Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

Verdomme! Was hij nu maar zo goed gebleven in de tijd dat hij nog voor williams reed, dan zouden hem nu wel hoeven te missen

FerrariMan

Het strafste is dat hij nadat hij bekend maakte te stoppen bij Toyota liet uitschijnen dat hij meerdere opties had. Dat is nu wel duidelijk, Ralf.

scho0634

Hij heeft ook meerdere opties; Hij kan stoppen, hij kan overstappen naar een andere raceklasse of hij kan een baan gaan zoeken ;)

TheIceman

Citaat van: 0634 op 08 december 2007 - 20:00:35
Hij heeft ook meerdere opties; Hij kan stoppen, hij kan overstappen naar een andere raceklasse of hij kan een baan gaan zoeken ;)
Goed, ff opsommen:
Stoppen: Lekker bij zijn broer gaan zitten, die hem gaat plagen omdat hij veel minder bereikt heeft.
Overstappen naar andere raceklasse: Euro Karting Series lijkt me.
Baan gaan zoeken: In ieder geval geen rijinstructeur

Ik vind dit zelf ook een heel flauwe post over Ralf.

Karre


redasian


meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman


Ralf moet op zoek naar nieuwe manager
Mahr richt zich weer op mediabezigheden

[26-12] Ralf Schumacher heeft de samenwerking met zijn manager Hans Mahr na ruim een jaar beëindigd. Volgens de coureur zal Mahr zich weer richten op zijn eigen mediabedrijf, dat nauw samenwerkt met de Duitse RTL.

Mahr (links) slaagde er niet in een stoeltje te vinden voor Schumacher.
De Duitse coureur stelde Mahr in de zomer van 2006 aan nadat hij en toenmalig manager Willi Weber besloten uit elkaar te gaan. Bepaald succesvol is de samenwerking niet geweest; Ralf beleefde de afgelopen twee seizoenen veel moeilijke momenten.

Gevolg daarvan is dat hij nu nog altijd zonder stoeltje zit aangezien de 'vriendendienst' voor Force India-teameigenaar Vijay Mallya niet meer dan een eenmalige test omhelsde. Maar dat is dus niet de officiële reden voor het opzeggen van de samenwerking met Mahr.

Schumacher heeft niet bekendgemaakt wie Mahr opvolgt.

KVN

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6741

TheIceman

Voor Ralf wordt 2008 een sabbatjaar
'Formule 1 wacht op niets of niemand'

[27-12] De Formule 1 moet het komend seizoen zonder Ralf Schumacher stellen. De Duitse coureur heeft bevestigd dat hij in 2008 een sabbatjaar inlast in de hoop daarna terug te keren in de koningsklasse van de autosport.

Schumi II is in 2008 niet van de partij.
Zo stapelt het slechte nieuws voor de jongste Schumacher-telg zich op in de laatste week van het kalenderjaar. Eerst nam hij, zoals gepland, zegt hij zelf, afscheid van manager Hans Mahr en nu moet hij zich er dus bij neerleggen dat hij komend seizoen op de reservebank zit.

,,Zoals het er nu naar uitziet las ik in 2008 een pauze in", zegt Ralf in gesprek met Motorsport-Total.com. ,,Het voelt wel een beetje als een bevrijding. Ik kan nu bepaalde dingen op een rijtje zetten en afwachten wat er op mijn pad komt."

Alleen bij Force India is in principe nog een stoeltje vrij, maar daar maakte de Duitser toch al niet veel kans op. Bovendien ziet hij die uitdaging niet zitten. ,,Ik heb net drie zware seizoenen bij Toyota achter de rug, die periode liep zeker niet zoals gepland. Dan zou het niet juist zijn om te kiezen voor een renstal die vanaf nul moet beginnen."

De grote vraag is nu of de Formule 1 nog wel zit te wachten op Schumacher en of dit niet zijn definitieve afscheid van de hoogste autosporttak is. ,,In theorie is er van alles mogelijk, in de praktijk is het altijd weer afwachten. Eén ding staat wel vast: deze sport wacht op niets of niemand."

Over aanbiedingen uit andere klassen wil de 32-jarige coureur best nadenken, al zegt hij nog niets te hebben ontvangen. ,,Maar autosport heeft altijd deel uitgemaakt van mijn leven en dat zal zo blijven", besluit Schumacher.

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6744

Ferrari 2010

Eerlijk gezegd denk ik niet dat deze laatste posts veel nut hebben Iceman, de forumbezoekers die ook in het laatste nieuws geïnteresseerd zijn, zoeken dit doorgaans zelf wel op op de verschillende nieuwssites, daar dienen deze immers voor, het forum is er om daarover te discussieren, niet om alle berichten naar te kopiëren ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2007 op 27 december 2007 - 19:28:11
Eerlijk gezegd denk ik niet dat deze laatste posts veel nut hebben Iceman, de forumbezoekers die ook in het laatste nieuws geïnteresseerd zijn, zoeken dit doorgaans zelf wel op op de verschillende nieuwssites, daar dienen deze immers voor, het forum is er om daarover te discussieren, niet om alle berichten naar te kopiëren ;)
Geef, nu ik er bij nadenk, helemaal gelijk.

Karre

Ik hoop dat hij in 2009 terug mag terugkeren, in mijn ogen rijden er slechtere coureurs rond in een F1 wagen dan hem...

scho0634

Dat klopt. Maar er zullen ook genoeg betere rijders niet in de F1 rijden.

meatball

Hij heeft nu echt zijn kans wel gehad,hij kan zich rijk terugtrekken en voor mij werd dat tijd.
Er staat een hele nieuwe generatie aan de start en geef die jongens nu maar een kans.
Persoonlijk kijk ik veel liever naar hoe b.v. een Vettel zich verder ontwikkeld dan naar een oudere piloot die duidelijk al enkele jaren op zijn retour is.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat