GP van Canada

Gestart door Supermariobros, 03 juni 2007 - 09:19:06

« vorige - volgende »

Tim C

Waarom zijn we nog aan het rijden, leg de race toch stil!

Wat een crash :-\

Het doet me denken aan Catherine Legge vorig jaar op Road America, laat ons hopen met zelfde afloop.

KVDracer

#61
Citaat van: Tim C op 10 juni 2007 - 19:45:58
Waarom zijn we nog aan het rijden, leg de race toch stil!

Wat een crash :-\

Het doet me denken aan Catherine Legge vorig jaar op Road America, laat ons hopen met zelfde afloop.

Ik hoop dat het met dezelfde afloop zal zijn, dat was inderdaad een gelijkaardige crash


Rare herstart, zitten sec6nden tussen de rijders onderling

Tim C

Die nieuwe SC procedure is gewoon belachelijk.

Doefie

Nieuw ... was zo al gezegd in het begin van het jaar, is niet vanaf deze race.

Ik geloof dat als het levensbedreigend zou geweest zijn hadden ze het op zijn minst stilgelegd...
Die marshalls hebben ook wel erg veel geluk gehad, hij is eerst tegen de banden gevlogen die de marshalls beschermen en daarna is hij beginnen kantelen, tegen de muur en overkop gegaan...

Doefie

CitaatWe heard from the FIA at the medical centre that Robert is stable, he is stable," the spokesman said. "That is the only thing we know right now. There is no more information."

Additional reports said Kubica was talking and could well have walked away from the crash with no serious injuries.

Hij zou zijn armen kunnen bewegen en goed bij bewustzijn zijn, zijn manager heeft al met hem gesproken... (zo meld F1.com)

KVDracer

SC heeft al meer werk gehad dan de rijders  :P

KVDracer

Ferrari mag het kampioenschap ondertussen wel vergeten. Nu Massa uitgeschakeld is en Raikkonen er ook maar een paar punten zullen pakken. Dit vind ik wel triestig dat Massa zich op zo'n manier heeft laten pakken >:(

FerrariMan

Belachelijke sport is dit geworden.

Tim C

Zonder hun fout te verdedigen, waarom slechts een S&G voor Alonso en Rosberg maar zwart voor Massa en Fisico?

beetje op het randje van belachelijk niet?

Doefie

GEWELDIGE RACE!!   ;D ;D

Schumivill

Idd wat een race!!! :o Al zal de veiligheid van et circuit ferm onder de loep worden genomen denk ik...
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

FerrariMan

Kimi mag zijn valiezen ook beginnen pakken. Wat die vandaag liet zien was enorm triest.

lieven

#72
Sato?  :o
Aan de epo?
En kubica alleen een gebroken been, hij heeft geluk!

KVDracer

Kubica heeft zijn been gebroken, de kans voor Vettel ?

Wel een mooie overwinning voor Hamilton, Heidfeld en Wurz op het podium is ook zeker en vast verdiend. KR heeft weer ferm teleurgesteld.

Doefie

Vettel of Glock... voordeel van Glock is dat hij ervaring heeft, maar BMW kennende gaan ze voor Vettel.