Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

Ferrari 2010

Mja, houdt er rekening mee dat het pers blijft hé, die draaien iemands woorden soms helemaal om. De kans is immers reëel dat hij nooit over opstappen heeft gesproken ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Ik denk dat we volgend seizoen voor het eerst in jaren eens geen Schumi in de f1 zullen zien :-[
Timo's nieuwe helm.

meatball

Citaat van: TimoGlockfan op 16 november 2007 - 18:51:47
Ik denk dat we volgend seizoen voor het eerst in jaren eens geen Schumi in de f1 zullen zien :-[
De naam Schumi hoort bij Michael en zeker niet bij Ralfje,dat was maar een zwak afkooksel van een Schumi .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 16 november 2007 - 22:36:36
Citaat van: TimoGlockfan op 16 november 2007 - 18:51:47
Ik denk dat we volgend seizoen voor het eerst in jaren eens geen Schumi in de f1 zullen zien :-[
De naam Schumi hoort bij Michael en zeker niet bij Ralfje,dat was maar een zwak afkooksel van een Schumi .
Inderdaad, er zal volgend seizoen waarschijnlijk geen Schumacher meer rijden, maar Schumi reed dit seizoen ook al niet meer hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Citaat van: Ferrari 2007 op 17 november 2007 - 10:01:42
Citaat van: meatball op 16 november 2007 - 22:36:36
Citaat van: TimoGlockfan op 16 november 2007 - 18:51:47
Ik denk dat we volgend seizoen voor het eerst in jaren eens geen Schumi in de f1 zullen zien :-[
De naam Schumi hoort bij Michael en zeker niet bij Ralfje,dat was maar een zwak afkooksel van een Schumi .
Inderdaad, er zal volgend seizoen waarschijnlijk geen Schumacher meer rijden, maar Schumi reed dit seizoen ook al niet meer hé ;)
;)
Timo's nieuwe helm.

Karre

grapjassen, maar kan hij er aan doen dat hij een broer had die een goddelijke status heeft
het wordt maar eens hoog tijd dat jullie Michael en Ralf als 2 afzonderlijke coureurs beschouwen en niet als elkaars broers.
Als je iedereen met Michael begint te vergelijken welja, dan is er niemand nog een goed coureur...

Karre

In mijn ogen moeten in de F1 de beste 22 (24) piloten van de wereld rijden, en in mijn ogen past Ralf nog steeds in dat rijtje, meer dan sommige andere piloten op de grid...

Ferrari 2010

Citaat van: Karre op 17 november 2007 - 12:03:00
In mijn ogen moeten in de F1 de beste 22 (24) piloten van de wereld rijden, en in mijn ogen past Ralf nog steeds in dat rijtje, meer dan sommige andere piloten op de grid...
Ik ben er zeker van dat er veel betere piloten zijn, er is minstens één Belg die beter is dan enkele van de F1 rijders. De beste 22 zul je immers nooit vinden, want je komt enkel in de F1 door véél sponsorgeld te hebben gehad, of begeleid te zijn door een F1 team. Ik denk niet dat Ralf in de F1 had gekomen als zijn broer er niet was geweest. Ralf is een goede rijder, daar niet van, maar ik hij heeft veel aan zen broer te danken. Teams namen hem in huis in de hoop dat hij zen broer zou achterna gaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Vijah Mallya, mede-eigenaar van Force India, wil begin december bij het Motor Sport Business Forum in Monaco de samenstelling van zijn team voor 2008 bekendmaken. De Indiase zakenman denkt dat het prinsdom de ideale plek is om publiciteit te genereren en wil daarom op 5 december in Monaco de invulling van Force India presenteren.

http://www.f1today.nl/f1-nieuws.php?nieuwsid=10410

Moest Ralf niet testen op 6 december? nja, die wordt dus werkloos als we dit bericht mogen geloven...

TM


meatball

Hij begint het nu zelf ook door te hebben ;)
Geen f1 meer voor hem.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Citaat van: meatball op 06 december 2007 - 20:13:39
Hij begint het nu zelf ook door te hebben ;)
Geen f1 meer voor hem.
Nee dat lijkt mij ook, bij de test in Jerez is hij er op 1 dag 3 x afgevlogen.

_Makke_

Citaat van: meatball op 06 december 2007 - 20:13:39
Hij begint het nu zelf ook door te hebben ;)
Geen f1 meer voor hem.

Dat zat er al een tijdje aan te komen. Wie wil er nu een 32jarige, die bij Toyota totaal niets bewezen heeft, nog een contract aanbieden, terwijl er genoeg jong geweld klaarstaat...

Supermariobros

Ik zal hem in ieder geval niet missen.  ;)

TheIceman