GP van Canada

Gestart door Supermariobros, 03 juni 2007 - 09:19:06

« vorige - volgende »

robbert

ai ai ai wat gaan die mclarens weer hard, ok het is de vrije training maar ik denk toch dat mclaren zoals in monaco dominant zal zijn :(

robbert

zojuist is de vrije training3 verreden en hamilton is de snelste, ik vrees dat de mclarens dominant zal zijn want als je kijkt liggen de sectortijd van sector3 van mclaren lager dan die van ferrari   :(

Mikacouli

Ik denk ook wel dat McLaren wel voor de overwinning zal strijden. Ik denk dat Alonso nog sneller kon maar hij heeft op een na minst ronden gereden daarnet en is nog steeds derde. Een duel tss McLaren en Ferrari en ik denk dat McLaren er toch net iets sterker uit ziet. We zien wel straks in de kwalificatie... Aan de ene kant wil ik spanning tot het eind van het seizoen maar aan de andere kant wil ik dat McLaren eindelijk eens die stap zet naar de titel... Een dominantie zoals Ferrari die enkele jaren geleden liet tonen zal het heus niet worden...

McChouffe

Een dubbel voor McLaren, tenzij die Ferrari's aanzienlijk voller zitten.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

En zelfs dan nog... Dit wordt weer geen goed weekend...

scho0634

Tjonge, jonge wat is die jongen toch een aanwinst voor de sport....

En Villeneuve maar klagen....

McChouffe

Nog een kleine opmerking. In Q2 wordt de tijd van Nick Heidfeld afgenomen omdat hij de chicane voor de finish afsnijdt. In Q3 doet Hamilton hetzelfde, maar zonder gevolg.
Niet dat dat een verschil had uitgemaakt, maar waarom bij Heidfeld wel en Hamilton niet?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Juan

Citaat van: McChouffe op 09 juni 2007 - 20:37:42
Nog een kleine opmerking. In Q2 wordt de tijd van Nick Heidfeld afgenomen omdat hij de chicane voor de finish afsnijdt. In Q3 doet Hamilton hetzelfde, maar zonder gevolg.
Niet dat dat een verschil had uitgemaakt, maar waarom bij Heidfeld wel en Hamilton niet?
Idd vreemd, Hamilton deed zelfs geen moeite om toch door de chicane proberen te komen.
BTW, de manoeuvres van Alonso gezien op het rechte stuk in zijn laatste ronden? Net of hij de pole niet wilde pakken :-\
Juan

Roel

Citaat van: Juan op 09 juni 2007 - 20:41:06
Citaat van: McChouffe op 09 juni 2007 - 20:37:42
Nog een kleine opmerking. In Q2 wordt de tijd van Nick Heidfeld afgenomen omdat hij de chicane voor de finish afsnijdt. In Q3 doet Hamilton hetzelfde, maar zonder gevolg.
Niet dat dat een verschil had uitgemaakt, maar waarom bij Heidfeld wel en Hamilton niet?
Idd vreemd, Hamilton deed zelfs geen moeite om toch door de chicane proberen te komen.
BTW, de manoeuvres van Alonso gezien op het rechte stuk in zijn laatste ronden? Net of hij de pole niet wilde pakken :-\

Ik gok dat het rondje van Hamilton(waarbij hij de chicane afsneed) niet zijn snelste was en daardoor ook niet werd geschrapt, maar het is maar een gok.
Alonso, 2-voudig wereldkampioen, die vrijwillig z'n pole zou afstaan aan een rookie die nog nooit op dat circuit eerder reed, lijkt me straf...
Geweldig van Hamilton!
God save Mclaren

Hamilton MASTER

Geen denken aan dat Alonso zijn pole zou geven aan Hamilton. Daar wint hij véél te graag voor.

Wel prachtig van Hamilton die toch maar blijft bevestigen. Ik vind het enkel jammer voor een rijder als Kubica die ook een fantastisch seizoen rijdt, hij krijgt niet genoeg aandacht maar daar kan noch Hamilton noch Kubica iets aan doen...



Jasper

Citaat van: McChouffe op 09 juni 2007 - 20:37:42
Nog een kleine opmerking. In Q2 wordt de tijd van Nick Heidfeld afgenomen omdat hij de chicane voor de finish afsnijdt. In Q3 doet Hamilton hetzelfde, maar zonder gevolg.
Niet dat dat een verschil had uitgemaakt, maar waarom bij Heidfeld wel en Hamilton niet?

Die ronde was Heidfeld zijn snelste. Die ene tijd is dan ook geschrapt, en ofwel had hij daarvoor nog geen tijd neergezet ofwel was die tijd gewoon heel traag (wat normaal is voor het begin van de sessie) waardoor hij tijdelijk op P16 kwam te staan. Bij Hamilton was het misschien de snelste tijd van dat moment, maar iedereen weet op dat moment dat er nog zeker 1 tot 1.5 seconde zal afgaan.

Wat mij zorgen baart is dat Alonso benzine moest sparen terwijl ze normaal gezien net benzine gaan verbranden. Met andere woorden, Alonso licht.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 09 juni 2007 - 21:04:07
Citaat van: McChouffe op 09 juni 2007 - 20:37:42
Nog een kleine opmerking. In Q2 wordt de tijd van Nick Heidfeld afgenomen omdat hij de chicane voor de finish afsnijdt. In Q3 doet Hamilton hetzelfde, maar zonder gevolg.
Niet dat dat een verschil had uitgemaakt, maar waarom bij Heidfeld wel en Hamilton niet?


Wat mij zorgen baart is dat Alonso benzine moest sparen terwijl ze normaal gezien net benzine gaan verbranden. Met andere woorden, Alonso licht.

Hmm, ze weten maar al te goed dat ze op tv komen en dat iedereen meeluistert. Ideaal dus om de concurrentie zand in de ogen te strooien.
Mooie kwalificatie van McLaren, jammer van dat foutje van Alonso in de laatste bocht... Ook knap van Heidfeld hoor! Ferrari staat in mijn ogen iets zwaarder maar ik denk niet dat dit hen de overwinning in handen zal geven... Ah we zien morgen wel... :)

Jasper

Ze gaan niet tegen een rijder zeggen dat hij benzine moet sparen wanneer het beter is dat hij dat niet doet. Je kan zand in de ogen strooien door in de vrije training trage rondjes te rijden, maar niet door snelheid op te geven in de kwalificatie.

McChouffe

Het was misschien een verdoken teamorder ... euh ik bedoel team strategy  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Beginnen de eerste scheuren bij Ferrari zich te vertonen???