GP van Frankrijk

Gestart door Tim C, 24 juni 2007 - 22:17:03

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 26 juni 2007 - 17:21:27
Citaat van: Alan Blues op 26 juni 2007 - 12:29:42
Hamilton
Alonso
Massa

(Dit laatste om Ferrari ook iets te gunnen... ;) )
Een heel grote meneer, die Alan.  :)

Jaja, champagne beloven...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

:D

Maar die sportiviteit, het is gewoon eigen aan McLaren en zijn fans.

FerrariMan

Het eiland jongens, het eiland.

Schumacher wint!

Roel

i.v.m. de column 'frankrijk apart' wou ik gewoon even vermelden dat het wel altijd fijn is om zo'n stukje te lezen.
Volgens mij komt er toch wel wat opzoekingswerk bij te pas, dus respect voor de schrijver! (al heb ik wel mijn bedenkingen bij de "Fenomenale piloot Jaques Villeneuve  :D )

(Aan de andere kant weet ik niet wat andere lezers er van vinden maar als ik in een stuk geschreven op de hoofdpagina een DT-fout lees, val ik daar toch wel een beetje over.
Waarschijnlijk een typfout of even te snel geweest, maar jammer toch omdat het stuk in niveau daardoor daalt.)
God save Mclaren

Tim C

Ik heb even liggen zoeken en geen fenomenale piloot Jacques Villeneuve gevonden?

Ik moet trouwens ook even protesteren tegen de claim dat een dt fout het niveau van het artikel naar beneden haalt. Een dt fout is jammerlijk maar als je daar "het niveau" (wat een uitdrukking trouwens) aan koppelt mag je geen krant meer openslaan, geen tv programma of film meer bekijken omdat het "niveau" niet hoog genoeg zou zijn.

We zijn geen professionele schrijvers en journalisten en doen in tegenstelling tot het gros van dit soort sites niet alsof we dat zijn. We doen wat we kunnen om die fouten te voorkomen en er uit te werken maar om te stellen dat "het niveau" daardoor daalt, sorry, dan klink je als een linguinista...

fawlty

Citaat van: Tim C op 25 juni 2007 - 22:19:27
Kimi Raikkonen
Felipe Massa
Fernando Alonso

is dat de pronostiek eerste van de baan?
Ja sluw is die Hamilton

McChouffe

Citaat van: Tim C op 27 juni 2007 - 20:08:03
Ik heb even liggen zoeken en geen fenomenale piloot Jacques Villeneuve gevonden?

Ik moet trouwens ook even protesteren tegen de claim dat een dt fout het niveau van het artikel naar beneden haalt. Een dt fout is jammerlijk maar als je daar "het niveau" (wat een uitdrukking trouwens) aan koppelt mag je geen krant meer openslaan, geen tv programma of film meer bekijken omdat het "niveau" niet hoog genoeg zou zijn.

We zijn geen professionele schrijvers en journalisten en doen in tegenstelling tot het gros van dit soort sites niet alsof we dat zijn. We doen wat we kunnen om die fouten te voorkomen en er uit te werken maar om te stellen dat "het niveau" daardoor daalt, sorry, dan klink je als een linguinista...

Het is misschien interessant om in Andere Onderwerpen een sticky-topic te openen dat gebruikt kan worden om spel- en typfouten te melden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Een goed idee maar dan denk ik dat het beter is dat mensen een pm sturen naar de auteur van het artikel.

Ike Racing

Citaat van: Eric op 26 juni 2007 - 09:22:01
Citaat van: Tim C op 25 juni 2007 - 22:19:27
Kimi Raikkonen
Felipe Massa
Fernando Alonso

ik sluit me hier bij aan....kwestie dat Tim niet alleen moet dromen :)



er zijn er nog meer die zo denken

alonsolover

Je mag zeggen wat je wilt maar ik blijf alonso steunen trouwens hij heeft zelf gezegt ,,Nu Begint Het Seizoen Pas,,
dus ik blijf erin geloven dat hij de volgende overwinningen zal winnen hij staat nu 10 punten achter op Hamilton
en zal die wel terug goedmaken

Jasper

Tja, "het seizoen begint nu pas" is natuurlijk een gemakklijke en toch ook wel een beetje lachwekkende uitspraak. Als hij bij Renault de eerste races allemaal op zijn naam schrijft en halverwege het seizoen 20 punten voor staat op Schumacher, dan zegt hij ook niet dat het seizoen dan pas begint. Elke race is even belangrijk, je moet niet belachelijk doen door te zeggen dat dat niet zo is.

alonsolover

we zullen het nog zien ik ben er zeker van dat hij zich nog zal tonen in frankrijk

meatball

Citaat van: alonsolover op 28 juni 2007 - 19:42:47
we zullen het nog zien ik ben er zeker van dat hij zich nog zal tonen in frankrijk

Ja dat hij zich zal tonen daar ben ik ook zeker van,maar winnen dat is een ander verhaal. ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

Het blijft hopen dat alonso wint en hamilton uitvalt

Tim C

Dat is inderdaad de enige manier waarop deze tweevoudige wereldkampioen er met kop en schouders voorbij zal gaan.  :P