 - 18:10:38
Je bent wel snel op je voeten getrapt zeg. Als iemand zijn mening daarover heeft mag hij dat er toch neerzetten. Ook al is het de redactie. Ik lees in topic's ook wel eens een mening en een visie van redactieleden en daar ben ik het ook wel eens niet mee eens. Geen probleem toch. We hoeven toch niet allemaal de zelfde kant op te kijken. Maar voor mij hoeft dit topic niet weg hoor. Ik zou zeggen zoek naar de nieuwtjes voor 2008. En ik zal het lezen. Met alle plezier. ;)

Is het belangrijk nu al te weten hoe het allemaal in 2008 eruit gaat zien

wel weten wat je wil he.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Jazeker, als er wat op dit topic staat zal ik het lezen. Maar of het belangrijk is , dat is een andere vraag. Maar zo heeft ieder zijn beleving van F1. Ik heb daar in ieder geval geen problemen mee. Maar eerst maar de volgende GP. Vind ik belangrijker dan 2008. En Spa daar verheug ik mij op. Laat het maar een beetje nat zijn daaro.
Some things are too important to be left in the past.

Doefie

Citaat van: Racerke007 op 25 juli 2007 - 17:29:39
::)
Heeft niks met fantaseren over een ideale F1-wereld.

Het is gewoon straf dat er hiervoor nu al zaken getest worden, zeker het ding dat in principe niet aangepast mag worden.
Het idee was om zaken erin te laten komen die mensen opvallen of die ze te weten komen om dit te groeperen.
Als jullie dan écht dat topic maar niets vinden sluit het en verwijder het dan maar!

Volgens mij snapt ge het concept van de huidige Formule 1 niet meer als ge zo'n dingen zegt :)

Ik ga ook niet meteen roepen om deze topic te sluiten, daar hebt ge alle recht toe. Vind het alleen raar dat gij het vreemd vind dat ze nu al technologie voor volgend seizoen testen... zijn ze trouwens al vroeger mee begonnen maar dat wordt dan publiek geheim genoemd ;)

robbert

Citaat van: janke op 25 juli 2007 - 21:23:32
En Spa daar verheug ik mij op. Laat het maar een beetje nat zijn daaro.

Daar heb ik gemengde gevoelens bij, ik ga ook naar Spa. Ik wil wel dat het regent, dan zien we wat sensatie. Aan de andere kant moet het droog blijven want ik wil live Ferrari zien winnen

Kirabi

Citaat van: robbert op 26 juli 2007 - 12:03:36
Citaat van: janke op 25 juli 2007 - 21:23:32
En Spa daar verheug ik mij op. Laat het maar een beetje nat zijn daaro.

Daar heb ik gemengde gevoelens bij, ik ga ook naar Spa. Ik wil wel dat het regent, dan zien we wat sensatie. Aan de andere kant moet het droog blijven want ik wil live Ferrari zien winnen


Waarom denk je dat Ferrari niet kan winnen als het regent,
In de nurburgring hadden de McLaren's een betere afstelling, dat is het toch alleen maar. De banden kan je niet de schuld geven


robbert

Citaat van: Kirabi op 26 juli 2007 - 13:08:41
Citaat van: robbert op 26 juli 2007 - 12:03:36
Citaat van: janke op 25 juli 2007 - 21:23:32
En Spa daar verheug ik mij op. Laat het maar een beetje nat zijn daaro.

Daar heb ik gemengde gevoelens bij, ik ga ook naar Spa. Ik wil wel dat het regent, dan zien we wat sensatie. Aan de andere kant moet het droog blijven want ik wil live Ferrari zien winnen


Waarom denk je dat Ferrari niet kan winnen als het regent,
In de nurburgring hadden de McLaren's een betere afstelling, dat is het toch alleen maar. De banden kan je niet de schuld geven

Ik heb zo'n gevoel. Ross Brawn is er niet meer bij hé. Dus ik denk dat Mclaren veel beter is in de regen dan Ferrari

Racerke007

Citaat van: Doefie op 26 juli 2007 - 02:22:01
Citaat van: Racerke007 op 25 juli 2007 - 17:29:39
::)
Heeft niks met fantaseren over een ideale F1-wereld.

Het is gewoon straf dat er hiervoor nu al zaken getest worden, zeker het ding dat in principe niet aangepast mag worden.
Het idee was om zaken erin te laten komen die mensen opvallen of die ze te weten komen om dit te groeperen.
Als jullie dan écht dat topic maar niets vinden sluit het en verwijder het dan maar!

Volgens mij snapt ge het concept van de huidige Formule 1 niet meer als ge zo'n dingen zegt :)

Ik ga ook niet meteen roepen om deze topic te sluiten, daar hebt ge alle recht toe. Vind het alleen raar dat gij het vreemd vind dat ze nu al technologie voor volgend seizoen testen... zijn ze trouwens al vroeger mee begonnen maar dat wordt dan publiek geheim genoemd ;)

Ik denk dat ik het concept van de F1 wel iets of wat ken.
Technologie is één ding, een ding waar je normaal niets aan mag/kan veranderen is iets totaal anders.

CitaatJazeker, als er wat op dit topic staat zal ik het lezen. Maar of het belangrijk is , dat is een andere vraag. Maar zo heeft ieder zijn beleving van F1. Ik heb daar in ieder geval geen problemen mee. Maar eerst maar de volgende GP. Vind ik belangrijker dan 2008.
Ik heb geen topic gestart omdat ik dat belangrijk vindt.  ;) Ik vindt het interessant en blijkbaar nog wel enkele mensen.
Dus als jullie iets merken ofzo .... posten maar !! (op voorhand misschien even zoeken waar dit topic dan gezakt zal zijn ...  ;))