Man van de race - Canada

Gestart door Tim C, 10 juni 2007 - 21:07:41

« vorige - volgende »

Wie was de beste bij de Canooks?

Hamilton
19 (51.4%)
Heidfeld
5 (13.5%)
Wurz
3 (8.1%)
Kovalainen
1 (2.7%)
Raikkonen
0 (0%)
Sato
7 (18.9%)
Alonso
0 (0%)
Ralf
0 (0%)
Anders (wie)
2 (5.4%)

Totaal aantal stemmen: 31

Tim C


scho0634

Ja, maar het kan er maar eentje zijn, he ;).

Alhoewel Kova en Wurz het ook prima hebben gedaan. Maar die hebben ook kunnen profiteren van de Safety Cars en Hamilton had er hooguit last van.

Hamilton, de jongste wereldkampioen ooit?!? :) ;)

Doefie

Hamiltonmassahysterie ... ::)

Mijn stem gaat naar Kovalainen. De pech die hij dit weekend (eigelijk het hele seizoen) al gehad heeft en als laatste vertrokken is... Akkoord met wat geluk, maar vandaag hadden ze allemaal geluk (zij die zijn uitgereden toch).

KVDracer

Ik heb voor Hamilton gekozen omdat hij vandaag zijn hooft koel gehouden  heeft in deze omstandigheden en om niet eerder gereden te hebben op dit circuit onmiddellijk te winnen, chapeau. Wurz is ook wel man van de race, al heel veel pech gekend dit seizoen en nu een mooie derde plaats, net als Sato, die heel mooie actes gemaakt heeft.

supersteven

hamilton en een eervolle vermelding voor takuma sato die fernando alonso belachelijk heeft gemaakt
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Zonder alle chaos had Hamilton met groot gemak een halve minuut voorsprong gehad. Tot viermaal toe heeft hij het hoofd koel moeten houden, en weten houden. Niet iedereen (die is uitgereden) had vandaag geluk. Kijken we bijvoorbeeld naar beide McLarens en Kimi. Wurz, Heikki, Sato, Ralf, die hebben geluk gehad ja.

Doefie, tijd om het onder ogen te zien... Hamilton doet het beter dan Villeneuve 11 jaar geleden (ook al schoot die na 4 keer al raak).

Tim C

Hamilton, maar hou deze site de volgende week in het oog ;)

Ferrari 2010

Hamilton, reden is al duidelijk gemaakt door degenen die mij in deze keuze voorgingen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

ivan_


Doefie

Citaat van: Jasper op 10 juni 2007 - 21:47:54Doefie, tijd om het onder ogen te zien... Hamilton doet het beter dan Villeneuve 11 jaar geleden (ook al schoot die na 4 keer al raak).

Heeft er absoluut nièts mee te maken. Villeneuve was toen. Hamilton is nu... ik blijf heel die massahysterie serieus overroepen vinden. Al wordt hij dit jaar wereldkampioen. Het seizoen is nog lang genoeg om vanalles te laten gebeuren. Trouwens, ik blijf erbij. Hamilton heeft niet meer talent dan Rosberg. Had Rosberg vorig jaar in een Ferrari gedebuteerd had hij ook meteen podium gehaald en was het ook "oooh hoe geweldig is Rosberg niet". Had Hamilton in een Williams gedebuteerd haalde hij hooguit punten in de eerste race, meer niet.

Roel

Citaat van: Doefie op 10 juni 2007 - 22:53:18
Citaat van: Jasper op 10 juni 2007 - 21:47:54Doefie, tijd om het onder ogen te zien... Hamilton doet het beter dan Villeneuve 11 jaar geleden (ook al schoot die na 4 keer al raak).

Heeft er absoluut nièts mee te maken. Villeneuve was toen. Hamilton is nu... ik blijf heel die massahysterie serieus overroepen vinden. Al wordt hij dit jaar wereldkampioen. Het seizoen is nog lang genoeg om vanalles te laten gebeuren. Trouwens, ik blijf erbij. Hamilton heeft niet meer talent dan Rosberg. Had Rosberg vorig jaar in een Ferrari gedebuteerd had hij ook meteen podium gehaald en was het ook "oooh hoe geweldig is Rosberg niet". Had Hamilton in een Williams gedebuteerd haalde hij hooguit punten in de eerste race, meer niet.

In C gaat het er niet om of Hamilton races wint en punten pakt, maar wel dat hij regelmatig sneller is dan een tweevoudig wereldkampioen, en schittert op circuits waar hij nooit eerder reed.Ik denk dat niemand kan vergelijken of rosberg sneller is dan Alonso, maar Hamilton in ieder geval regelmatig wel. Hamilton is een klasse appart, geen gezever.
God save Mclaren

Eric

Zal ik maar voor Sato kiezen....ik lag dubbel toen hij Alonso inhaalde...ingehaald worden door Takuma (arakiri) Sato in een Super Aguri...als 2voudig wereldkampioen klimt het schaamterood je tot aan je tenen LOL

FerrariMan


TurboBoost

Wurz.

Met een kapotte achtervleugel toch nog 3de worden

Doefie

Citaat van: Roel op 11 juni 2007 - 08:08:54Hamilton is een klasse appart, geen gezever.

Hamilton is een coureur als een ander op de grid. Hij is geen wonder.