Man van de race: Frankrijk

Gestart door Tim C, 01 juli 2007 - 16:03:32

« vorige - volgende »

Wie was de beste in Frankrijk?

Raikkonen
13 (40.6%)
Massa
1 (3.1%)
Hamilton
1 (3.1%)
Kubica
2 (6.3%)
Heidfeld
3 (9.4%)
Fisichella
1 (3.1%)
Alonso
9 (28.1%)
Button
1 (3.1%)
Iemand anders (wie?)
1 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 28

Tim C

Voor mij is het duidelijk. Geweldige race gereden maar weinig gekocht: Fernando Alonso

Ferrari 2010

Alonso heeft laten zien dat hij toch kan vechten. Hij heeft er weinig mee behaald, maar hij heeft ons wel een mooie race bezorgd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

ik wist echt niet wie te kiezen...de enige die het in mijn ogen meest verdiende was Heidfeld omdat hij Alonso achter hem hield.

Alonso heeft net een paar foutjes teveel gemaakt om de titel te verdienen...het leek meer op een gefrustreerde Alonso.

Roel

Alonso geweldige race?
Ik zag overal en nergens, totaal inconsistent, veel foutjes, zelfs toen hij alleen aan het rijden was.
Hij heeft bijzonder aanvallend gereden, maar te onbesuisd leek mij. Wel leuk om naar te kijken, maar niet de beste piloot vandaag.
Doe mij maar Kubica dan of Kimi. Kubica reed een bijzonder degelijke en sterke race.
Kimi sterk gekwalificeerd (was de zwaarste van de drie en niet zo ver achter) sterke start en gepusht wanneer hij moest pushen.
God save Mclaren

McLaren_über_alles

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Supermariobros

Alonso, heeft gereden als een kampioen en ja: ook een kampioen maakt fouten.

f1columns.nl

Wie anmders dan Albers kan de man van de wedstrijd zijn... wat een idioot is die jongen!
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

FerrariMan

Alonso niet, hij begint onder druk meer en meer fouten te maken in de GP's.

Ik kies voor Kimi bij gebrek aan beter. Goede start, plaats gewonnen en dicht bij Massa gebleven om te profiteren van diens pech met het verkeer/strategie.

Tim C

Citaat van: FerrariMan op 01 juli 2007 - 17:46:18
dicht bij Massa gebleven om te profiteren van diens pech met het verkeer/strategie.
Je gunt de man toch niet veel ;D

ivan_


FerrariMan

Citaat van: Tim C op 01 juli 2007 - 17:58:27
Citaat van: FerrariMan op 01 juli 2007 - 17:46:18
dicht bij Massa gebleven om te profiteren van diens pech met het verkeer/strategie.
Je gunt de man toch niet veel ;D
Wie? Kimi? Ik ben gewoon van mening dat hij beter een heel seizoen kan kwakkelen ipv nu halverwege te beginnen met Massa punten af te snoepen. Hamilton loopt anders teveel uit.  ;D

alonsolover

alonso,
als je ziet hoe hij gevochten heeft is hij de beste piloot van allemaal hij had moeten op de tweede rij starten naast de ferraris was hij gewonnen op naar volgende formule 1 zou ik zeggen ;)

Eric

Citaat van: alonsolover op 01 juli 2007 - 18:27:14
alonso,
als je ziet hoe hij gevochten heeft is hij de beste piloot van allemaal hij had moeten op de tweede rij starten naast de ferraris was hij gewonnen op naar volgende formule 1 zou ik zeggen ;)

iidd, bij de plantsoendienst van het circuit heeft hij nu een job...volgende week kan hij aan de slag om het gras te maaien.  ;D

Tim C

Citaat van: alonsolover op 01 juli 2007 - 18:27:14
alonso,
als je ziet hoe hij gevochten heeft is hij de beste piloot van allemaal hij had moeten op de tweede rij starten naast de ferraris was hij gewonnen op naar volgende formule 1 zou ik zeggen ;)
Het probleem met Alonso is dat dit de eerste keer is in bijna een jaar dat hij heeft geracet in plaats van te tellen. Het was een welgekomen verademing ;)

Juan

Alonso, zonder hem was het echt een saaie bedoening geweest.

Citaat van: FerrariMan op 01 juli 2007 - 17:46:18
Alonso niet, hij begint onder druk meer en meer fouten te maken in de GP's.
Slechts 2 grote fouten (toen hij buitenkwam na de laatste stop). De rest waren gewoon remfouten, zoals ook Massa en Hamilton er talloze hebben gemaakt. Enkel Alonso moest echt aanvallend rijden en ja, dan maak je fouten.
Juan