GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 15 juli 2007 - 09:45:33

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: McLaren_über_alles op 25 juli 2007 - 14:05:10
CitaatNa hun strijd op de Nürburgring zorgden winnaar Fernando Alonso en Felipe Massa ook voor een onvervalst potje verbale oorlog. In het Italiaans scheldden beide piloten elkaar de huid vol. Vooral de Braziliaan gebruikte niet mis te verstane taal: "Je kan ze kussen, eikel!" Aanleiding was het inhaalmanoeuvre van Alonso vijf ronden voor het einde van de GP Europa. Alonso gaat langs de buitenkant voorbij de Ferrari van Massa, die even uitwijkt en de McLaren aantikt. Als bij wonder kunnen zowel Alonso als Massa verder. Snel na de race laat de Spanjaard aan de camera zien hoe zijn flank is geraakt. Alonso steekt een vermanend vingertje op, waarmee hij wil zeggen "dat doe je niet". Net voor beide kemphanen het podium op moesten, kwam het tot een verbaal straatgevecht in regel:

Alonso: "Je hebt mijn hele flank vernield."
Massa: "Dat was toch niet met opzet. Ik kon daar niets aan doen."
Alonso: "Ga dan maar even kijken. Herleid tot een hoopje schroot."
Massa: "Ach, je kan ze kussen man. Je hebt gewonnen en nog maak je zo'n theater. Wat een eikel ben jij."
Alonso: "Ik heb met Nick Heidfeld en met iedereen echte en faire duels gehad. Maar wat jij presteert, dat doe je niet."
Massa: "Zo kan je misschien nog eens iets leren!"
Alonso: "Jij moet wat bijleren ja. Tegen de hele wereld heb ik al gereden, maar jij gaat hier vijf rondes voor het einde dit uitsteken."
Massa: "Ja, jij bent echt super. Bravo! Bravo!"
Alonso: "Bravo voor jou ja!"
Massa: "En in Barcelona zal ik het ook met opzet gedaan hebben zeker? (Massa verwijst naar een eerder incident tussen de twee dit jaar, nvdr)
Alonso: "Jij moet echt eens een lesje krijgen. Leer toch eens rijden man! Net als in Barcelona was jij opnieuw de schuldige."
Massa: „Ach, komaan. Je kan ze kussen, eikel."

Massa maakte nog een scheldgebaar richting McLaren-chef Ron Dennis, om zich dan op het podium te begeven. Getuige van het verbale incident waren Sabine Kehm, de woordvoerster van Schumacher die op het podium de honneurs waarnam, en Nürburgring-baas Walter Kafitz. "Dat was een discussie tot op het bot", zei die laatste. Op de officiële persconferentie verontschuldigde Alonso zich: "Ik heb even mijn controle verloren." Massa hield het been stijf en weigerde zich van zijn kant te excuseren. Krijgen we op 5 augustus in Boedapest het vervolg? (ODBS)

Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_532816.html?wt.bron=homeSportLinks

Hmm *kuch hoest kuch kuch*

Citaat van: Doefie op 24 juli 2007 - 16:29:45
Alonso: "Je hebt mijn hele flank vernield."
Massa: "Dat was toch niet met opzet. Ik kon daar niets aan doen."
Alonso: "Ga dan maar even kijken. Herleid tot een hoopje schroot."
Massa: "Ach, je kan ze kussen man. Je hebt gewonnen en nog maak je zo'n theater. Wat een eikel ben jij."
Alonso: "Ik heb met Nick Heidfeld en met iedereen echte en faire duels gehad. Maar wat jij presteert, dat doe je niet."
Massa: "Zo kan je misschien nog eens iets leren!"
Alonso: "Jij moet wat bijleren ja. Tegen de hele wereld heb ik al gereden, maar jij gaat hier vijf rondes voor het einde dit uitsteken."
Massa: "Ja, jij bent echt super. Bravo! Bravo!"
Alonso: "Bravo voor jou ja!"
Massa: "En in Barcelona zal ik het ook met opzet gedaan hebben zeker? (Massa verwijst naar een eerder incident tussen de twee dit jaar, nvdr)
Alonso: "Jij moet echt eens een lesje krijgen. Leer toch eens rijden man! Net als in Barcelona was jij opnieuw de schuldige."
Massa: ,,Ach, komaan. Je kan ze kussen, eikel."

Stond hier al :)

Kirabi

Die Alonso en Massa, dit is nou Formule 1 op zijn best :D


Franky

Kirabi: Zou Winkelhock een afbeelding van jou avatar boven zijn bedje hangen :)
Franky Reymenants

Kirabi

Citaat van: Franky op 26 juli 2007 - 08:36:22
Kirabi: Zou Winkelhock een afbeelding van jou avatar boven zijn bedje hangen :)
hahaha :D

Vond het gewoon te mooi voor die man :D


Racerke007

Toch nog even een reactie op de reactie van Massa waar ik verdorie veel kritiek op zal krijgen ... .
Als ik in de rouw ben dan reageer ik niet zo én dan spuit ik geen champagne.
Maar soit  :-X

janke

Citaat van: Racerke007 op 26 juli 2007 - 19:07:36
Toch nog even een reactie op de reactie van Massa waar ik verdorie veel kritiek op zal krijgen ... .
Als ik in de rouw ben dan reageer ik niet zo én dan spuit ik geen champagne.
Maar soit  :-X
Je bent niet de enige, dit dacht ik zondag al bij de huldiging. Klein beetje hypocriet van Massa. Maar dit doet natuurlijk niks af aan zijn kwaliteiten. Who cares.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

We kunnen natuurlijk ook op iedere slak zout gaan leggen ....

janke

Ik zou  ieder geval dat flesje hebben laten staan. Kom je tegenover de mensen waarvoor je de rouwband draagt geloofwaardig over. Anders moet je dat niet doen. Je hebt daar een woord voor "Courage".
Some things are too important to be left in the past.

dj Peter

En met zo' n futiliteiten kan je nog 100 pagina's volschrijven.      ::)

Racerke007

Citaat van: SaffierFM op 26 juli 2007 - 21:13:50
En met zo' n futiliteiten kan je nog 100 pagina's volschrijven.      ::)

Ehmm als er iemand sterft en je vindt dat erg is één. Maar als je al heel het weekend loopt rond te vertellen hoe erg dat wel niet is en je dat ook duidelijk laat blijken wanneer je je mond niet opendoet dan moet je dat ook nog even verder volhouden.
En ik ga niet muggenziften over die discussie maar wel over de champagne. Een Kimi zou zelfs geen slok nemen op die moment.

janke

Och futiliteit?? Draag dan geen band, zou ik zeggen. Kleine moeite. Maarja. En achteraf had hij ook weinig te vieren.
Some things are too important to be left in the past.

dj Peter

Komaan zeg! Waar maken jullie je druk om ?
Het feit dat Ron Dennis ongestraft  vertrouwelijke  ontwerpdetails van Ferrari in handen heeft (gehad) . DAT is voor mij belangrijker.

Racerke007

Citaat van: SaffierFM op 26 juli 2007 - 21:29:31
Komaan zeg! Waar maken jullie je druk om ?
Het feit dat Ron Dennis ongestraft  vertrouwelijke  ontwerpdetails van Ferrari in handen heeft (gehad) . DAT is voor mij belangrijker.
Dat is een ander topic ... . Op dit moment blijven de auto's rijden!

Ach Schumacher zal Felipe wel zeggen 'daar moet je een modelautotje van laten maken' en dan kan hij terug glimlachen.  ;)

FerrariMan

Racerke, jij hebt duidelijk wat aandacht nodig op dit forum.  :)

Saaie vakantie zeker?

Racerke007

Citaat van: FerrariMan op 27 juli 2007 - 11:46:40
Racerke, jij hebt duidelijk wat aandacht nodig op dit forum.  :)
Ach nee, ik wou gewoon ook eens een sneer geven vanuit een andere hoek.

CitaatSaaie vakantie zeker?
Toch niet nee...  ;)
Dat is pas voor eind september/oktober. Maar dan nog zal het niet écht vakantie zijn, maar dat maakt niet uit.