GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 02 juli 2007 - 10:47:16

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

We zullen zien wat er over een uurtje gaat gebeuren. BTW, weet er iemand een vrij kanaal op de sateliet waarlangs je de vrije trainingen kan ontvangen? We hebben sinds enkele daen sateliet tv, dus zou wel handig zijn als er een kanaal bij zit dat alles van de F1 uitzendt :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Kheb er al 1 gevonden, DSF of zoiets. (Die duitse zendernamen trekken allemaal nogal op elkaar :)). Raïkkönen heeft in het begin van de sessie iig een sterke tijd neergezet, hoewel het in trainingen niet steeds om tijden gaat ben ik toch benieuwd of er nog iemand onder gaat.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Valt wel op; in de derde kwalificatiesessie twee McLarens, twee Ferrari's, twee Renaults, twee BMW's en twee Toyota's (!). De laatsten gaan hier al een heel weekend goed mee, ben benieuwd voor morgen...

lieven

Congrats voor Hamilton, was precies of em de race al gewonnen had :D

Ferrari 2010

Mooi gedaan van Hamilton, maar het hat nipt geweest als Kimi dat foutje niet had gemaakt denk ik. Nu hopen dat de Frerrai's net zoals verleden week zwaarder staan dan de Macs :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

inderdaad zonder fout van raikonen stond hijzelf op de pole. maar dat is F1, diegene met de minste foutjes wint...
Ja sluw is die Hamilton

Jasper

Hamilton zal morgen wel weer als eerste in de pits staan.

Roel

Ik vrees ook dat Ferrari een pak sneller is dit weekend... :(
God save Mclaren

Doefie

Citaat van: Schumi till infinity op 07 juli 2007 - 15:10:25
Mooi gedaan van Hamilton, maar het hat nipt geweest als Kimi dat foutje niet had gemaakt denk ik. Nu hopen dat de Frerrai's net zoals verleden week zwaarder staan dan de Macs :P

Wel wel Schumi, zijn we ook niet gewoon van u dat er zoveel fouten in één zin staan ;)

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 07 juli 2007 - 17:51:29
Citaat van: Schumi till infinity op 07 juli 2007 - 15:10:25
Mooi gedaan van Hamilton, maar het hat nipt geweest als Kimi dat foutje niet had gemaakt denk ik. Nu hopen dat de Frerrai's net zoals verleden week zwaarder staan dan de Macs :P

Wel wel Schumi, zijn we ook niet gewoon van u dat er zoveel fouten in één zin staan ;)
Iets te snel willen zijn en iets teveel naar die duitse zenders gekeken vrees ik :P

Citaat van: Jasper op 07 juli 2007 - 18:35:16
Eigenlijk wel... ;)
ssssssst :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Bij McLaren leek het alsof Lewis de race al gewonnen had...

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 07 juli 2007 - 21:01:12
Bij McLaren leek het alsof Lewis de race al gewonnen had...

Bij iederéén ... lijkt het alsof hij al kampioen is ::)

Tim C

Doefie, je begrijpt het niet denk ik. Je spreekt hier wel over Lewis Hamilton! Achtvoudig deelnemer en tweevoudig winnaar van een Formule 1 Grote Prijs. Met zo'n palmares steekt hij zelfs die Braziliaan, nee, die Argentijn, nee! Die Duitser! Ja! Die Duitser met zijn lang gezicht daar naar de kroon!

dj Peter

Is dit niet een héél klein beetje overdreven?
Na 8 races al iemand  op dezelfde hoogte plaatsen als iemand met 249 GP's,7 titels,enz...  ::) 
Hamilton zal wel goed zijn, maar hij wordt iéts teveel gehyped  vind ik. Wie hoog klimt, kan diep vallen...